- 19.12.22 00:52
-
es pieņemu, daļa no dizainu līdzības ir aerodinamikā.
auto ir pamatā kaste, kas ripinās paralēli ceļam. tas nozīmē, ka viņam būs kaut kāda nosacīti ideālā aerodinamiskā forma, no kuras atkāpties nozīmē palielināt nepieciešamo degvielas tēriņu.
nu un tad atšķiras, kur kuri auto ražotāji ir nosprauduši līniju starp kasti un horizontālu pili, un ko vēl viņi ir izdomājuši, lai samazinātu degvielas patēriņu.
Legālais ierobežojošais faktors vismaz Eiropā būs EURO6 un tālākie emisiju ierobežojumi.
Elektromašīnām vajadzētu būt mazākiem ierobežojumiem, nezinu, kā tur rēķina -- droši vien pieņemot kaut kādu vidējo co2 līmenī uz elektrības ražošanu.
Bet tām savukārt nepieciešams izspiest ko var, lai akumulatori tālāk pavilktu.