Vai var kaut kā izlabot pārāk šķidru/zupveidīgu šķelto zirņu putru? Zirņi jau izšķīduši, bet zupa nebija šīs aktivitātes mērķis. Paldies!
January 25th, 2021
January 24th, 2021
ar izlasītajām grāmatām - pirmkārt, mūsu kontā iegulstas iecienītā rakstnieka Andreja Dripes publicistika "Bet kā ir ar meitenēm?" (1978.g.), kurā ir gan reivs autora galvā, gan šīs pašas Alsviķu karsējmeitenes, gan apbrīnojami identiska genderlomu ideju piramīda kā mūsdienu Latvijas tradicionālo vērtību piekritējiem , gan nu jau par firmas zīmi kļuvušās Pedagoģiskās Sēdes. Ir pat neliels fragments, kas bezmaz vienīgais mūsu literatūrā varētu citiem palīdzēt atšifrēt manis pašizdomātā teiciena-skaitāmpantiņa "одну ложку за тигрёнка, одну ложку за слонёнка" otro daļu (nea, tomēr neatšifrēsiet). Lieliska grāmata.
Otrs spēkadarbs ir Māra Ruka "25 gadi sektā", no vienas puses opuss par pseidostudentu korporāciju vēsturi dievzemītē, no otras - tas ir vislabākais melnās komēdijas scenārija aizmetnis, kādu vien esmu redzējis iz kāda no mūsu rakstnieka radošās spalvas iztekam. Nu, rakstnieka, protams, tas būtu stipri teikts, un vēsturnieks Ruks arī īsti nav, viņš šeit ir nedaudz jūtās un pasaules uzskatos aizvainots kristietis. Taču neskatoties uz to, esmu pārliecināts, ka viss šajā magnumā pavēstītais noteikti ir patiesība; nopietni, man vienreiz ir gadījies 90-o gadu studenta gaitu laikā iedzert ar pāris korporeļu fukšiem, pie tam vēl viņu fraternitijas apsardzes pamestā citadelē (ar visiem tiem kausiem un rapieriem), tas ir tāpat kā iedzert ar pāris alkoholu mīlošiem Jehovas lieciniekiem, ne vājiem nerviem. Arī lieliska grāmata - tikai tumšie rituāli, sazvērestības un pentagrammas uz atrofējušos pensionāru pļeškām, ftw!
Otrs spēkadarbs ir Māra Ruka "25 gadi sektā", no vienas puses opuss par pseidostudentu korporāciju vēsturi dievzemītē, no otras - tas ir vislabākais melnās komēdijas scenārija aizmetnis, kādu vien esmu redzējis iz kāda no mūsu rakstnieka radošās spalvas iztekam. Nu, rakstnieka, protams, tas būtu stipri teikts, un vēsturnieks Ruks arī īsti nav, viņš šeit ir nedaudz jūtās un pasaules uzskatos aizvainots kristietis. Taču neskatoties uz to, esmu pārliecināts, ka viss šajā magnumā pavēstītais noteikti ir patiesība; nopietni, man vienreiz ir gadījies 90-o gadu studenta gaitu laikā iedzert ar pāris korporeļu fukšiem, pie tam vēl viņu fraternitijas apsardzes pamestā citadelē (ar visiem tiem kausiem un rapieriem), tas ir tāpat kā iedzert ar pāris alkoholu mīlošiem Jehovas lieciniekiem, ne vājiem nerviem. Arī lieliska grāmata - tikai tumšie rituāli, sazvērestības un pentagrammas uz atrofējušos pensionāru pļeškām, ftw!
January 22nd, 2021
January 21st, 2021
1. Varbūt kādam ir lieks, pārdodams un neatvērts IKEA melno galda piederumu komplekts? Ikea pašlaik nav pieejams. Pērku!
https://www.ikea.lv/lv/products/vir tuve/galda-piederumi/galda-piederumi/til lagd-galda-piederumi-24-gab-melna-krasa-a rt-40343001
2. kur Rīgā var nopirkt Toblerone?
https://www.ikea.lv/lv/products/vir
2. kur Rīgā var nopirkt Toblerone?
1. Varbūt kādam ir lieks, pārdodams un neatvērts IKEA melno galda piederumu komplekts? Ikea pašlaik nav pieejams. Pērku!
https://www.ikea.lv/lv/products/vir tuve/galda-piederumi/galda-piederumi/til lagd-galda-piederumi-24-gab-melna-krasa-a rt-40343001
2. kur Rīgā var nopirkt Toblerone?
https://www.ikea.lv/lv/products/vir
2. kur Rīgā var nopirkt Toblerone?
Call for Workshop Panelists: Teaching the Zombie
Part of the Theorizing Zombiism 2 Conference (University of Gothenburg, Sweden, July 29-31, 2021)
The objective of the Theorizing Zombiism 2: Undead Again conference is to promote interdisciplinary scholarship on one of the most prevalent, yet critically understudied cultural metaphors in contemporary popular culture, namely zombies and zombiism.
As part of this conference, we are seeking proposals for a workshop entitled “Teaching the Zombie.” This workshop aims to create a space in which scholars from a variety of disciplines can discuss how they integrate or plan to integrate Zombie Studies into their classes. As one of the objectives of the conference is to encourage international and interdisciplinary relationships among scholars, our hope is that this workshop can foster connections through discussions of pedagogical practice.
Workshop panelists will share zombie-themed assignments and activities intended for their classes as well as hold an informal discussion on teaching zombiism more generally. We welcome proposals focused on teaching zombies within any discipline.
For the workshop, each panelist will prepare a short (5 minutes or less) presentation of an assignment or activity they use in their courses or plan to use in their courses that utilizes Zombie Studies. The workshop panelists will then engage in an informal discussion of teaching zombiism and a Q & A with the audience. Ideally, we will later collect the assignments to share on the Zombie Studies Network website.
If you are interested in participating in the workshop, please submit a 300-word abstract that provides a description of the ways you have integrated zombies/zombiism/zombie studies into your courses (or hope to integrate zombie studies into your courses) alongside a description of your proposed assignment or activity.
Please note that proposals may be submitted for both a conference presentation for Theorizing Zombiism 2 as well as for this workshop. See the full conference CFP here.
While the conference organizers are hoping that the majority of the Theorizing Zombiism 2 conference events will take place in a live, synchronous format, we are aware that this workshop may need to accommodate alternative formats for participation.
Please send abstracts to chera.d.kee@gmail.com by March 10, 2021.
The objective of the Theorizing Zombiism 2: Undead Again conference is to promote interdisciplinary scholarship on one of the most prevalent, yet critically understudied cultural metaphors in contemporary popular culture, namely zombies and zombiism.
As part of this conference, we are seeking proposals for a workshop entitled “Teaching the Zombie.” This workshop aims to create a space in which scholars from a variety of disciplines can discuss how they integrate or plan to integrate Zombie Studies into their classes. As one of the objectives of the conference is to encourage international and interdisciplinary relationships among scholars, our hope is that this workshop can foster connections through discussions of pedagogical practice.
Workshop panelists will share zombie-themed assignments and activities intended for their classes as well as hold an informal discussion on teaching zombiism more generally. We welcome proposals focused on teaching zombies within any discipline.
For the workshop, each panelist will prepare a short (5 minutes or less) presentation of an assignment or activity they use in their courses or plan to use in their courses that utilizes Zombie Studies. The workshop panelists will then engage in an informal discussion of teaching zombiism and a Q & A with the audience. Ideally, we will later collect the assignments to share on the Zombie Studies Network website.
If you are interested in participating in the workshop, please submit a 300-word abstract that provides a description of the ways you have integrated zombies/zombiism/zombie studies into your courses (or hope to integrate zombie studies into your courses) alongside a description of your proposed assignment or activity.
Please note that proposals may be submitted for both a conference presentation for Theorizing Zombiism 2 as well as for this workshop. See the full conference CFP here.
While the conference organizers are hoping that the majority of the Theorizing Zombiism 2 conference events will take place in a live, synchronous format, we are aware that this workshop may need to accommodate alternative formats for participation.
Please send abstracts to chera.d.kee@gmail.com by March 10, 2021.
jūtos palaidis garām iespējas/atpalicis, ļoti aizrauts un iedvesmots! pa vidam nedaudz ir sarežģita un garlaicīga datorlingvistikas šņega (behemots Clarin), bet pieteicos jau pilotēt divus mikroprojektus nodegoat datu bazes veidotājā/vizualizatorā, un šis vispār ir bomba - kā izmantot google AI jaudas, lai pārvaldītu savā datorā savākto visnejēdzīgāko un pretrunīgāko formātu avotu kolekciju, un ko darīt ar tekstiem, ko esi safotografēsjis arhīvā vai bibliotēkā.
January 20th, 2021
RIP
12.12.20. labais le karē devies īpaši slepenā misijā izspiegot viņpasauli.
Vai veļas mašīnu var droši pārvadāt, ja nav pārvadāšanas/cilindra turēšanas etc. skrūvju un kronšteina? Drošu sirdi var kraut auto vai doma slikta?
- Teksts, kas rakstīts kā neitrāls un analizējošs skats no malas, neizbēgami šķiet augstprātīgs un mudina tajā meklēt kādas kļūdas, neprecizitātes un pretrunas domā. Un ir tik patīkami, ja ko atrodi!
- Un te mēs rodam laifhaku. Ja vēlies padziļinātu un entuziasma pārpilnu kritiku, iepin savā tekstā mazliet augsprātības. Galvenais, savaldīt pateicību un neizrādīt savus patiesos nodomus, šo tekstu publicējot.
- Un te mēs rodam laifhaku. Ja vēlies padziļinātu un entuziasma pārpilnu kritiku, iepin savā tekstā mazliet augsprātības. Galvenais, savaldīt pateicību un neizrādīt savus patiesos nodomus, šo tekstu publicējot.
Dažbrīd rodas iespaids, ka politiskajai elitei tas covid nācis kā sengaidīta medusmaize. Proti, pirms pārtapt totāli merkantīlos ciniķos, lielākā daļa ļaužu iet politikā, lai ko mainītu un uzlabotu. Un pēc laika pārņem bezspēcības un sava liekuma apziņa, jo saproti, ka esi kādā frakcijā gribi,skandini jebkādus saukļus, bīdi kādus likumprojektus vēlies, balso vienalga kā - tā ekonomika un sabiedrība dzīvo neatkarīgi no valdīšanas, bet politiķi spēj ietekmēt tikai tās fasādes krāsojumu. Savukārt covid beidzot viņiem dod nozīmīguma un lietderības sajūtu, jo var visu ko izdomāt, ieviest, un uzreiz redzi sava darba ietekmi - reālas izmaiņas cilvēku dzīvē.
Paradīze, kurā iekšā tiek visi, automātiski pārvēršas par elli.
January 19th, 2021
Kur lai Purčikā/Teikā aiznes uzasināt slidas? Vai šajos pandēmiskajos laikos tāds pakalpojums vispār ir pieejams?
jā, gvinija arī pirms vagīnu teraktiem ar daudz ko priecēja mūsu mazos skatītājus
orcid var projektus un publikācijas pievienot automātiski no datu bāzēm! (t.sk. scopus)
vai ir kāds autoinstruktors B kategorija, manuālā kārba, ar ko pavizināties pa Rīgu šajā aukstajā laikā
Vienā zviedru "eksperta" resursā lasu, ka 44% spontāno darba pieteikumu aizvedot līdz darba intervijai, un vispār tā esot superštelle.
Kādas jūsu pārdomas, pieredzes? Par, pret argumenti? Plusi un mīnusi?
Kādas jūsu pārdomas, pieredzes? Par, pret argumenti? Plusi un mīnusi?
Liela brēka, maza vilna.
Piltenes apgabala jurists, Izriedes muižas īpašnieks Georgs Frīdrihs fon Firkss par Garlība Merķeļa apgalvojumiem paskvilā "Latvieši", ka latviešu zemnieki ir apspiesti, nabadzīgi un pasīvi: "Visbeidzot es Merķeļa kungam varu apliecināt, ka Kurzemes latvieši ir enerģiska tautiņa, kas sevi neļauj pazemot. Dažs labs, kurš to mēģinājis darīt, ir samaksājis par to ar asiņainu degunu un pārsistu galvu. Dažs dižciltīgais, ceļotājs vai zaldāts, kurš mēģināja kaitināt zemniekus, kā algu par to saņēma zilu muguru un punus kopā ar brīdinājumu likt cilvēkus mierā."
Via: https://dspace.ut.ee/handle/10062/3 8214?fbclid=IwAR0VibKmQW3yFOs4zwHTcFThF9 1pqzl47s5YIPb02xYgkYfn9sshMspqFl8
Via: https://dspace.ut.ee/handle/10062/3