Tipa75 -

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi

Janvāris 19., 2009


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
10:52
Lai vai kā tas patīk Zanderam un citiem vārda brīvības cienītājiem, manuprāt, situācija ir katastrofāla, ja valsts policijas sarunas pa rāciju tiek noklausītas, ierakstītas un nopludinātas mēdijos. Nē, nu principā jau tas, ka tiek pierakstītas. Un tas, ka neviens par to neuztraucas, bet izturas kā pret normālu pašsaprotamu lietu, jo "tautai tak ir tiesības zināt". Kas mani uztrauc? Tas, ka to instutūciju darbs, kam ir jānodrošina kārtība valstī ir kļuvuši par jampampiņiem. Pašlaik ir kā kāršu spēlē, kur policijas kārtis ir redzamas visiem, bet masu nekārtību organizētāju kārtis, lai arī patāv iespēja tās izkaitļot, paredzēt nākamos soļus un mērķus, tiek ignorētas. Mēdiji, kā tādi naivi jaunuļi ķer katru pamesto informāciju un skrien ar to, kā ar taisnības karogu.
Piemēram, aizvakardienas sižets ar Ivandu, šķiet, tā viņu sauca, kura dzīvojot Hotel DeRome un esot ievilkta policijas busiņā un piekauta, manuprāt ir tikai divas iespējas - vai nu šī persona gribēja tikt kamerās un kļūt par vienas dienas slavenību pēc personīgas iniciatīvas, vai arī viņa ir kārts neredzamā spēlmaņa izmesta - tā teikt, gaisa jaukšanai.

Vēl derētu papētīt, kurā pusē vispār ir darbojusies un darbojās policijas virsvadība. Jo pašlaik man viss tēlaini atgādina "Dvēseļu puteni", kad puiši cīnās vieni, saviem spēkiem, kamēr vadībai ir citi mērķi un plāni.



Piebildīšu, es nenoticēju nevienam Ivandas vārdam. Nez vai kādam bija laiks garāmgājējus vilkt busiņos un truli klapēt. Jo īpaši, kā viņa apgalvo "ar rikošetu pa galvu" un apzināti situši pa vietām, kur nepaliek zilumi. Lai nepaliktu zilumi, nemaz tā vienkārši klapēt nevar, ir jāsagatavojas. Un "mums ir pavēle " na polval" , nu piedodiet. Neticu.

(18 raksta | ir doma)

Comments:


[User Picture]
From:[info]anonymous
Date:19. Janvāris 2009 - 11:21
(Link)
Policijas radio noklausīšanās tehnoloģiski jau nav nemaz tik liela raķešu zinātne, un tai vajadzīgo nopirkt ir gandrīz tikpat vienkārši nopirkt kā radaru ķērājus u.tml
[User Picture]
From:[info]tipa75
Date:19. Janvāris 2009 - 11:25
(Link)
Jā, bet ssatraucoši ir tieši tas, ka nevienu neuztrauc noklausīšanās faksts. Ka sabiedrībai tas tiek pasniegts, kā kaut kas pats par sevi saprotams un nemaz ne noziedzīgs.
Atmūķēt dzīvokļa durvis, aizdzīt auto - arī neprasa īpaši sarežģītas mākas vai tehnoloģijas, bet tas ir krimināls noziegums. Un nerāda mums TV, ko atraduši aizdzītā vai uzlauztā policijas mašīnā, jo tur tak - nav šaubu - auto aizdzīt, uzlauzt ir slikti.
[User Picture]
From:[info]anonymous
Date:19. Janvāris 2009 - 11:27
(Link)
esmu palaidis garām - kur un ko rādīja un teica?
[User Picture]
From:[info]tipa75
Date:19. Janvāris 2009 - 11:30
(Link)
[User Picture]
From:[info]jan09
Date:19. Janvāris 2009 - 11:28

vvz

(Link)
ja viņi strādāja ar Motorolām, tad tās noklausīties nav tik vienkārši.
katra rācija tiek programmēta un pievienota sistēmai, katrai ir sava identitāte, un no malas tīklā netiek.
drīzāk ticu, ka nopludināja ierakstus no dežūrdaļas.
[User Picture]
From:[info]tipa75
Date:19. Janvāris 2009 - 11:32

Re: vvz

(Link)
pamainām izpausmes formu un varētu būt: dežūrdaļā nozaga lietas materiālus un nodeva TV, jo "tautai ir tiesības zināt patiesību".
[User Picture]
From:[info]zum
Date:19. Janvāris 2009 - 12:11

Re: vvz

(Link)
Vipār baigi, policija aicina štučīt viņu labā, bet citi zog ierakstus, jo tauti jāzina patiesība. Acs pret aci, zobs, pret zobu.
[User Picture]
From:[info]tipa75
Date:19. Janvāris 2009 - 12:22

Re: vvz

(Link)
nu es nez.... stučīt..... viņu labā.... To, ko es redzēju, noziņoju sevis labā, jo es patiešām negribētu, ka tas jauneklis, kas ir pagaršojis demolēšanas kaifu kādā citā pasākumā, piemēram 16.martā, kluptu virsū līdzpilsoņiem, vai demolētu manu privātīpašumu.
[User Picture]
From:[info]zum
Date:19. Janvāris 2009 - 12:43

Re: vvz

(Link)
Reakcija rada pretreakciju. Es neredzu, piemēram, kā sistēmā neiesaitīta, neredzu starpību starp ziņotāju un stukaču. Piedod. Un par opertīvajiem darbiniekiem vispār negribas neko runāt.
[User Picture]
From:[info]sirdna
Date:19. Janvāris 2009 - 14:45

Re: vvz

(Link)
Atšķirība ir vienkārša - ziņotājs ziņo par tiem, kuri apfenderē tavu dzīvokli. Stukačs stučī par tevi.
[User Picture]
From:[info]zum
Date:19. Janvāris 2009 - 15:31

Re: vvz

(Link)
Ja izsaka savu viedokli, piemēram, kā cibiņš Veidenbaums, stučī (ziņo) par viņu, un dzīvokli (cibu), kurā atrododas :) Kāds sakars vispār privātiem dzīvokļiem, ar patriezējo situāciju Latvijā?
To jau augšas tieši grib, lai mēs baidītos un sēdētu drebēdami ieslēgušies savos dzīvoklīšos.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:19. Janvāris 2009 - 13:03

Re: vvz

(Link)
Tieši tā!
Es jūtos ļoti ieinteresēta nepagadīties ceļā nevienam jēgu pārdzērušam uztracinātam idiotam ar bruģakmeni rokā, pilnīgi vienalga, vai viņš ir netaisnīgi atlaists bezdarbnieks vai vecāku nepieskatīts pusaudzis! Un es ļoti ceru, ka viņi visi saņems reālu cietumsodu un apsveicu katru, kurš to kaut kā gatavs veicināt!

Un mani nenormāli tracina aizvien biežāk vīdošais demagoģiskais arguments: "Ak, visur attīstītās demokrātjas zemēs arī notiek grautiņi!" Tā vien gaidu arī nākamo pusaudzi, kurš izšaus pusi skolas, jo "tas ir stilīgi, tā notiek attīstītajās zemēs!"
[User Picture]
From:[info]zum
Date:19. Janvāris 2009 - 15:33

Re: vvz

(Link)
Tā tik vēl trūka ka tur ietu :) Tevi takš vienkārši sabradātu... Nav runa par to, bet gan, ka ja noveiksies, mums draud policejiska diktarūra.
[User Picture]
From:[info]tipa75
Date:19. Janvāris 2009 - 15:38

Re: vvz

(Link)
Var sanākt situācija, kad pilsonītis ar pārsistu lūpu, piesmietu godu, aplaupītu māju kliedz pēc taisnas tiesas, bet taisnā tiesa neseko, jo policijas, kad ļaundarus aizturētu nav - pilsonītis pats piedalījies policijas linčošanā, lai tikai nebūtu policejiskas diktatūras.
[User Picture]
From:[info]zum
Date:19. Janvāris 2009 - 15:46

Re: vvz

(Link)
Sanāca, tas kas sanāca, kad nogrieza benzīna kvotas policijai. Es nezinu vai visiem, bet daļai gan.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:19. Janvāris 2009 - 12:56
(Link)
Mani arī tā sieviete nepārliecināja. Pirmkārt jau - turīgs cilvēks, kuru moka Neizturamas Sāpes, ārstējas slimnīcā, nevis viesnīcas numuriņā sadzer ar žurnālistiem.
Ai, un vispār - dikti jau sagramstīts tas viņas stāsts izlikās.
[User Picture]
From:[info]zum
Date:19. Janvāris 2009 - 15:26
(Link)
Tas gan, tur bija daudz falšuma.

> Go to Top
Sviesta Ciba