- īss un paviršs ieskats ASV un Krievijas konflikta būtībā
- 4/26/16 09:45 am
- Kāpēc kamēr pastāvēs NATO (un Baltijas valstis kā to dalībnieces), Krievija nesūtīs savu armiju pāri robežām uz mūsu pusi? Atbilde ir vienkāršāka par vienkāršu. Šoreiz mums palīdzēs statistika. Konkrētāk: ATON (jā, šodien manā le pēcpusē ir iesprūdusi le bagete) astoņkāja apvīšanās ap Krievijas robežām no austrumiem, rietumiem un dienvidiem- sākot ar militārajām bāzēm, beidzot ar NATO dalībvalstīm, kas katra par sevi kalpo kā potenciāls drauds Krievijai, jo katrā no tām teorētiski var tikt izvietota NATO bāze.Pagaidām Baltijas valstis, paldies saprātiņam, spēlējas tikai ar citām NATO dalībvalstīm kariņos, saprotams, darot to faktiski pie pašas Krievijas robežas. Paldies saprātiņam - jo tajās netiek slietas NATO bāzes (faking lidlauks Lietuvā neskaitās, jo tas kontekstuāli ir pilnīgi nekaitīgs sūds).Interensata analoģija: kāpēc amerikāņi drīkst izvietot Patriot pretgaisa raķešu sistēmu Polijā, bet PSRS nedrīkstēja izvietot savas atombumbas savā sabiedrotajā valstī Kubā? Viena no daudzām, tā teikt.Labi, atšķirība starp abām raķešu sistēmām (Patriot pretgaisa raķetēm, kas paredzētas lidobjektu un raķešu iznīcināšanai un kodolieročiem, kas uzstādīti uz ballistiskajām raķetēm) ir milzīga, jo viena ir paredzēta otras notriekšanai, bet otra - masu slaktiņam vai drīzāk good ol' nuclear deterrence plānam. Nuclear deterrence bija un joprojām ir Aukstā kara relikts - apziņa, ka, jo vairāk kodolieroču ir dominantajām lielvarām, jo mazāka iespēja, ka kāda no tām tās izmantos, balstoties uz tā saukto M.A.D. doktrīnu. M.A.D. ir akronīms - mutually assured destruction. Kas nozīmē, ka tas ir gandrīz neiespējami ar visiem smalkajiem mehānismiem 1. ļaunuma impērijai uzmest savas bumbas uz 2. ļaunuma impērijas, nesaņemot neko pretī. Ja tas būtu iespējams, tad, pieņemu, tas jau būtu izdarīts, jo jau kopš WWII beigām ASV cenšas piežmiegt PSRS un tās turpinātājvalsti - Krieviju.
Kas man liekas smieklīgi, ir ASV argumenti par labu Patriot sistēmu uzstādīšanai Polijā. Jo arguments, ja pareizi atceros bija sekojošs: "Mēs vēlamies aizsargāt Rietumus no potenciāliem kodoldraudiem, kas varētu nākt no tādām valstīm kā, piemēram, Irāna." Es saprotu, ka tas tiek teikts tikai mums, un savā starpā viņi runā daudz atklātāk, un abām pusēm viss ir skaidrs - mēs vēlamies nogasīt jūs, un jūs - mūs.Katrā ziņā man ir skumji, ka Krievijai bija jākļūst par to, kas tā ir tagad tikai tāpēc, ka ASV nespēja nomierināties, neiznīcinot Krieviju. Kāpēc tādas bailes no Krievijas, kāds varētu vaicāt? Man ir aizdomas, ka Krievi zina ļoti, ļoti daudz par visu ASV tumšo pusi, un otrādi, taču ASV tumšā puse patiesībā ir daudz, daudz tumšāka, nekā mēs spējam iedomāties (es šeit runāju bezmazvai okultiskos terminos), tā kā Georga lentītes makes sense, vai ne? Jo viņš taču ir pūķa kāvējs. Un kas ir pūķis? A fucking reptilian NWO!!111 Hahahaha! - 24 atstāja kaut koatstāj kaut ko
- Mēs sitīsim tos otainos, arvien, arvien
- 4/26/16 10:18 am
-
ja nemaldos, bagetniekiem ir OTAN's
- Reply
- Re: Mēs sitīsim tos otainos, arvien, arvien
- 4/26/16 10:33 am
-
ui, tev ir absolūta taisnība. es nez kāpēc pavisam sapisos un ukraiņu ATO savilku ar NATO, lai gan pirms kāda laika tieši interesējos, kāpēc blakus NATO bieži ir it kā otrādāk apgriezta versija jeb OTAN. eh, slinkums labot. bet tu esi pelnījis smilšu cepumu (kas jāēd ar gumijas uzmavām uz zobiņiem).
- Reply
- 4/26/16 10:23 am
-
Latvijas®obežās nekas šāds laikam vēl nav ticis atrasts, ne?:
http://www.ft.com/cms/s/2/90796270-ebc3-11e5-888e-2eadd5fbc4a4.html - Reply
- 4/26/16 10:38 am
-
Cik man zināms, oficiāli nav, bet, nododoties gossipiem, es tev pačukstēšu, ka man ir reāla aizdoma, ka daudzās ASV vēstniecībās ir kaut kādi faking pagrabi, kur notiek visvisādas ellīgas lietas.
But then again... ja tu neredzi objektu, tad tas nenozīmē, ka objekts neeksistē. Latvija prot glabāt noslēpumus (apgalvojuma visnegatīvākajā nokrāsā, kāda vien var būt).
Patiesībā tas blacksite LT man uzdzen šermuļus. Mēs vismaz esam kaut cik informēti par to, kas notiek ASV teroristiem paredzētajos cietumos. Taču kāpēc lai teroristus vestu uz LT? Es pieņemu, ka tur ved ne tikai teroristus. Teiksim, tas pats Snowed'ins ("undertale" pun) - ja viņu būtu noķēruši klusiņām, gan jau viņš dabūtu apskatīt burvīgās Lietuvas ainavas. Pats trakākais, ka es mazliet spēju iztēloties, kāda elle un antihumānisms valda tur. Es, goda vārds, ticu, ka viņi tur spēlē sātanistos ar ieslodzītajiem. Kaut vai prikola pēc. Vai kaut vai tāpēc, ka nav logu, un zb jau skatīties ekrānā. Cilvēkiem ir tendence kļūt sasodīti kreatīviem tādā vidē. - Reply
- 4/26/16 10:41 am
-
a tu palodāji pa mūzeja pazemes gaņģiem? ;)
- Reply
- 4/26/16 11:18 am
-
bez šaubām, tas bija mans point of interest. izložņāju visas pagrabtelpas rīgas vecākajā mūra ēkā jeb bijušajā ASV vēstniecībā. pagrabs bija kā tipisks cietuma gaitenis ar daudzām durvīm gaiteņa malās - visas veda uz samērā līdzīgām istabām, ja tās tā var dēvēt. nedaudz dekorāciju, piemēram, restes, un tas būtu ideāls oldskūl cietums (think mid 19th century).
bet tāpēc, ka to tur bija relatīvi maz un tām tomēr bija niecīgi lodziņi uz ārpasauli, savu sātanistisko rituālo vajadzību dēļ viņi (gan jau tāpēc) pārvācās uz jaunām telpām. ja nemaldos, pavisam svaigu ēku, kas uzcelta speciāli viņu vajadzībām. un par to, kas tur darās, es murgoju savos ļaunākajos sapnīšos. iespējams :) - Reply
- 4/26/16 11:03 am
-
Los Pollos Hermanos
tu esi uzrakstījis absolūtu bulšitu. varbūt vakarā pamēģināšu paskaidrot, kāpēc tu kļūdies.
- Reply
- 4/26/16 11:12 am
-
hoho, cik elitāri!
es piekritīšu par paviršumu, kas raksturīgs visiem maniem šīs dienas postiem, jā, bet par to, ka tas ir absolūts bulšits - nē. tāpēc gaidu tavu paskaidrojumu, nevis mēģinājumu, citādāk tavs komentārs nav nekas vairāk kā absolūts bulšits. - Reply
- 4/26/16 11:14 am
-
Los Pollos Hermanos
nav runa par paviršumu. principā tu kļūdies pašās fundamentālākajās lietās (pamatpieņēmumos). līdz ar to arī viss, kas ir uzrakstīts, būtībā ir tāds useful idiot sūds, kas 1 pret 1 sakrīt ar krievijas propagandu.
- Reply
- 4/26/16 11:24 am
-
krievijas propagandu? draugs mans, vai tiešām tava informatīvā vide būs padarījusi tevi tik aizspriedumainu, ka tu, pieņemu, diezgan labi zinādams 20.gs. ASV un PSRS/Krievijas vēsturi, nespēj saskatīt tik nosacīti vienkāršas korelācijas?
un esi mazliet korektāks, norādot, uz kuru daļu mana posta tu atsaucies, jo man citādāk ir jāšķetina pēc taviem secīgajiem komentāriem. tagad sapratu, ka uzmanību vērs uz krievijas/asv attiecībām. un mans posts, ja vien tu to tiešām izlasīji, līdz ar to viscaur nesatur bulšitu, jo visas rindkopas nav par šo tēmu.
lai vai kā, ar lielāko prieku izlasīšu tavu viedokli. bet izskatās, ka tu joprojām neesi iemācījies diskutēt - i sense such anger in you, young luke. uzmanies no dārksaida, vecīt. mēs visi te esam draugi, nevis suņu bars. - Reply
- 4/26/16 11:33 am
-
+
- Reply
- 4/26/16 11:38 am
-
Los Pollos Hermanos
Jā, atzīstu, ka man ir maza tolerance pret šajā ierakstā tevis postulētajiem uzskatiem, kas citos kontekstos tiek izmantoti, lai cīnītos pret brīvo pasauli un laupītu cilvēkiem drošību un pašnoteikšanos.
- Reply
- 4/26/16 06:23 pm
-
bet šajā kontekstā tas tiek izmantots kā lj user ulvs posts. informatīvs cilvēkiem, kuriem nav ne jausmas par deterrence and M.A.D. ,piemēram.
bet par jautājumu krievija vs asv es ļoit labprāt padiskutētu, tāpēc būšu priecīgs, ja uzrakstīsi to, ko minēji, ka varētu uzrakstīt vēlāk. bez steigas, man pašam tagad jāskrien uz mēģi 'n shit. - Reply
- 4/26/16 06:31 pm
-
Los Pollos Hermanos
nu tevis rakstītais nav tīri informatīvs, kā pats labi saproti. jau terminoloģija, ko tu lieto, parāda, ka esi nedaudz morāli apmaldījies, norādot, ka abas puses ir bijušas (un laikam jau ir joprojām?) "ļaunuma impērijas". tātad kaut kādā ziņā morāli ekvivalentas.
tādā vistīrākajā formā to, ko vēlos pateikt, raksturo divu koreju pieredze. vienīgā atšķirība starp ziemeļkoreju un dienvidkoreju ir tā, ka vienu pēc WW2 ieņēma "1. ļaunuma impērija", bet otro ieņēma "2. ļaunuma impērija". citu atšķirību starp divām korejām nav. manuprāt, pavērtējot kā abas korejas ir attīstījušās kopš WW2, nav pat vērts diskutēt, kura no tavām "divām ļaunuma impērijām" ir morāli pārāka un pasaulei nesusi brīvību un pārticību, bet kura - cilvēkus apspiedusi un padarījusi nabadzīgus. un tas pats turpinās arī šodien. - Reply
- 4/26/16 06:46 pm
-
es pie šī vēl atgreiezīšos (pēc mēģa hopefully, ja nē, tad rīt), bet nevaru atturēties un nepiebilst 2 lietas: viens, tev ir taisnība, ka mana ironija par ļaunuma impērijām, pieņemot, ka raksts ir paredzēts informatīvs, nav adekvāta - tavi piemēri par korejām to pierāda. taču reizē mēs varam ieslīgt diezgan dziļā un neauglīgā diskusijā par to, kas kuram ir ļaunums. ļoti vienkārši izsakoties, rietumu cilvēkam vidējam tā visticamāk būs krievija, bet cilvēkiem, kuri izbaudījuši asv imperiālismu - asv.
taču interesanti, ka tomēr tu visu skati pagājušā gadsimta kontekstā. jā, tas ir gadsimts, kas noformēja tagadējo pasauli, nav šaubu, taču neaizmirsīsim, ka viss tas eksistēja arī pirms tam, taču pavisam citādākās formās. un kāpēc tā? tāpēc, ka varbūt nebija iedarbināti tādi procesi, kā asv militāri industriālais komplekss, piemēram. uh, jā, labāk šobrīd vairs daudz nerakstīšu, jo te tiešām ir, par ko parakstīt. - Reply
- 4/26/16 08:17 pm
-
Ziemeļkoreja pastāv tikai un vienīgi tāpēc, lai ASV spodrinātu spalvas vai iebiedētu – neklausīsiet mūs, tad dabūsiet ēst zāli (embargo, sankcijas un ko tik vēl ne). Kuba tam ir vēl labāks piemērs.
Kaut kādā ziņā es piekrītu Ulvim, ka bipolāra pasaule bija savstarpēja kontrole, kas ne vienmēr vērtējama negatīvi.
Vēsture māca to, ka neviens no vēstures nemācās. :) - Reply
- 4/26/16 08:20 pm
-
Los Pollos Hermanos
Jā, jā, viss sliktais, kas pasaulē pastāv, noteikti pastāv tikai tāpēc, ka tas kaut kādā ziņā ir izdevīgs ASV vai ASV kaut kādā veidā ir izraisījusi utt. Šī ideja ne tikai ir nepareiza, tā ir arī garlaicīga un nodrāzta.
- Reply
- 4/26/16 08:23 pm
-
Jautājums drīzāk ir par prizmu, caur kuru tu vērtē, kas ir labs un kas ir slikts.
- Reply
- 4/26/16 06:33 pm
-
-
ja pielieto veco "мухи отдельно, котлеты отдельно" konceptu
+
ja, iepriekš minētajam konceptam vietas nav un "nosacīti vienkāršās korelācijas" saskatās nu ļoti
atslodzes pantiņš (ir arī anekdote):
Когда ты ешь горячий борщ,
Мыслёй великой лоб наморщ,
Открытыми держи глаза и ухи,
Чтоб не нападали в тарелку мухи.
Борща откушав, за котлеты принимайся,
Но всё равно не расслабляйся!
Недаром всюду ходят слухи:
И до котлет охочи мухи.
Но если вдруг ты зазавался,
В котлетах и борще идёт мушиный пир,
Чтоб ты и вовсе без обеда не остался,
К котлетам требуй макароны на гарнир! - Reply
- 4/26/16 11:19 am
-
pūķis ir senlaiku versija par kodolieročiem vecīt, it all makes sense now.
- Reply
- 4/26/16 11:27 am
-
dūd...
- Reply
- 4/26/16 12:34 pm
-
hm, tīkli saka, ka poļi pērk Patriot raķetnīcas, reaģējot uz Krievijas jandalēšanu (ibo nekāda mītiska amerikāņu tumšā puse, kas radusies WWII laikā, nepārspēj psihu lāci šeit un tagad)
Kur bija teikts par Irānu? - Reply
- 4/26/16 06:21 pm
-
es vēlāk centīšos atrast. tagad piegāju ne pie sava kompja, lai uzrakstītu pēdējo postu.
bet, goda vārds, šito lietu neizrāvu no dirsas. - Reply
- 4/27/16 02:34 pm
-
Da pie pakaļas tā Krievija pa lielam visiem. Ja nebāztos šī virsū saviem tuvējiem kaimiņiem, pasaule jau viņu būtu aizmirsusi (līdzīgi kā mēs ikdienā neinteresējamies par kādām tur zanzibārām un pakistānām. Visa tā ASV apsēstība un sapnis iznīcināt Krieviju ir tikai un vienīgi pašu krievu galvās. Kā Geniss to labi formulē: нуждается в Америке, ибо конфронтация с ней возвращает утраченное чувство державной надменности. До тех пор пока главный противник — Америка, остальные не в счет. Вот так и Хрущев, решив перегнать Америку, разом упразднил других конкурентов, которые, впрочем, этого не заметили.
- Reply