|
|
|
Marts 8., 2016
Comments:
Viņi koriģē patēriņa datus tikai tad, ja ir problēma ar skaitītāju un datus automātiski nevar nolasīt, tad viņi uzrāda datus pēc iepriekšējā vidējā patēriņa. Par to vajag zvanīt un pieteikt problēmu sadales tīkliem, man problēmu novērsa diezgan īsā laikā.
Es vēl februāra sākumā redzēju datus, kas atbilda iespējamajam - bija dienas, kad vairāk, kad mazāk - tagad pēkšņi viss ir izlīdzināts un pielīdzināts. Ja tiek koriģēti viedā skaitītāja dati + es netieku informēta par to, kur tad vispār ir iespēja objektīvi izsekot patiesajam patēriņam? (kreņķis, kreņkis, kreņķis)
Man bija identiska situācija janvārī, janvāra laikā uzrādīja patieso patēriņu, rēķinu atsūtīja pēc vidējā, tāpēc arī pamanīju (jo bija iepriekšējam mēnesim identisks rēķins). Zvanīju ST un pieteicu problēmu, februārī jau rēķins bija atbilstoši faktiskajam patēriņam. |
|
|
|
|
Sviesta Ciba |