Tipa75 -

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi

Marts 8., 2016


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
12:51
Šis nu reiz ir jauns brīnišķīguma standarts. Elektrum mājas lapā vēlējos aplūkot savu ikstundas, ikdienas strāvas patēriņu. Par martu un februāri datus neredzu, jo viņi lūk uzlabojot servisu. Savukārt par janvāri visi dati ir koriģēti, jo man uzrādās praktiski identisks rādītājs katrā dienā ar praktiski identisku elektrības patēriņu ik dienas (atšķiras 3 cipars aiz nulles), kur šie rādītāji ir pievilkti pēc jaunā vidējā aprēķina rādījumiem.
Manī dzimst dabisks un manuprāt loģisks jautājums - kāda sūda pēc ir jāliek vietais skaitītājs, ja viņa dati tiek koriģēti?! Iznāk, ka kā produkta pircējam vairs nav iespējas sekot līdzi savam patēriņam, jo tas tiek staipīts un locīts pēc kompānijas jaunākajām idejām...

Protams, ka superservisu sazvanīt nav iespējams.

(8 raksta | ir doma)

Comments:


[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:8. Marts 2016 - 13:48
(Link)
es savukārt priecājos par vēstuli "tā kā mums ir samazināti tarifi, tad jums šogad būs jāmaksā vairāk"...
From:[info]atbildu
Date:8. Marts 2016 - 14:04
(Link)
Viņi koriģē patēriņa datus tikai tad, ja ir problēma ar skaitītāju un datus automātiski nevar nolasīt, tad viņi uzrāda datus pēc iepriekšējā vidējā patēriņa. Par to vajag zvanīt un pieteikt problēmu sadales tīkliem, man problēmu novērsa diezgan īsā laikā.
[User Picture]
From:[info]tipa75
Date:8. Marts 2016 - 14:17
(Link)
Es vēl februāra sākumā redzēju datus, kas atbilda iespējamajam - bija dienas, kad vairāk, kad mazāk - tagad pēkšņi viss ir izlīdzināts un pielīdzināts. Ja tiek koriģēti viedā skaitītāja dati + es netieku informēta par to, kur tad vispār ir iespēja objektīvi izsekot patiesajam patēriņam? (kreņķis, kreņkis, kreņķis)
From:[info]atbildu
Date:8. Marts 2016 - 14:21
(Link)
Man bija identiska situācija janvārī, janvāra laikā uzrādīja patieso patēriņu, rēķinu atsūtīja pēc vidējā, tāpēc arī pamanīju (jo bija iepriekšējam mēnesim identisks rēķins). Zvanīju ST un pieteicu problēmu, februārī jau rēķins bija atbilstoši faktiskajam patēriņam.
From:[info]adinkra
Date:8. Marts 2016 - 14:18
(Link)
Iesaku rakstīt epastu klientu servisam. Man diezgan ātri atbildēja.
[User Picture]
From:[info]vilibaldis
Date:8. Marts 2016 - 16:17
(Link)
es gan viņiem skaitos īpaši kašķīgs elements, reizi divos gados mēģinu atgādināt, ka klientam arī mēdz būt tiesības...
ieteiktu rakstīt, zvanīt vai vēl labāk sūtīt ierakstītu vēstuli ar prasību pēc paskaidrojuma :)
[User Picture]
From:[info]tipa75
Date:8. Marts 2016 - 20:49
(Link)
Sazvanīju, atzvanīja, briesmīgi atvainojās, bet lūdza vēl 6.aprīlī atzvanīt un nočekot, ka marta dati ir nolasījušies.
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:8. Marts 2016 - 22:28
(Link)
es sekoju savam patēriņam katru dienu no laikam okrobra beigām, 99% gadījumu viss bija štokos un reāli atbilst notiekošajam. vienu mēnesi bija izlīdzināti rādītāji pēc vidējā (tas pats, kad rādās katru dienu viens rezultāts), jo noplīsa skaitītājs, laboja kādas divas nedēļas. rēķins par to mēnesi bija mikroskopisks, tiesa, prieks nebija liels, jo kaut kā viņi reālos datus izvilka un pieskaitīja klāt nākamajam mēnesim :D

ja neredzi šodien datus par martu un februāri, tas nenozīmē, ka neredzēsi rīt, dažreiz mēdz būt sīki gļuki uz dienu-divām (pārsvarā brīvdienās), kad vnk datus neredz (bet tie tiek skaitīti). uzrakstīt servisam gan vienmēr var :)

> Go to Top
Sviesta Ciba