- 11/16/17 07:08 pm
- Ko lai saka par Mārtiņam piespriestajiem 11 gadiem apelācijā (1. instancē iedeva 4, un idiots pārsūdzēja), kurš karoja ISIS? Tiesa sastāva konstatēja faktu, ka karoja ar Īslamistiem? Karoja. Un ir teiciens - play stupid games, win stupid prizes. Tas vairs nav būtiski, ka patiesībā viņš ir mazs nevainīgs puika, saprotiet, jo viens no tiesas pienākumiem šādos pirmreizējos gadījumos ir radīt tādu tiesas praksi, kā bargumam būtu izteikti preventīvs raksturs. Okej, atzīstu - no 4 uz 11 - tas ir mazliet par brutālu. Taču vienmēr atceries - play stupid games, win stupid prizes.
- 67 atstāja kaut koatstāj kaut ko
- 11/16/17 07:40 pm
-
oh, wow, nezināju, ka pārsūdzot var dabūt bargāku sodu.
- Reply
- 11/16/17 07:52 pm
-
Tāda, lūk, ir modernā taisnīguma sistēma, lol. Būtu asprātīgi, ja Mārtiņš par to arī nebūtu zinājis.
- Reply
- 11/17/17 02:24 pm
-
Vnk pirmajā instancē tiesa nekonstatēja tā noziedzīgā nodarījuma pazīmes, par kuru minimālais sods ir 10 gadi.
- Reply
- 11/16/17 07:44 pm
-
Karoja AR islamistiem, vai karoja islamistu rindās..?
Kaut gan 11 gadu ir vājprāts. - Reply
- 11/16/17 07:49 pm
-
Ar viņiem. No ziņām sapratu, ka viņš pats tieši kara darbībā nepiedalījās. Gan jau, ka vnk aplalpoja islamistu seksuālās vajadzības frontes tuvumā (populāra nodarbe šādiem mūļiem, kuri nezina, ko tur meklē, starp citu).
- Reply
- 11/16/17 08:15 pm
-
Liekas tizli, te, man šķiet, čalim vienkārši vajadzētu kaut kādu piespiedu psiholoģisko rehabilitāciju un pārrunas. Ja tā nebūtu paraugprāva, protams. Tikmēr, piem., Zaļkalns atsēdēja tikai septiņus gadus par reālu slepkavību un pēc tam turpināja iesākto taciņu. Diez, kāds šitais puika būs pēc tiem 11 gadiem, kad viņu izlaidīs? Vai tad, ar ekstensīvu ķurķa pieredzi, viņš būs labots un mazāk bīstams nekā tagad? Jautājums retorisks, protams.
- Reply
- 11/16/17 11:00 pm
-
jā, vajadzēja piespriest mēzt tualetes kaut kādā čuhņā kādu gadu, piemēram, lai pārdomātu savas viegli ietekmējamās jaunības gadu izvēles. pēc tam gan jau, ka aizietu kaut kur mācīties, un pēc tam strādātu kādā birojā, servisā, vai maximā, does not matter, būtu sabiedrības nemanāmā daļiņa, end of story.
bet tagad 11 gadi ar sūrajiem pacaniem, nu kas tur var par cilvēku sanākt vispār? tikai satraumēts tipiņš ar nu jau konkrētām noziedzinieku vides iemaņām un domāšanu.
bezjēdzīgi drausmīgs sods, manā skatījumā. turklāt, kas tur bija ar to, ka tāda likuma laikam vēl nebija, kad viņš aizbrauca? - Reply
- 11/16/17 11:04 pm
-
Galvenais ir neanalizēt šādas situācijas, iztēlojoties, ka puisis vienkārši bija apmaldījies, nezināja, ko dara, un tamlīdzīgi. Tāds cilvēks nemaz nebūtu tik determinēts. Mārtiņš labi zināja, ko dara, un kādas tam būs sekas. Pat pārāk labi.
- Reply
- 11/16/17 11:03 pm
-
Psiholoģiska rehabilitācija ir psiholoģiski slimiem. Šis bija garīgi vesela cilvēka lēmums.
- Reply
- 11/17/17 07:12 pm
-
Mūsdienās LV cietumos nav tā, kā bija 80tajos/90tajos. Neviens viņu tur neaiztiks, ja viņš nesāks dzīt huiņu, kā saka. Tā vismaz man ir stāstījuši paziņas, kuri bijuši cietumā.
Mums ir jārada stingra attieksme, kas atturētu līdzīgus Mārtiņus. Tāpēc arī cietumsods ir obligāts. - Reply
- 11/16/17 08:22 pm
-
Tas attiecas tikai uz zemāko klasi. Taisnības vārdā tiem politiķiem, kas finansēja un apbruņoja islāmistus (jo viņi taču bija pret ļauno Asadu), arī vajadzētu sēdēt kopā ar Mārtiņu, taču tā nekad nenotiks.
- Reply
- 11/16/17 09:01 pm
-
Jā, absurda māte. Reptīlerija tagad staigā pa pasauli, tikumsignalizē un liberastuacīs ir bez maz vai jaunava marija, kas sūtītā glābt mūsu grēcīgo pasauli, lai gan tieši viņa un viņas kolēģi vainojami pie tādas ISIS eksistences, tajā pašā laikā kaut kāds confused pāķu tīnis, kas pārejas vecuma stulbumā aizgāja šreijā izcietīs sodu par šo reptīļu ļaundarībām, pie reizes iznīcinot savu dzīvi.
- Reply
- 11/16/17 09:30 pm
-
altepetl
Nu pag, pasaulē ir daudz ļaundarību, un cilvēkam tomēr piemīt kaut kāda autonomija, lai uzņemtos atbildību par savu rīcību.
- Reply
- 11/16/17 09:41 pm
-
Protams, bet te atkal spilgti parādās vecais labais likums par ''lielajiem un mazajiem žuļikiem'', kur pirmie pēc miljonu izlaupīšanas un slpekavībām tiek celti saulītē, bet otriem nāve par maizes kukuļa nosperšanu.
- Reply
- 11/16/17 09:56 pm
-
Pišanās pāri puspasaulei, lai pievienotos teroristiem īsti nepavelk uz maizes kukuļa analoģiju. Saprotu, baigi ērti vainot Klintoni par mazu algu, sliktu laiku un caureju, bet nu nekļūsim tak smieklīgi.
- Reply
- 11/16/17 10:26 pm
-
Egzaklī.
- Reply
- 11/16/17 10:57 pm
-
''Pišanās pāri puspasaulei, lai pievienotos teroristiem īsti nepavelk uz maizes kukuļa analoģiju.''
Teorētiski jā, bet praktiski - vai tu domā, ka tas low-T briļļainis reāli aizpisās, lai grieztu galvas lol? Visdrīzāk totāli sapisies nemīlēts bērnelis, kas nesaprata kas ir, kur atrodas un ko darīt. Tādus tiešām drīzāk jāpakļauj terapijai, nevis jāsoda.
Tajā pašā laikā mums Zviedrija un UK ar atplestām rokām aicina savās valstīs reālus galvu griezējus ar stāžu, piedāvājot tiem anonimitāti, imunitāti un kreftīgus pabalstus. If that doesn't skew you the wrong way than what will? - Reply
- 11/16/17 11:12 pm
-
Tu zini kādu citu, viņam piemērotāku aktivitāti, kuru ISIS piedāvā? Nav tā, ka viņi būtu plaši pazīstami ar savu humanitāro darbību, tamborēšanas pulciņiem vai deju kursiem, zinies.
Sapisušos bērneļu ir pa pilnam, un vairums izvēlas, labākajā gadījumā, pievērsties kaut kādai hindu tipa figņai, tvert visuma pozitīvās vibrācijas, skenēt čakras un tamlīdzīgas "sevis izzināšanas" figņas, un sliktākajā - graizīt vēnas un ostīt līmi. Tāls ceļojums, lai pievienotos teroristu organizācijai, kuras ideoloģija ir plašāk pazīstama, nekā Kardašjanas pakaļa, ir pilnīgi cits līmenis.
Also, par Zviedriju nezinu, bet UK to nedara. Tas ir ierosinājuma līmenī, un ikkatrs viņu eksperts, kurš kaut ko jēdz no terorisma, ir devis pretī ierosinājumu, kur šo ideju autoriem vajadzētu iebāzt. - Reply
- 11/16/17 11:19 pm
-
Nē, nedomāju, ka aizpisās, lai grieztu galvas. Taču, kā minēju, tas tiešām nav būtiski. Viņš aizbrauca, draudzējās ar galvasgriezējiem un atgriezās, labi apzinoties, kas šeit viņu gaida, ja par to uzzinās. Bet viņš riskēja tomēr. Kāda terapija, tavuprāt, viņam palīdzētu? Man šķiet, ka cietumsods ir ideāla terapija. Nav jau mūsdienās tik traki tajos cietumos, kā bija 90tajos. Ja tu esi normāls cilvēks, sēdēsi mierīgi. Būs laiks, kurā padomāt par to, kāpēc izdarīji , ko tik stulbu, kā atgriešanās Latvijā.
- Reply
- 11/17/17 06:30 am
-
No kurienes ir tā infa, ka nav tik traki tajos cietumos vairs? Ja tā, tad varu arī pamainīt viedokli. Vnk. citādāk es neredzu ko šajā gadījumā dos jaunu zeņķi padarot par cum-dumpsteri blatnajiem.
- Reply
- 11/17/17 10:00 am
-
No paziņām, kuri sēdējuši.
- Reply
- 11/17/17 10:02 am
-
Tagad LV ķurķos valda nauda. Ja tev ir nauda, tev ir viss - cīgas, narkotikas, cik gribi (pat šļirces var nopirkt). Un aiztiek tikai t.s. petuhus jeb neaizkaramos. Viņi parasti ir
"sociāli grūtie", cilvēki, kas parādā daudz naudu grupējumiem un tā. Viņi cietumā kalpo seksuālai funkcijai, telpu uzkopšanai, kā arī viesmīlības funkcija - par to nedrīkst piemirst. - Reply
- 11/16/17 08:55 pm
-
altepetl
Vecāki vainīgi. Cik sūdīgam ''role model'' jābūt, lai dēls izdomātu kļūt par islāmistu?
- Reply
- 11/16/17 10:28 pm
-
Vecākus vainot vienmēr ir tik viegli (jo parasti viņi ir vainīgi pie slikas audzināšanas). Taču cilvēks beigu beigās ir tas, kurš pieņem galējo lēmumu. Un šis nav nekāds vienkāršais lēmums, ko džeks pieņēma. Pēc i-netā lasītā, var spriest, ka viņš nav stulbs. Viņš skaidri un gaiši apzinājās, ar ko riskē. Besī, ka tagad cilvēki vēlas pret viņu izturēties, kā pret garā vājo.
- Reply
- 11/16/17 09:53 pm
-
Ko darīt, stulbums nav bezmaksas privilēģija.
Ne mirkli neticu, ka čalītis tur devās, tiešām no sirds pāliecināts, ka dalīs maizes kukuļus trūkumcietējiem un glaudīs galvu bāreņiem, un ieraudzījis onkuļus ar kalašņikoviem, attapies, ka kaut kas nav riktīgi. Paši ISIS savos paziņojumos pasaulei kaut kā vairāk aizrāvās ar gūstekņu rīkļu graizīšanu, nekā sapņainiem stāstiem par "miera reliģiju" vai ko nu tur, tā kā pat murgojumi par to, ka "Rietumu mediji viņus apmelo, īstenībā ir pilnīgi otrādi" šite krastā neiet.
Par to viņa nevainīgumu - nevar būt drošs. Vienīgais, kas liecina, ka viņš nav piedalījies karadarbībā, ir viņa paša teiktais (varētu ISIS paprasīt nekarošanas izziņu, bet šamiem laikam Latvijā vai jebkur citur nav vēstniecības), un ne pirmo gadu desmitu itin droši zināms, ka melu detektori ir pilnīgs sūds, tā kā to rezultāti nav saķēpātā papīra vērti. Gan jau, ka ja noķertu, jebkurš ISIS kaujinieks dievotos, ka stroķus tikai televizorā redzējis, un šaut ne mirkli nav domājis, goda vārds.
Viņa paša citāti, kas ziņās lasāmi, arī ir tādas lētas tirgošanās mēģinājumi, iespējams, suns zina, ko ēdis:
"Apsūdzētais mudināja mīkstināt viņam piemēroto sodu, norādot - ja tiktu atbrīvots, viņam būtu vairāk iespējas palīdzēt sabiedrībai, stāstot savu stāstu un atgādinot, kādas briesmas var radīt pievienošanās teroristiskām organizācijām. Apsūdzētais vairākkārtīgi apgalvoja, ka ne reizi nav šāvis ar ieroci uz cilvēkiem vai pat tēmējis pret kādu."
Aiz restēm tikpat labi var pastāstīt "savu stāstu", manuprāt, un briesmas no pievienošanās teroristiskajām organizācijām labāk ilustrē variants "iesēdās uz 11 gadiem", nekā "viņam pakratīja ar pirkstu un palaida staigāt tālāk".
Tad vēl šitais:
"Jau ziņots, ka Grīnbergs savā pēdējā vārdā paziņoja, ka vairs netic islāmam un tā vietā ir pievērsies kristietībai."
Pārdonmaifrenč, bet kuru tas piš? Ja Imantas pedofīls būtu teicis, ka viņam vairs uz bērniem nestāv, viņam tagad patīk vecākas tantes, tas ko tieši mainītu?
Un, protams, reakcija uz spriedumu:
"Pēc sprieduma nolasīšanas Grīnbergs pauda, ka neuzskata šo spriedumu par godīgu, skaļi proklamējot, ka tiesas spriedums ir valsts korumpētības pazīme, kā arī to, ka «īstie teroristi ir valsts»."
Tobiš, čalītis nesaprot paša lietoto vārdu nozīmi, un tēlo nez kādu mocekli, jo, redz, izrādās, likumi attiecas arī uz viņu. Man ne drusciņas nav žēl šitādu indivīdu, kuri ir dziļi sašutuši un šokēti par faktu, ka par savām darbībām ir jānes atbildība. - Reply
- 11/16/17 10:04 pm
-
Tie, kas plāno braukt uz Sīriju tāpat ir pietiekami nelīdzsvaroti, ka viņus tas neatturēs.
Savukārt tie, kas tur nonākuši, pārdomā un grib atgriezties, šie cietumsodi motivē nebēgt prom, bet turpināt cīnīties. Jo jēga braukt atpakaļ, kur tevi ieliks cietumā? Tad jau labāk turpināt izbaudīt action... - Reply
- 11/16/17 10:13 pm
-
"Savukārt tie, kas tur nonākuši, pārdomā un grib atgriezties, šie cietumsodi motivē nebēgt prom, bet turpināt cīnīties. Jo jēga braukt atpakaļ, kur tevi ieliks cietumā? Tad jau labāk turpināt izbaudīt action..."
Kas arī no drošības viedokļa ir ieguvums - ne mazāko iebildumu, ja teroristi atrodas "kaut kur tur", pie kam kaujas apstākļos, nevis "tepat" un bez īpaša ikdienišķa dzīvības apdraudējuma. - Reply
- 11/16/17 10:20 pm
-
Nu nav tik vienkārši. ISIS tiks sakauts, bet šie cilvēki pāries pelēkajā zonā un cīnīsies kaut kur citur, radot nestabilitāti jaunos reģionos. Šī nestabilitāte radīs jaunu bēgļu pieplūdumu, varbūt pat teroraktus Eiropā. Līdz Latvijai varbūt neatnāks gan... Bet viss tāpat ir saistīts.
- Reply
- 11/16/17 10:50 pm
-
Tas ir tikai pieņemot, ka vērā ņemams skaits šamo izdzīvos.
Pie kam, uz ātru roku neatrodu datus par to, cik tad daudz ir tādu "safanojos, aizbraucu, apskatījos, nepatika, braucu mājās" īpatņu. Pieņemu, ka skaits ir salīdzinoši neliels, tādēļ tā pati vienkāršā pieeja itin labi strādā - motivēšana viņiem tomēr neatgriezties neko nozīmīgi ISIS spēkus nepalielina, taču patur nevēlamus elementus ārpus viņu izcelsmes valstīm. Mazu valstu gadījumā proporcionālais teroristu skaita samazinājums noteikti pārsniedz šo pašu cilvēku ieguldījumu ISIS pastāvēšanā. - Reply
- 11/16/17 10:54 pm
-
Ja tu par mazumu runā, tad statistiski tas neko arī nemainītu tas, ja viņus neliktu cietumā.
- Reply
- 11/16/17 11:00 pm
-
Ja vien nevēlies apgalvot, ka Eiropā ir ar ISIS kaujinieku skaitu salīdzināms teroristu skaits, tad statistiski mainītu gan.
- Reply
- 11/16/17 11:04 pm
-
Tieši otrādi, ja no rietumiem ISIS pievienojas tikai daži, tad tas ir statistiski nenozīmīgi.
- Reply
- 11/16/17 11:14 pm
-
Tieši tā. Savukārt, ja tie paši daži pēc tam atbrauc mājās, tas jau ir statistiski nozīmīgs teroristu (jo par "potenciālajiem" ļaudis ar actual ISIS stāžu saukt īsti nevar) skaita pieaugums. Ergo, labāk lai mājās nebrauc.
- Reply
- 11/16/17 11:21 pm
-
Kāpēc lai tā būtu problēma, ka viņi atbrauc mājās?
Rēķins ir vienkāršs – Latvijā notiek noziegumi, pat slepkavības. Piemēram, varētu būt noslepkavoti 100 cilvēku gadā. Pie tā ir jāpieskata tas, cik cilvēkus noslepkavos tie, kas aizbēguši no ISIS. Man šķiet, ka šis skaitlis būs 0 vai tuvu tam. Pat ja tas ir lielāks par 0, ikgadējās svārstības varētu būt lielākas par to.
Tā, ka tas ir nebūtiski, vai tādu Mārtiņu ieliek cietumā vai nē. Patiesībā pēc cietuma viņš varētu būt vēl bīstamāks Latvijas valstis (būs sakrājies aizvainojums, iemācījies cietuma kultūru utt.). - Reply
- 11/16/17 11:26 pm
-
Tu nesaproti vai izliecies nesaprotam lietas būtību, man jau apnika atkārtoties. Lietas būtība ir par vēršanos pret terorismu ar tādiem mēriem, kas radītu kāzusu, kas biedētu potenciālos Mārtiņus. Vai nu tu esi kārtējais "stulbais gudrais" cilvēks, vai arī vienkārši nelasi, ko mēs rakstam.
- Reply
- 11/16/17 11:31 pm
-
Terorismu rada valdības, kas to finansē. ISIS radās pēc ASV iebrukuma Irākā. Mārtiņš tur vispār nekādu lomu nespēlē.
- Reply
- 11/16/17 11:36 pm
-
Piekrītu, M. nespēlē lomu nedz terorisma radīšanā, nedz izplatīšanā. Taču par to nav lietas būtība (es zinu, ka ir grūti uz šo visu skatīties bez emociju piegaršas, kā normālam juristam pieklājas).
- Reply
- 11/16/17 11:37 pm
-
Ņemu vārdus atpakaļ jautājumā par terorisma izplatīšanu. M. faktiski izplata teroru, atgriežoties dzimtenē. A ja nu viņš būtu nelīdzsvarotāks un atgrieztos, un ievietotu Rīgas HES'ā bumbu, kas nonestu Rīgu nahuj?
- Reply
- 11/16/17 11:48 pm
-
Nu jā, es aizmirstu, ka cilvēki uz lietām reaģē tik emocionāli. SSC bija apraksts, ka cilvēki ar anosmiju (ožas trūkumu) var nodzīvot visu mūžu, to neapzinoties. Un cits komentētājs stāstīja, ka viņam nekad nav bijis tā, ka emocijas viņu stipri ietekmētu, tāpēc viņam vienmēr licies, ka cilvēki tēlo, kad viņi izskatās ļoti emociju pārņemti. Man arī ir tā, ka nespēju noticēt, ka cilvēki patiešām baidās no Mārtiņa terorisma vai Trampa kļūšanu par Hitleru pēc ievēlēšanas un citām ļoti mazvarbūtīgām lietām. Man vienmēr ir šķitis, ka viņi tikai tēlo, varbūt pat izmanto to kā manipulāciju. Bet varbūt tomēr viņi ir patiesi, un tiešām ļauj emocijām kontrolēt savu racionālo domāšanu.
- Reply
- 11/16/17 11:26 pm
-
"Pie tā ir jāpieskata tas, cik cilvēkus noslepkavos tie, kas aizbēguši no ISIS. Man šķiet, ka šis skaitlis būs 0 vai tuvu tam."
Un ja viņi neatgriezīsies, tad nebūs jāpieskaita. Vēl vienkāršāks rēķins.
Par to "pēc cietuma" - grūti pateikt, protams. No otras puses, šobrīd vismaz ir skaidrs, ka 11 gadus viņa bīstamība pilnīgi nekā neizpaudīsies. - Reply
- 11/16/17 11:32 pm
-
Citiem vārdiem sakot, kā jau teicu, tas ir statistiski nenozīmīgi.
- Reply
- 11/16/17 11:37 pm
-
Pašreizējā brīdī, un Latvijas kontekstā - varbūt arī.
No otras puses, es tomēr kaut kā omulīgāk jūtos sabiedriskās vietās, nekā tad, ja šitādi frukti (jo sevišķi tas otrais, kurš pirms aizšaušanas uz Sīriju izteicās, ka Charlie Hebdo nošautajiem būtu pieticis ar pirkstu nogriešanu) varētu brīvi atgriezties un svilpodami staigāt apkārt. - Reply
- 11/17/17 12:07 am
-
Turklāt pieeja "tas ir statistiski nenozīmīgi, tikpat labi var neko nedarīt" ir diezgan pastulba. Cik potenciālu teroristu, tavuprāt, būtu jāielaiž valstī, pirms sākt kaut ko darīt lietas labā?
- Reply
- 11/17/17 12:16 am
-
Pirmkārt, es neteicu, ka var neko nedarīt. Es drīzāk iebilstu pret kapeikpisēju loģiku, kas pakāš rubli.
Otrkārt, globāli ir daudzas lietas, ko varētu darīt ar lielāku efektivitāti. Pirmkārt, jau pārtraukt atbalstīt Sūda Arābiju. - Reply
- 11/17/17 12:23 am
-
Err, tu nesaskatīji problēmu ar teroristu atgriešanos mājās, kā arī teici, ka ir nebūtiski, vai Mārtiņu liek cietumā. Pirmkārt, kaut kā ļoti izklausās pēc nekā nedarīšanas, otrkārt, kāds rublis tad šeit tiek pakāsts?
- Reply
- 11/17/17 12:31 am
-
Tas, kas tev izklausās, visdrīzāk ir false equivalency.
Jā, es vairāk piekrītu cibiņam teja, ka visdrīzāk Mārtiņš ir apjucis taisnības cīnītājs nevis zvērināts terorists. Es gan viņu nepazīstu, tāpēc varu kļūdīties, bet epopeja ar melu detektoru un pilnīgu apstiprinātas informācijas trūkumu, ko konkrēti viņš pie ISIS ir darījis, drīzāk liecina, ka šī ir paraugprāva – tā teikt par biedinājumu citiem iemetīsim viņu pie lauvām, un tā efektivitāti mūsdienu sabiedrībā es arī apšaubu.
Rublis tiek pakāsts tajā, kad valdības atbalsta Sūda Arābiju un rada vēl lielākus terorisma draudus pasaulē, kas mums visiem dārgi maksās. - Reply
- 11/16/17 10:25 pm
-
Vēl es atceros to, ka pirms pāris gadiem vienam džekam no Kolumbijas piešķīra miera prēmiju par to, ka viņš amnestēja vietējo teroristu grupējumu un atļāva viņiem pat uztaisīt savu partiju un piedalīšanos vēlēšanās. Bija daudzi iebildumi, ka kā tā var – vakar viņi slepkavoja mierīgos iedzīvotājus, bet rīt varbūt sēdēs valdībā. Bet tas bija labs plāns, jo reāli tas tā nostrādāja un terorisms valstī tika izbeigts.
- Reply
- 11/16/17 10:57 pm
-
To, vai tas plāns tiešām ir labs, redzēsim tikai nākotnē. Amnestijai ir knapi viens gads, un piedalīties vēlēšanās šie pirmoreiz mēģinās tikai nākamgad. Īslaicīgi pamiera periodi, vienošanās ar kādu no grupām, vai daļēja atbruņošanās ir panākta arī agrāk, taču lietas ātri vien iegāja vecajās sliedēs, tāpēc nesteigšos tik ātri slavēt šo panākumu.
- Reply
- 11/16/17 10:26 pm
-
Kvalitī komentārs. Couldn't have sayeth it better.
- Reply
- 11/16/17 11:19 pm
-
Yep
- Reply
- 11/16/17 09:54 pm
-
Es tajā vecumā (nu vairāk gan pamatskolā) vienu brīdi gribēju kļūt par krišnaītu un otru brīdi par sātanistu. Šīs vēlmes man pārgāja 10.klasē, kad parādījās draugu banda. Bet bija pilnīgi reāli, ka es pirms tam varētu būt kļuvusi par krišnaītu vai sātanistu; islāmistus mēs tolaik vn nezinājām, un tas būtu pilnīgs pizģec ja mani ieliktu uz 11 gadiem cietumā par kaut ko tādu kas vienkārši ir manas dvēseles sāpes.
- Reply
- 11/16/17 10:30 pm
-
Kļūt par kaut ko ir viena lieta, mazā. Bet viņš pieņēma lēmumu BRAUKT PIE VISĻAUNĀKAJĀM BŪTNĒM, KAS ŠOBRĪD EKSISTĒ UZ ZEMES. Tas nav vienkāršs lēmums. Caur netu NEVAR tā radikalizēties, lai pieņemtu lēmumu "Fuck Latvia forver - show me no mercy". Un, kā parasti - win stupid games, enjoy your fucking prizes.
- Reply
- 11/17/17 11:59 am
-
man arī gribējās tieši tusēt ar tiem, ko mani vecāki un skolotāji uzskatīja par sūdiem. tajā posmā šķiet, ka viss ir sadevies rokās lai tev melotu, kas ir labs un ļauns. ka tev apkārt tiek vērpta melu valstība. saprotu arī radikalizāciju un zinu to sajūtu, kad tu esi atklājis patiesās vērtības.
- Reply
- 11/16/17 10:27 pm
-
vaiksts
"Līdz ar ekspertīzi tika secināts, ka Grīnbergs nemelo, teikdams, ka nav šāvis uz cilvēkiem, tāpat viņš nemelo, ka vairs nav "Daesh" atbalstītājs. Tomēr tika noteikts, ka apsūdzētais melo, teikdams, ka viņam netika doti uzdevumi veikt darbības, kas saistīti ar teroraktiem."
- Reply
- 11/16/17 10:33 pm
-
Nav būtiski, vai viņš šāva, manuprāt. Būtiski ir pats fakts, ka viņš izlēma pamest visu, lai pievienotos viņiem. Tiešām nav svarīgi, ko viņš tur darīja (okej,lai pieņemtu kvalitī spriedumu - ir, protams), taču es šeit runāju par morāles principiem - to jomā pietiek vien ar faktu, ka pievienojies viņiem faktiskā karalaukā (Cits ir vnk rootot par viņiem netā). Redz, ja Mārtiņš būtu vienkāršs puika, viņš vnk roototu par viņiem netā, savos pāķos. Nesaku, ka viņš ir reāli bīstams. Taču taisnīguma principi nosaka, ka ir jāsēž par izdarīto. Un viņš izdarīja normālam cilvēkam neiedomājamo.
- Reply
- 11/16/17 10:39 pm
-
Es domāju, ka taisnīgums ir sūds, ja tas nevienam nedod nekādu labumu.
- Reply
- 11/16/17 10:42 pm
-
Es arī tā domāju, taču modernā sabiedrība nevarētu pastāvēt bez minētajiem principiem un instancēm, kas īsteno šo principu ievērošanu.
- Reply
- 11/16/17 10:45 pm
-
Varbūt tieši otrādi – šāda pieeja tikai bremzē mūsu progresu. Pirms pāris dienām SSC tieši bija raksts par citām kultūrām ar ļoti atšķirīgām legālām sistēmām. Man tas īpaši neinteresē, bet tur bija interesanti punkti minēti.
- Reply
- 11/16/17 11:24 pm
-
Cik man zināms, vairumā kultūru viņu vienkārši eksekutētu. Tas gan ir nekvalitatīvs soda mērs šādā situācijā. Lai vai kā, uzskatu, ka viņam ir jāsēž vismaz 5-6 gadi. Tad viņu izlaidīs. Modernie LV cietumi vairs nav tāda vieta, kur tevi visi drāž. Drāž tikai deģenerātus un tos, kuri nespēj būt "normāli" stingrā sabiedrībā. Atsēdēs puika savu laiku un padomās par lietām - par to, nahuj vajadzēt pist atpakļ. Bļin, priekš tik gudra puikas viņš ir neglābjami stulbs vai naivs.
- Reply
- 11/16/17 11:53 pm
-
Tie piemēri ir tieši otrādi, pat par slepkavībām varēja atpirkties ar soda naudu u.tml.
- Reply
- 11/16/17 10:44 pm
-
vaiksts
Es viņu neaiztāvu. Mazs, nevainīgs, nomaldījies puika, manuprāt, būtu atzinies visā. Poligrāfa muhļīšana un komentāri par tiesu sistēmu liecina, ka viņš nemaz nav tāds lohs, kā pirmajā brīdī varētu domāt. Turklāt melošana par saņemtiem uzdevumiem liek jautāt, vai viņš nav bīstams. Paši brīnamies, kāpēc citur Eiropā potenciālajiem pašnāvniekiem ļauj staigāt uz brīvām kājām, bet kad vietējo wannabe grib izolēt uz 11 gadiem, tad visiem viņu žēl un valsts slikta.
- Reply
- 11/16/17 11:02 pm
-
Njā, taisnība par to, cik pretīgi gļēvi un "eyes wide shut" manierē uzvedas Rietumeiropa attiec.pret potenciālajiem. Šādā kontekstā tiešām M. var palikt žēl.
- Reply
- 11/16/17 10:40 pm
-
Bija teikts, ka šitais konstatēts ar melu detektoru. Tā kā, tas faktiski neko nenozīmē. Tās iekārtas ir tikai mazbišķīt labākas par zīlēšanu kafijas biezumos.
- Reply
- 11/17/17 02:12 pm
-
Los Pollos Hermanos
cilvēcīgi man žēl mārtiņa, bet isis pārstāv viskaitīgāko ideoloģiju pasaulē. vajag tomēr dot signālu, ka nebūs nekādas atlaides cilvēkiem, kuri ir bijuši kopā ar viņiem.
- Reply
- 11/17/17 04:43 pm
-
Egzaklī, ma man.
- Reply
- 11/17/17 02:28 pm
-
Man prasās izlasīt spriedumu, jo citādi to stāstu redz tikai no vienas puses-tik pat labi ziņas varetu atspoguļot advokāta PR (viedokli), ka puika nesaprot, nekaroja un ir nabadziņš (un šī nebutu pirmā reize, ja tā būtu)
- Reply
- 11/17/17 05:24 pm
-
Tas mums visiem būu jāizdara. Tev ir absolūta taisnība. Man tā patīk, ka tu esi tik gudra sieviete. Tāpēc laikam arī vienmēr mīlēšu tevi klusiņām.
- Reply