Comments: |
Skolotājam, man domāt, nekādas atšķirības. Huļigāns ir un paliek huļigāns, lai vai kādi tam iemēsli.
Cik atceros (pasen tomēr lasīju), Makarenko mēdza arī pa ausi iešaut, ja vajadzēja (un brīžam tiešam vajadzēja), a skolotajs mūsdienās lai pamegina kaut ko tādu...;/
īzī naf tik traki ne jau katrs iedunckātasi tūdaliņ skrien uz tiesu (protams, pastāv iespēja, un ar to jārēķinās) bet nu kaušanās nav tas labākais arguments enīvej, tas jālieto tikai galējas nepieciešamības gadījuma, nevis kā šur un tur arī mājās ierasts - kā kas, tā pa ausi
Zini, ja skolnieks iespļauj skolotājam vai kaut kā tamlīdzīgi, kapēc gan ne? Ir cilveki, kas citādi nesaprot. Un to vien dzird tagad: ak, viņs man tāds indigo bērns, ko tur lai dara? Kā tad! Indigo sūds tas ir, nevis bērns! Kad māmiņa trolejbusā to sīko kverpli nosēdina, bet pati stāv blakus, bet tas cūcēns vēl, acīs skatīdamies, pastiepj savu dubļaino kedu un apsmērē blakussēdošajam gaisu mēteli, bet māti par kuci nosauc... nu izvinitje! Prosta vienreiz iemaukt pa pakausi, otru reizi nedarīs.
Nu es jau saku - ir atsevišķi gadījumi. Turklāt - kas tev liedz spļaut pretī vai arī ar kāju pa kurtočku sīkajam, ko? Praksē pārbaudīts - dot pretī ar to pašu ir daudz iedarbīgāk. Aizstāvēties tu drīksti arī pēc likuma. To tak neviens nav aizliedzis, vai ne?
Skolotājiem, acīmredzot, ir :)
man šķiet, kāds pārspīlē...
Lai tik skolotājs pamēģina uz fizisku nodarījumu reaģēt ar attiecīgu pretdarbību - uz tiesu aizvilks, ka nebūs ko redzēt. Atceries to spļaušanas gadījumu - tak skolas direktors dabūja pa ļocku, ka _bērni_ tikuši aizskarti un viņiem nodarīts pāri, šos publiski pakauninot.
Sīkumos neatceros. Kas tur kam spļāva?
''Ir saprotamas pedagogu emocijas, tomēr jānorāda, ka atšķirībā no abiem skolniekiem pedagogi ir pieauguši, profesionāli cilvēki, kas ieguvuši augstāko pedagoģisko izglītību valsts akreditētās mācību iestādēs,''
Galu galā - vienmēr tādi idiņi ir bijuši, kas spļaudās. Un nevar jau zināt - kā tad tur īsti bija, un kā tad tos puikus lamāja, un cik tas protokols ir pamatots. Par maz informācijas. Bet puiki=sivēni, odnoznačno.
Nubet, par to jau ir stāsts, ka puikas ir sivēni, bet skolotājs pat nedrīkst publiski konstatēt šo faktu.
"sastādīja administratīvā pārkāpuma protokolu par ''audzēkņu A. un V. pašcieņas aizskaršanu liecinieku klātbūtnē, izmantojot draudus un verbāli pazemojot, pārkāpjot tiesības tikt uzklausītiem" Domā tas bija bez pamata? Vēlreiz jāsecija - klāt nebiju, nezinu...
Nu, nu, diezin kā būtu... Ne mazums šitas jau BezTabu ir rādīts: sak, skolotajs - mežonis, saņēma puiku aiz matiem... Un, nedo Dies, māmiņa-kuce, kas to indigo sūdu uzaudzinājusi, uz tiesu aiznesīsies. Sorry, bet es patiešām, jūtu lidzi skolotājiem, jo tas, ko es redzu uz ielas/transportā/Juniors pastāsta... Es varu iemaukt pieturā vienam tādam idiņam ar portfeli un pateikt: "Bļaģ, sīkais mauka!", ja viņš man kājas nobradā un zeķes saplēš - ne vins zina, kā mani sauc, ne kur es dzīvoju. Skolotājam tadu iespeju nav.
Nu, atvainojiet, ja tikai par to, ka uz kājas uzkāp, jākaujas... Padzer nervu tējiņu vakaros! Tad jau uz ielas vispār nevar rādīties - visi jāpieklopē.
Aha, varbūt sākumā pajautā, kā bija? Vai es padomu ludzu, ko man darīt?
Nu tad stāsti, kā bija - a to izklausās bīstami.
| From: | kuminjsh |
Date: | January 17th, 2007 - 04:22 pm |
---|
| | Nu ja tā: | (Link) |
|
Kamēr tie 3 šmuļi grūstījās gar tramvaja sliedēm un mēģināja viens otru zem riteņiem pagrūst, es vienkārši nervozēju par to, ka man pēc tam nav par liecinieku jāiet. Tad viņi sāka grūstīties un riņķot man apkārt. 2x pakāpos malā. Tad teicu: "Vai jūs, puikas, nevarētu paiet kaut kur citur dauzīties?" Un tad viens no viņiem paņēma un uzgrūda otru man virsū. Smīkņādams. Un kājās man bija tikko uzvilktas zeķes (kas, starp citu, maksā ap 4 Ls pāris). Es 3 soļos panācu grūdēju (viņš nebija to gaidījis), uzbļāvu: "Blaģ, mauka tu jobannajs!" un iemaucu ar portfeli. Un zini, kas notika tālāk? Viņš satrūkās un teica: "Izviniķe." Un tad viņi aizvilkās uz otru perona galu. Bet es aizbraucu uz centru un gāju uz Drogām, zeķes pirkt. Kamēr viņi domāja, ka es tāda bezspēcīga inteliģente (brilles, mētelis, portfelis), tikmer jau mierā nelikās - zin, ta pamocit kadu, kas tev nevar neko padarīt... Bet kad sāc ar viniem VIŅU valodā runāt...
| From: | toadbeauty |
Date: | January 17th, 2007 - 04:24 pm |
---|
| | Re: Nu ja tā: | (Link) |
|
Nu vot šitas ir gadījums, kad vajag sadot :D
| From: | kuminjsh |
Date: | January 17th, 2007 - 04:25 pm |
---|
| | Re: Nu ja tā: | (Link) |
|
A Tu man te, bļe, par tējiņām;)PPPPPPPPP
| From: | toadbeauty |
Date: | January 17th, 2007 - 04:26 pm |
---|
| | Re: Nu ja tā: | (Link) |
|
:D
Ir, ir atšķirība. Prosta huļigānu var ar pāraudzināšanas iestādi iebiedēt, a tādu, kuram biezais tētiņš visu skolu var nopirkt, ne ar ko neiebaidīsi :/
ā če! Tad sanāk, ka te nu paidagogi atzīst savu vājumu. Tātad, ja nabaga bērnam nav aizstāvja un to var viegli iebiedēt, tad tādu ir viegli audzināt, ja? Tikko sīks sajūtas drusku pašpārliecinātāks, tā čuš, ja? Vai tad audzināšana balstās tikai uz iebiedēšanu ko?
Oi, tikai nevajag! Sīko bars, imenno BARS, noēdīs jebkuru, lai cik gudri viņs nevāvuļotu. Un ja klase skatās, ka Janītis var dirsties un viņam par to nekas nav, tad viņi diršās līdzi.
nav jau gudri jāvāvuļo - tā jau tā galvenā kļūda. Vāvuļošanai ir TV un Ciba. Ja bars ir aizņemts, tad nav laika dirsties. Metodes jāpiemeklē. Un nevajag pieļaut to, ka nekas nav. Vai tad kāds ir atcēlis atzīmes (nu jā - sīkajiem)? Ak, cik tie bandītēni paliek jauki, tuvojoties gada beigām...
ņe-hre-na! Junioram pusklase (8.klasē!) nesekmīgi un viniem pohuj!;/
Tāpēc, ka senčiem pohuj, vai viņi ir Īrijā...
Rīdzinieki, mincīt. Un tie lielākoties nav Īrijā. Nu un ko sencis padarīs, ja sīkais, kuram no dzimšanas viss ir atļauts un aplaudēts par katru darbību, pateiks: "Ej, vecīt, dirst! A vēl piepisīsies, es zināšu, kam pasūdzēties!"
Pag, nu tad sanāk - čo viroslo, to viroslo... Neviens neko pret VIŅIEM nevar, bet VIŅI aug savā vaļā kā tādi monstri un mežoņi. Tāda nolemtības sajūta pārņem. Globālā katastrofa - mūsu bērni. Jāsāk pārdomāt - moš man savējo laicīgi nožmiegt?
Ņefig žmiegt, audzini, lai neiznāk indigo!;) Ar sīci ir baisi daudz jārunājas, jāstāsta un jāskaidro. Un pa reizei arī jāsoda. Tur nu bez tā neiztikt. Piemēram, kad uznāk tā "krītamā kaite" veikalos, tad iedarbīgak ir vienreiz pa pakaļu uzšaut, kā 10x apkārt dancot un lūgties: "Mīļumiņ, celies augšā!" vai nopirkt, ko grib. Es jau reiz par to šausminājos: tagad vairs senči ne pasakas uz nakti lasa, ne dziesmiņas dzied, ne kaut kur kopā aiziet. Ierubī "Tomu&Džeriju" un čau. Kaut gan es pa brīdim no visas sirds brīnos: kur man tas jaunietis tik sakarīgs? Es tak tāda maza dura biju!;/
Kā teica klasiķi (ar lepnumu balsī):"Bērnus vajag lutināt, tad no tiem izaug īsti laupītāji."
Nevis uz iebiedēšanu, bet uz cieņu un respektu. Tb, ja sīkajam biezais papucītis ir ieborējis, ka visu var nopirkt un duraks, kam naudas nav un kas strādā par skolotāju - tad kāda tur cieņa?
| From: | mamuts |
Date: | January 17th, 2007 - 04:04 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Cieņa viņam ir pret skolotāju, kura liek atzīmes pēc reālā vērtējuma, ne deguniem. Pret skolotāju, kas stāv un krīt par savu audzināmo klasi, kad kāds jauns duriks ir savārījis ziepes. Pret skolotāju, kas nekad nerēc un negāž pa nagiem un tomēr prot distancēties... šo uzskaitījumu vēl varētu turpināt.
Redz, tiem audzinātājiem parasti piemirstās, ka tas sīkas arī kaut ko jūt un domā. Cik no tām bļāvējām palauza galvu - a kāpēc viņš dara tā vai šitā? Nu jā - jauns duriks, bet gan jau vēl aplauzīsies. Jājautā - ko mēs gribam panākt - atzīmes? disciplīnu? vai vienkiārši cilvēcīgu cilvēku dabūt gatavu?
| From: | mamuts |
Date: | January 17th, 2007 - 04:29 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Na-a, manējā sieva nav no bļāvējām. Pagājušovasar pēc izlaiduma pie mums atbrauca tāds normāls bars viņas bijušo audzēkņu, vidusskolas beidzēju - jnekāda vaina, visus piebarojām ar šašliku, sadzirdījām ar vīnu - un viņi uzvedās labāk kā pieaugušie ciemiņi, mūsu radinieki, kad šie ciemos atbrauc. Vai tur pie vainas bija mans negantais paskats vai bendes bluķis ar tajā iecirstu cirvi sētmalē (es to iepriekšējā vakarā bik piekrāsoju ar marinēto biešu sulu), es nezinu, bet man tobrīd radās iespaids, ka tie ir ļoti jauki bērni. Jaunais duriks nonāca konfliktā ar likumu, jo bija pārāk sapinies ar debīlo nacionālistu idejām, bet, daļēji pateicoties audzinātājas dotajam labajam raksturojumam (kuru es pats sacerēju, he-he), rūtainā saulīte šim gāja secen. Rezultātā klases audzinātājai cieņu izrāda pat lielākais klases dauzoņa, kurš man palīdzēja izprast DC++ nianses... no problem! Domāju, ka cilvēcīgu cilvēku var izaudzēt vien tāda audzinātāja, kas jūt kolēģu atbalstu un cieņu, kurai nav vienai pašai jāčakarējas ar milzu papīru blāķiem, jo viņai palīdz vīrs un visa ģimene.
Visu cieņu! Ja jau pēc izlaiduma atbrauca - tas jau vien ir rādītājs! Mēs pēc izlaiduma savus učukus esam aizmirsuši kā ļaunu murdziņu :D Atliek novēlēt jums abiem tā turpināt :)
| From: | mamuts |
Date: | January 17th, 2007 - 04:52 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Un ne vienreiz vien pie mums viņi atbrauca. Pie kam, tā ir proftehniskā vidusskola, kur nemācās tie gudrākie un labākie bērni, bet tādi, kam interesē pēc iespējas ātrāk sākt pelnīt (daudzi no viņiem apvieno mācības ar darbu). Es pats savus skolotājus lielākoties atceros ar, labākajā gadījumā, neitrālām emocijām. Daži gan ir bijuši saprātīgi un interesanti kā cilvēki, bet tādu ir mazākums.
Nu jā - bet tādam jau ne pret vienu cieņas nav. Tas ir smags gadījums. Bet no klases tādu taču drīkst izlikt par nemiera celšanu? Zini, bet man arī ne pret katru skolotāju ir cieņa. Ir tāda vesela učeņu suga, ko es vispār ciest nevaru. Domā, ja skolotāja, tad uzreiz baigi gudrā un uzreiz visiem viņa šausmīgi jāciena. Kaudzēm tādas duras manītas. un nauda tur ņi pri čom.
Es jau nesaku, ka skolotājs vienmēr un visur ir balts eņģelītis. Bet sīčiem zūd respekts pret skolotāju kā tādu, nevis konkrēto neprofesionālo eksemplāru. Un tas izraisa visas minētās problēmas.
Vēl jau ir tāda lieta - zūd nevis respekts, bet bailes runāt. Sīkie tagad fiksāk iejaucas stāstījumā ar saviem jautājumiem un pauž savu attieksmi uzreiz. Ja skolotājs nespēj to sagremot, tad... Reizēm sīki učeni ar savien jautājumiem uzdzen kokā, bet šī negrib atzīties, ka nav viszinoša un bļauj par respekta trūkumu. Tādu vispārēju respekta trūkumu es tikai atbalstu - man labāk patīk, ka šie dzīvi piedalās procesā, nevis klusiņām sēd un baidās.
Manai draudzenei meita ir ļoti interesants ļautiņš. Mamma pret viņu vienmēr izturējusies kā pret pieaugušu - sīkā vienmēr piedalījās sarunās ar savu viedokli. Un skolā viņai dēļ tā gāja pagrūti - ej nu aprodi ar domu, ka tu skolā esi sīks ķēms, kam jāklusē.
Ir jau citas galējības: kad sīkais pierod, ka viņam vienmēr ir ļauts pārtraukt pieaugušos un izteikt, kā pašam šķiet, ļoti vērtīgas piezīmes. Nekā laba tur nav.
Bet pieaugušie arī mēdz izteikt stulbas piezīmes. Kāpēc tad bērni nedrīkst? Galvenais arguments - traucē "ļoti vērtīgas" sarunas.
Un kā Tu domā - kur radās tādi pieaugušie;> Tak ne no Saturna atlidoja. Zinu vienu 21gadīgu indigo bērnu, kurš pietusēja M6 kompānijai. aha, viņš gan vismaz bija gudrs, bet nu indigo... Tad redz, mēdza gadities tā, ka viņam kāds izrauj krēslu no dibena apakšas un visi smejas, kāds kaut ko brutāli pasaka un visi smejas. Sen nav redzēts, jāsaka;> Aaa, un Tev škiet normali, ka visi pieaugusie klausīsies kaut kādu "ļa-ļa-ļa, putniņi" tā vietā, lai normāli parunātu? | |