- 18.12.22 12:06
- kāpēc mūsdienās ražo tik neglītas automašīnas ?
(tesla vēl ir salīdzinoši ok un volvo paliek glītāks)
defenders ir sabojāts
ford puma ir pārvērsta izsmieklā
bmw i klase ir šausmu šausma - 9 rakstair doma
- 18.12.22 13:01
-
man viņas visas izskatās vienādas, ja nu vēl tos ķipa džipus visus baltā krāsā saliek uz vienas bildes..
- Atbildēt
- 18.12.22 15:31
-
Aston Martin Vantage, DB11 un DBS izskatās tīri tā nekas.
- Atbildēt
- 18.12.22 17:13
-
ir, vismaz kupejas arī mūsdienās ir atrodamas glītas, bet ja vaig lielāku auto, tad tā pat arī Aston Martin sagājis parketa džipā.
- Atbildēt
- 18.12.22 17:33
-
droši vien atbilstoši patērētāja iekšējam skaistumam :)
- Atbildēt
- 19.12.22 00:52
-
es pieņemu, daļa no dizainu līdzības ir aerodinamikā.
auto ir pamatā kaste, kas ripinās paralēli ceļam. tas nozīmē, ka viņam būs kaut kāda nosacīti ideālā aerodinamiskā forma, no kuras atkāpties nozīmē palielināt nepieciešamo degvielas tēriņu.
nu un tad atšķiras, kur kuri auto ražotāji ir nosprauduši līniju starp kasti un horizontālu pili, un ko vēl viņi ir izdomājuši, lai samazinātu degvielas patēriņu.
Legālais ierobežojošais faktors vismaz Eiropā būs EURO6 un tālākie emisiju ierobežojumi.
Elektromašīnām vajadzētu būt mazākiem ierobežojumiem, nezinu, kā tur rēķina -- droši vien pieņemot kaut kādu vidējo co2 līmenī uz elektrības ražošanu.
Bet tām savukārt nepieciešams izspiest ko var, lai akumulatori tālāk pavilktu. - Atbildēt
- 20.12.22 19:37
-
ja šos apsvērumus ņemtu vērā, tad ar dizainu nevaidzētu būt problēmām
- Atbildēt
- 20.12.22 19:58
-
Bet tie jau nav vienīgie.
Tie vienkārši ir tie, kuri vērš uz lielāku līdzību dažādu marku auto modeļos - vairāk noteikta tipa plūdlīniju noteiktām virsmām, utt. Domāju, to visu jau rēķina, lai sasniegtu noteiktu drag koeficientu. Bet tā kā to var sasniegt dažādu virsmu dažādos veidos, tad ir izvēle.
Luksusa auto ir paredzēti cilvēkiem, kuri benzīnu neskaita, un tur var atļauties arī virsbūvi citādāku. Ļaut vaļu dizainerim.
Katram modelim jau ir arī citi apsvērumi - plānotā ietilpība, ērtība, dizaina un konstrukcijas izmaksas, un galu galā, auto atpazīstamība, kompromiss starp iepriekšējiem modeļiem un nākošajiem.
Iespējams, tu domāji citus neglītumus, bet manā uztverē neglītums ir tai skaitā tajā, ka ne vien Škoda ir tik līdzīga VW (kas vēl būtu pilnībā saprotams, ja arī nepatīkami), bet arī tas, ka abas šīs markas ir pārāk līdzīgas gan Lexusam, gan Suzuki, gan Audi. Jā, atšķirt atšķirsi, bet viss kaut kā pārāk konverģējas, imo. - Atbildēt
- 20.12.22 20:12
-
Tevis minētie auto iespējams ir tik līdzīgi, jo tas ir tas, kas cilvēkiem patīk, ko viņi saprot un var ieteupīt kādus resursus būvējot, bet ne lietojot.
luksus auto bieži ir arī trases auto, kur pircējs zin ko pērk un viņš negrib lētuci uzbēvē, bet konkrētas īpašibas braucot. tāpēc kupejas reti kad tiek sabojātas - Atbildēt
- 20.12.22 20:48
-
> kas cilvēkiem patīk, ko viņi saprot un var ieteupīt kādus resursus būvējot, bet ne lietojot.
ne obligāti patīk; bet tas, ko var uzbūvēt lētāk un arī lietot ir lētāk, pilnīgi noteikti; sākot no rezerves daļām un beidzot ar degvielas ekonomiju.
Luksus auto un trases auto zināmā mērā pārklājas, ar to, ka ir domāti bagātāku ļaužu segmentam, kur, jā, cilvēki ir gatavi maksāt par mazāk "sabojātu" un dārgāku arī ekspluatācijā mašīnu. - Atbildēt