esat pamanījuši, ir režisori, kas savā dzīvē ir uztaisījuši tikai vienu labu filmu, bet mēs viņus turpinām aiz inerces skatīties, lai arī viss pārējais ir tikai tādi paprasti meksikāņu seriāli. es runāju par almodovaru. īpašs jutīgums var atvērties tikai uz vienu brīdi un pēc tam aizvērties, ne velti katoļi tic, ka cilvēks var zaudēt dieva žēlastību, ja nepareizi dzīvo. tas pats notiek arī ar dažām grupām, kad viņas paliek slavenas. :
Comments
man domāt nevis slavenas, bet turīgas/bagātas. un paēdušais neēdušo nesaprot.
(Reply to this) (Thread)
nauda nav vienīgais pārbaudījums, atzinība var būt tikpat postoša. bet tas viss arī nav obligāti. piemēram, Arvo Perts pašlaik ir gan bagāts, gan slavens.
(Reply to this) (Parent)
|
kura ir viņa 1 labā filma? es zinu 2!
(Reply to this) (Thread)
|
TIE ME UP TIE ME DOWN ar Banderasu ir viņa labākā filma!!
|
tieši tā, es tējai varu piekrist tikai tad, ja viņa uzskata, ka pati pirmā Almodovara filma bija vislabākā un visas pārējās pamazām novājēja. lai gan Sliktā audzināšana arī bija spēks, un Volver. un vispār, viņam ir divi periodi: iekšējais spāņu transeksuāļu periods (no 1978 līdz 1993) un starptautiskais - slavas periods, sākot no Kikas. Un katrā viņš iziet vairākus posmus. Bet patiesībā visas filmas ar jauniņo Banderasu geju un zagļu lomās bija lieliskas (Matadors, Sasien mani, atsien mani, Sievietes uz nervu sabrukuma sliekšņa), arī Tumšie paradumi par mūķenēm.
nepatika ne sliktā audzināšana ne volver, viena likās raupja, otra- tehniski slikta, jo īpaši tā ārkārtīgi sliktā aktrise, kura ir daudzas filmas sabojājusi, un, manuprāt, viņš ir tik sentimentāls, ka ļoti reti izdodas nešķērsot trauslo līdzsvaru. bet nu labi, man jau vispār "filmas nepatīk".
(Reply to this) (Parent)