- 10.6.20 22:44
- latvijas dzelzeļš ir slavens ar nihilistisku atieksmi pret kultūras mantojumu
rail baltic grasās tāds būt ne tikai attiecībā pret kultūras mantojumu, bet arī pret privātīpašumu.
21. gs. ieprojektēt piekļuvi marginālai autostāvietai caur privātiem dārziem.
šajā brīdī pat nav skaidrs kā aizstāvēt Liepājas ielas liepas. - 30 rakstair doma
- 10.6.20 23:09
-
Tas, kā pārdaugavai mēģina izvest cauri to papildus dzelzceļu, man vienmēr ir šķitis prātam neaptverami.
- Atbildēt
- 10.6.20 23:21
-
Tā ir. (Privātīpašniekus informēsim vēlāk.)
- Atbildēt
- 19.6.20 01:16
-
Anonīms
Caur kurienei tad viņu vajadzētu izvest?
Tunelis zem Āgenskalna - "šausmas, slikti".
Tunelis un ierakumi paralēli esošajai Jūrmalas līnijai - atkal "šausmas, slikti".
Kā tad būtu "labi" - RB stacija vispār kaut kur ārpus Rīgas centra? Un šoseja vai tramvajs uz turieni, kura būvniecība, protams, atkal būtu "šausmas, slikti, nocirsti 69 koki, garām mājām, pāri kapiem!!!111"
Neaizmirsīsim, ka daudz kas no tā, ko mēs tagad saucam par kultūras mantojumu, nebūtu uzcelts, ja tā celšanas laikā nimbijiem būtu bijušas tādas balstiesības kā tagad :) - Atbildēt
- 19.6.20 08:40
-
Uz lidostu Rīgas stratēģijā ir ieplānots tramvajs.
Par Tavu pēdējo rindkopu:
Ja savā laikā nebūtu uzcelti Altanovas un Torņkalna tilti, tad šobrīd būtu mazāka sāpe uzbūvēt rail baltic. - Atbildēt
- 19.6.20 17:05
-
Anonīms
Stratēģijā daudz kas var būt *ieplānots*. Ja nekļūdos, jau astoņdesmitajos pieņemtajā stratēģijā bija ieplānots ziemeļu un dienvidu šķērsojums un dienvidu šķērsojuma savienojums ne tikai ar Jelgavas šoseju, bet vēl tālāk, līdz Lielirbes/Ulmaņa krustojumam. Un cik daudz no tā visa un pēc cik ilga laika ir uzcelts?
Es neesmu nekāds baigais pilsētplānošanas guru, bet man izskatās, ka ātrgaitas dzelzceļa stacijas parasti cenšas ievilkt pilsētas centrā (gan Eiropā, gan ASV, gan Japānā). Lielā mērā tāpēc, ka, ja dzelzceļa stacija atrodas tikpat tālu no centra kā lidosta, tad tam dzelzceļam zūd daļa no priekšrocībām pret gaisa satiksmi.
Torņakalna vēsturi arī baigi nezinu, bet vai tad nav tā, ka tie tilti (vismaz daži no tiem) ir uzcelti reizē ar dzelzceļa būvēšanu un kalna norakšanu lai dzelzceļu tur varētu uzbūvēt?
Kādus deviņpadsmitā gadsimta beigās iespējamus šiem tiltiem alternatīvus satiksmes risinājumus tu vari iedomāties? Norakt vēl lielāku daļu kalna un ierīkot pārbrauktuvi?
Un par ko īsti šobrīd ir tur tā sāpe? Nevis par vēsturisko tiltu nojaukšanu, bet par vēl kādas kalna daļas norakšanu uz privātīpašumu un ielu rēķina? Sorrī, es neesmu aktuālo plānu redzējis un nezinu kur meklēt. - Atbildēt
- 19.6.20 17:11
-
Anonīms
btw, arī Tallinā RB stacija, kā nojaušu, būs gan ārpus centra, bet tādā kā Purvciemā, nebūt ne pie lidostas
- Atbildēt
- 10.6.20 23:09
-
Minu ka visa pasaules visu laiku infrastruktūra ir nihilistiska pret kāda tiesībām un dabu. Un es neabsolutizēju. Interešu sadursme ir netaisnīga un taisnības nav
- Atbildēt
- 10.6.20 23:20
-
Minu, ka neesi interesējies par infrastruktūras plānošanas teorijām un praksmēm ārpus PSRS un ASV.
- Atbildēt
- 10.6.20 23:44
-
Man ir ļoti labs priekšstats! Es redzēju skrilekss filmu https://youtu.be/BGpzGu9Yp6Y. Un arī arī citos skrileka video ir labi parādīta plānošana pilsētvidē 21.gs. -
https://youtu.be/YJVmu6yttiw . Tur arī es uzzinu, ka kopībā un solidaritātē var panākt sev vēlamās izmaiņas.
Vispār, ja man ir 20 un es neesmu ekopanks, tad man nav sirds. Bet ja man ir 40 un es esmu ekopanks, tad tikai pateicoties nežēlīgai kapitālisma sistēmai, kura salaupījusi pārvietojot kravas un resursus, to pārdalot, var atrast iespēju man atrast nišu sabiedrībā. Altruisms ir alkatības radījums. - Atbildēt
- 11.6.20 17:31
-
word
- Atbildēt
- 11.6.20 09:31
-
viņus nekādi vairs nevar apturēt un pasūtīt kaug kur tālāk?
- Atbildēt
- 11.6.20 09:34
-
Var, jāvar.
- Atbildēt
- 11.6.20 09:35
-
davai, daram!
- Atbildēt
- 11.6.20 09:37
-
Pieklauvēšu, kad sāksim saprast ar ko sākt.
- Atbildēt
- 11.6.20 10:03
-
Torņkalna biedrība tik tādi pīkstuļi laikam. Kā ar Kalnciemielas bandu? viņi vismaz domā līdzīgi parasti
- Atbildēt
- 11.6.20 10:04
-
p.s. atvainojos, ja esi tajā biedrībā:)
- Atbildēt
- 11.6.20 09:34
-
..un vai nav tā, ka āgenskalns un torņkalns vairs nebūs dzīvojams pēc šo ierašanās?
- Atbildēt
- 11.6.20 10:04
-
aij, ar manu veco māju šķērsojumu kaut cik ir ok, bet jauno māju šķērsojumu man bail iedomāties. noteikti būs monstrozas pārbūves..
- Atbildēt
- 11.6.20 21:12
-
par šo jātur acis vaļā, jo pats rail baltic nesteidzas informēt
- Atbildēt
- 11.6.20 11:43
-
Pētu to, ko tu man atsūtīji. Zosādu uzsit tas prezentācijas tonis: "priecājieties, mēs sadirsīsim mazāk, nekā sākumā bijām plānojuši!"
- Atbildēt
- 11.6.20 13:42
-
palūkojos vēl uz tiem tuneļiem un sabijos par tuneļiem un avārijām tajos, kas absolūti bloķē satiksmi. satiksmi uz slimnīcu! vai slimnīcai blakus var būt tik nedrošs risinājums?
- Atbildēt
- 11.6.20 19:18
-
!
- Atbildēt
- 19.6.20 01:08
-
Anonīms
Kas būtu labāk? Tilts?
- Atbildēt
- 19.6.20 08:40
-
Apskaties kartē.
- Atbildēt
- 19.6.20 16:52
-
Anonīms
Kurā?
- Atbildēt
- 11.6.20 15:29
-
kur var apskatīt plānus?
- Atbildēt
- 11.6.20 19:18
-
Varu aizsūtīt uz ēpastu.
- Atbildēt
- 11.6.20 19:20
-
labprāt, ja nav grūti
- Atbildēt
- 11.6.20 21:05
-
nosūtīju
- Atbildēt
- 19.6.20 01:10
-
Anonīms
Par LDz nihilistisko attieksmi, tu runā par nojauktajām Jūrmalas līnijas stacijām?
Un par kādu autostāvvietu un dārziem ir runa? - Atbildēt