pilnībā ticu, ka Mairita aiziet no vardarbīgām attiecībām; kaut vai tādēļ, ka nekādus pierādījumus publiski nav jāķidā, tā bija tikai informācija sabiedrībai un potenciālajiem upuriem; ar bērniem prom tāpat vien neaiziet, palīdzību aiz gara laika nelūdz, turklāt vardarbība parasti tiek slēpta, īpaši, ja atpazīstama persona. Katra puse komentēt var visu ko, detaļās tāpat neviens neieslīgs, viss izteiktais aizceļos uz tiesu; skaidrs, ka tas paziņojums ir informatīvs un ka nav tur daudz nekā, ko varētu apspriest kāds no malas:-) Mūsdienās vismaz ir, kur vērsties, kaut vai pie tās pašas sabiedrības:-), kas ir ļoti dažāda un provocējoša savās izpausmēs un aicinājumos, katram savi tarakāni:-)) P.S.Vārdu “tarakāni” var droši likt pēdiņās:-), atkal sarunvaloda... Vēl viens P.S.Atzīšos - līdz šim pat īsti nezināju par grupu “Singapūras satīns”, minēto mūziķi iepriekš manīju, bet neko vairāk; tagad noteikti iepazīšos ar minētās grupas mūziku, paldies par reklāmu!:-)
Otrkārt, man ir pamats bažīties, ka sievietes, kuras publiski – bet neko nekonkretizējot – paziņo, ka viņu bij. partneris ir varmāka, pašas ir ar tieksmi uz emocionālām manipulācijām un varas (šajā gadījumā publicitātes) izmantošanu.
Negribētos gan teikt, ka visi uzturlīdzekļu nemaksātāji ir varmākas. Vairums no viņiem ir gļēvi / idioti, bet ar varas pozīciju izmantošanu tur nav īpaša sakara.
"Otrkārt, jā, mūsu ģimenē notiek šķiršanās process, taču tas nav bijis un nav saistīts ar vardarbību. Un mana vislielākā vēlme bija izšķirties mierīgi, civilizēti, bez dusmām, naida un šāda veida paņēmieniem. Mums ir kopīgi bērni, kurus vēlos audzināt arī es. Un patiesībā tieši tas arī ir vissvarīgākais."
Tā gan ir tikai versija.