- 20.12.22 19:58
-
Bet tie jau nav vienīgie.
Tie vienkārši ir tie, kuri vērš uz lielāku līdzību dažādu marku auto modeļos - vairāk noteikta tipa plūdlīniju noteiktām virsmām, utt. Domāju, to visu jau rēķina, lai sasniegtu noteiktu drag koeficientu. Bet tā kā to var sasniegt dažādu virsmu dažādos veidos, tad ir izvēle.
Luksusa auto ir paredzēti cilvēkiem, kuri benzīnu neskaita, un tur var atļauties arī virsbūvi citādāku. Ļaut vaļu dizainerim.
Katram modelim jau ir arī citi apsvērumi - plānotā ietilpība, ērtība, dizaina un konstrukcijas izmaksas, un galu galā, auto atpazīstamība, kompromiss starp iepriekšējiem modeļiem un nākošajiem.
Iespējams, tu domāji citus neglītumus, bet manā uztverē neglītums ir tai skaitā tajā, ka ne vien Škoda ir tik līdzīga VW (kas vēl būtu pilnībā saprotams, ja arī nepatīkami), bet arī tas, ka abas šīs markas ir pārāk līdzīgas gan Lexusam, gan Suzuki, gan Audi. Jā, atšķirt atšķirsi, bet viss kaut kā pārāk konverģējas, imo.