Veidojums [entries|archive|friends|userinfo]
Subjekts

[ website | Otrais korpuss: palāta - JC ]
[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

pārvākšanās [16. Feb 2007|00:10]
..notiek neliela dzīvesvietas maiņa:
vecās mantas es līdzi neņemšu un šurp vēl aizvien ik pa laikam iegriezīšos, varbūt pat šo to atstāšu, bet turpmāk pārsvarā dzīvošu
otrais.wordpress.com
visi laipni aicināti ciemos!
Link1 raksta|ir doma

Vai Jūs šodien esat pabarojuši kādu uzburbušu āfrikāņbērneli? [3. Feb 2007|02:10]
Nē. Nekas nenotika.
Viss vēl aizvien klusēja un pētīja apkārtni, kura, kā jau vienmēr, atbildēja ar pretīmnākošu panīkumu.
Azarts ieslīga bezdarbībā, prieks - apātijā.
Bezrūpīgi noskatoties uz atslābušajiem ķermeņiem, viss līgojās vējā, līgojās sniegā, līgojās pērkonam līdzi, līgojās tikai tādēļ, ka nebija, ko citu darīt.
Ieelpoja - izelpoja; neviļus pat ielavās smaids - neierasti ir kaut vai ko just.
Tuc-tuc - klauvējas. Viņai gribas tikt laukā.
Pirkstu gali vēl kustas - patīkams pārsteigums - vēl aizvien ir saglabājusies interese par sevi.
Viss pētīja savi no ārpuses un vairs pat nebrīnījās par nespēju brīnīties.
Viss apskatījās, apklusa, jo nebija neko arī teicis, nosēdās guļus, jo kustēties nespēja, viss norimis.
Bīdīt acis bija grūti - pārāk sarežģīti ir atfiltrēt kaut vai ko konkrētu no tik nekonkrētās apkārtnes, bet ar to jau vēl nepietiek - vajag jau arī skatienu nofokusēt. Smagi.
Smagums atslābina, dod mieru. Smagumā var aizmirsties.
Slīdēt - tālu un prom. Negribu uz siltajām zemēm, gribu sasalumu!
Tukšums, tāds pilnīgs, bez spējām iedomāties vēlmes.
Griesti ir skaisti.
Linkir doma

Pakasi man muguriņu! [10. Jul 2006|20:26]
Tieši to viņš arī pateica: "Pakasi man muguriņu!", jo nezināja, ka šis vārds pastāv arī nedeminutīva formā, vismaz ne reizi viņš nav dzirdējis kādu sakām savādāk. Patiesību sakot, viņš nemaz ar' citus vārdus laikam nebija dzirdējis, tikai: "Pakasi man muguriņu!" Tieši tāpēc viņš to pieprot tik labi. Tas tiešām būtu jāizmēģina katram, sajūtas ir neaprakstāmas, jo muguRIŅAS kasīšana ar degošu cigareti ir neaizmirstams piedzīvojums. Nē, meloju, es nepārtraukti meloju, viņš taču zināja arī citu izteicienu: "Ej dirst!" Tas nozīmēja, ka muguriņu vairs nevajag kasīt un var ķerties pie jebkā cita darišanas. Šis izteiciens viņam patika daudz labāk, tādēļ katrreiz, kad vēlējās kādu iepriecināt, atbrīvojot to no kāda darba darīšanas, viņš tam teica: "Ej dirst!", bet nesaprotošie cilvēki apvainojās. Vispār jau viņam patika pīties pa kājām, tā maigi, ar cigareti, protams. Kāju matiņi interesanti čokurojās, bet piedegusī āda dažreiz izdvesa ko līdzīgu čurkstoņai. Viņš jau nezināja, ka tā ir čurkstoņa, tā vienkārši bija skaņa, kura tik ļoti atgādināja vārdus "ej" un "dirst".
Link1 raksta|ir doma

LEPNI !!!!!!!!!!! UN ĻOTI LEPNI !!!!!!!!!!!!!! [9. Jul 2006|00:54]
Kā tad būtu jājūtas tam cilvēkam, kas pagāja garām ar pilnīgi un galīgi maniakālu, ne jau sejas izteiksmi, bet tieši soli, gaitu, veidu, kā pārvietojas kājas, ne jau strauji, ne agresīvi, bet ar izjustu maniakālismu, ar rokas slīdienu gar sānu, kas bija vienkārši pārpildīts izvarošanas tieksmes, vēlmes kādu nožņaugt, tāds maigs, ne jau kokains vai raustīts, bet vienlaidus ar apkārtni, organiski iekļāvies, ne jau tikai tai vietā pie soliņa, bet visā pilsētā, tik neprātīgi dabisks maniakālisms, tāds, kas vienkārši pastāv, vienkārši ir, instinktīvs, tāds, kuram nekas nevar un nedrīkst stāvēt pretī, tā vienkārši vajag, tā tas ir un turpmāk būs, jo viņš ir ieradies, jo viņam vajadzēja nākt, jo tas ir viņš, kas pagāja garām tam soliņam, tai laternai, tai garkājainajai būtnei, tas ir viņš, no kā meitēns, pagaidām, satrūkās un atlēca vismaz par diviem soļiem nost no iepriekš izvēlētās gājiena trajektorijas, tā pilnīgi un galīgi dabiski satrūkās un atleca, atleca, jo tas bija vajadzīgs, tas bija nepieciešams visai apkārtnei, jo viņš pagāja garām, ne jau kas cits, bet tieši viņš, jo viņa juta to spriedzi, kas tik dabiski un nepieciešami bija tajā, no kura bija jāsatrūkstas, tajā, kura cigarete arī gailēja ne jau kā parastam mirstīgajam, kurš ar vēlāk iegūto izsmēķi izjauktu pasaules kārtību, bet izpūšot vien tabaks dūmus pasauli sakārto, ar izmēķa nosviešanu pie cita soliņa tikai apliecina sevis nepieciešamību, sevis neaizvietojamību, es zinu, es beidzot to zinu, es tikai tagad, vai arī pirms tam, vai arī vēlāk, bet zinu, zinu to ..zinu.
Link7 raksta|ir doma

[24. Maijs 2006|15:55]
..
paģirās pēc lasītā, dzirdētās, stāstītā un redzētā, un iedzertā, sāku apdomāt dižo iespējamību tekstu pašu par sevi un izteiksmi kā tādu uztvert kā vēlamu un vērtīgu ne tikai postmodernisma diskursā, bet arī visā kultūrvēsturiskajā perspektīvā, jo, lai gan postmodernisms ar sev raksturīgo poststrukturālismu pretendē uz šīs nostādnes aiztāvnieciskumu, tas tomēr pārsvarā iekļauj attiecīgajā laikposmā radīto, nu jau saukto par literatūru, kura atbilstu šādam uzstādījumam, kas, protams, nav viens otru izslēdzoši, tomēr var rasties virkne jautājumu sakarā ar iepriekšējā laikā neartikulēto, bet tomēr pastāvošo, tekstu un izpausmes vērtīgumu, kurus pagaidām spēj novērtēt tikai arheologi, vēsturnieki, antropologi, sociologi un citi lōgi, kuri, savukārt, nepievērš uzmanību jebkuras pastāvēšanas un esamības mākslinieciskajiem aspektiem, tādā veidā noniecinot pašu pētāmo objektu, kamēr tā sauktajā ikdienas dzīvē piekopj visas mūdienīgās, nu jau sauktās par kultūras un mākslas, izpausmes, kamēr paši tāpat kā milzīgi sekotāju pūļi, no kuriem rodas jauns izaicinājums šo izpausmju definējumā, jo iepriekš minētais apgalvojums pieļauj jebkura vērtību kultūrvēstures un tagadnes veidošanā nozīmīgumu, līdz ar to arī jebkura no šī pūļa dalībniekiem, tomēr, veidojot un uzturot šo pūli, katrs atsevišķi un visi kopā tā sastāvdaļas ir tieši pretnostatīti jebkādam vērtīgumam, jo pati iezīme - sekošana - apgāž savu nozīmi, nebūdams pats par sevi tāds, kāds ir, bet lomu spēļu rezultāts, kas arī nav īsti korekts apgalvojums, jo ir saistīts ar visai ierobežotu izpratni par kopumu, kurā jau ir paredzēti gan indivīdi, gan to radītais, gan sekošana radītajam, gan sekotāji, kurus var definēt kā pūlis, kultūra, subkultūru kopums vai jebkas cits, paliek tikai nosacītajā tagadnē un nespēj neapgāžami pierādīt sava darba nepieciešamību, tādēļ itkā rodas vēlme par kultūru, mākslu un vērtību nosaukt jebkuru un jebkura cilvēka eksistences mirkli, lai tas tiktu pienācīgi izbaudīts un nozīmīguma piepildīts, bet arī šeit rodas jauns pavērsiens, jo, ja nu reiz jebkurš un jebkura indivīda mirklis ir tik dārgs, kā tam, sekojot iepriekš teiktajam, jau bija jābūt no cilvēka kā tāda parādīšanās mirkļa, tad tikpat viegli varētu secināt, ka, ja reiz ir bijusi un ir cilvēcē tāda iezīme kā nenovērtēšana, tad ar mierīgu sirdsapziņu var atsviest novērtējuma nepieciešamību, kuru šobrīd jau varētu atkal paplašināt, ar to pārklājot arī jebkuras dzīvās un nedzīvās būtnes pastāvēšanau, bet turpinājumā, vērtību piešķirot arī neesamībai un neizpausmei, kas kārtējo reizi noved pie lingvistiska rakstura problēmu atrisinājumu mēģinājumiem par to, kā dēļ tad mēs risinām šādas problēmas, kam atbildi būtu jāmeklē katras atsevišķas valodas sistēmā, un vērīgāks jaunāko domu attīstības pētnieks noteikti būs pamanījis šī teksta milzumdaudzās atsauces ne tikai uz vectētiņu, bet arī uz pāris lingvistiem un, protams, prozaiķiem
..
Link2 raksta|ir doma

[12. Maijs 2006|11:46]
1-Sveiks!
2-Nē!
1-Nu, Es pareizi sapratu?
2-Neuzdod muļķīgus jautājums!
... tālāk ... )
Link5 raksta|ir doma

[10. Aug 2005|15:42]
Laikam nobriedu nenobriedusham romantismam un atkal piesaistos kaadam fetisham,
kas shoreiz izraadiijaas nekas cits kaa banaalaa roze, bet ko tad citu var
gaidiit, ja shaada veida arhetips ir tik ljoti visien\m paziistams un kaut vai
ar ko, bet tomeer tuvs.

Taatad - mazaa romantikja nenobriedushaas pieziimes!

Svelmainaa juulija saulee pie nezinaama kalna nogaazes eenaa atpuutas barinsh
baltu, pavisam baltu, sveetajam garam liidziigu putninju, kuri nemaz nevareeja
iedomaaties, kaadus piedziivojumus vinjiem nesiis shi gaishdzeltenzilaa diena.
Kad nu bija nolemts, ka piedziivojumam ir jaabuut atskaishu rakstiitaajs
nevareeja vairs neko iesaakt, kaa tikai izdomaat sho piedziivojumu, jo, kas gan
buutu par atskaiti, kura iesaakas ar tik daudzsoloshu veestiijumu, bet
rezultaataa taa buutu pavisam parasta, ikdienishkja atskaite par kaarteejo
kluso dienu mazpilseetas mieraa.
Duudotaaji veel aizvien garlaikojaas ozola pakaajee, kad peekshnji viens no
shim skaistuliem atrada piemiiliigu vietinju, kur vareetu ne tikai dizhoties
maatiishu priekshaa, izraadot savu kruushu apkaartmeeru, bet arii piebaazt
shiis kruutis ar pavisam svaigiem saulespukju seeklu graudiem. Taa bija kaada
nojumiite pussagruvushas maajeles tuvumaa, kur peec ilgu gadu noveerojumiem
tika konstateets pilniigs dziiviibas truukums, kas rezultaataa arii
iedroshinaaja naivos lidonjus paarvietoties tuvaak shai daudzsoloshajai
iespeejai izpildiit visus iepriekshmineetos nostatiijumus. Peetaamajiem
objektiem bija izveidojusies savdabiiga drosmi reprezenteejosha speeje, kuraa
katrs naakamais teevinjsh izraadiija sho dizhi ceelo iipashiibu savai
miiljotajai daamai. Viens peec otra, treshais peec ceturtaa tie lidinaajaas
aizvien tuvaak un tuvaak nojumiitei ar veelamo maltiiti, viens peec otra,
treshais peec ecturtaa tie jau graaba ciet kraukshkjiigajaas chaumalaas
ieteerptos gardumus. Par naakamo attiistiibas posmu atskaishu rakstitaajs bija
izveeleejies burviigu skatu, kuraa zhilbinoshi baltie balodiishi saules
apspiideetajaa nojumiitee draiskojas piepildot tik biezhi gaidiito izdeviibu -
papildinaat savas viirishkjaas un sievishkjaas speejas. Un tad, protams, naaca
arii naakamais attiistiibas posms, proti, haosa ievieshana idillee. Haoss tika
ieviests, no nojumiites jumta nolaizhot dzelonjdraashu sietu, kas rezultaataa
aizsprostoja briiviibas un miera simboliem izeju no saulespukju seeklinju
piebaarstiitaas zemes laukuma. Protams, atradaas arii shausmiigais,
briesmiigais shausmonis, kas bija veicis sho nelietiigo darbiibu ar sev veelamo
iznaakumu. Shoreiz shausmiigais, briesmiigais, nelietiigais shausmonis tika
atveidots nemaz ne Saatana atveidaa, bet visvienkaarshaakaa savu gjimeni
miiloshaa vidusslaanja viiriesha teelaa.
Triisdesmitpiecgadiigais viirietis, triju beernu teevs, maajas iipashnieks,
koku iestaadiijushais indiviids shii pasha koka eenaa bija iekaartojis
briinumdailju buuriiti, kas vairaak liidzinaajaas ne jau nu vienkaarsham
balozhbuurim, bet daudz attiistiitaaku dziivnieku ieslodziijuma vietai -
milziigam tiigjeru kraatinjam! Tad nu bija laiks savaakt balozhus, un bija arii
laiks ielaist balozhus jaunakjaa pasaulee. Jaunaa pasule shiem piecpadsmit
balodeeniem bija likusies pilniigi savaadaaka no visaam pasauleem, kuraas tie
ieprieksh bija dziivojushi. Tajaa pat nebija bezgaliigo griestu, tur nebija
nevienas upes, neviena ezeru....un lai nu kaa tur veel, ko tik shie radiijumi
tur vareeja iedomaaties, ja nu vispaar kaut vai ko saprata no savas turpmaakaas
eksistences. Protams, ka vinji skuma! Divas maatiites bija zaudeejushas savus
apgaadniekus, bet divi teevinji savus partnerus (nee, tie ne tik ljoti skuma).
Bet, kas gan taa buutu bijusi par atskaiti, ja nebuutu pilniigi nekaadu
izmainju shjaa nolemtajaa teeva iestaadiitaa koka paeenaa? Un, protams!
Atskaishu rakstiitaajs bija briinumatjautiigs cilveekjelis un atrada 'naakamo
attiistiibas paveersienu'. Kapitalistisko ideju paarnjemtais indiviids
spaarnoto radiibu izklaidei tiigjeru kraatinjaa bija iestaadiijis pavisam
nelielu, divu peedu augstuma rozes stadu ar asinssarkaniem ziediem. Tomeer, taa
nebuut nebija vieta, kuras pakaajee mazie draugi atdevaas dabas saucienam un
turpinaaja savu dzimtu, bet pie shii floras briinuma baltaaki par Ariel
attiiriitajiem palagiem putninji nodevaas cita veida dabas saucieniem. Miera un
briiviibas simboli labi zinaaja sevii sleepto speeku - putna dabu! Gadu gaitaa
veiktajos peetiijumos tika pieraadiits, ka putninju meesli ir vieni no
labaakajiem augsnes uzlabotaajiem, uz kaa pamata arii shie indiviidi uzsaaka
strateegjisko plaanoshanu rozes attiistiibai. Un tam bija panaakumi! Nu, gluzhi
ar Lielo pupu roziite nespeeja konkureet, bet augshanas tems tai manaami
paatrinaajaas.
Jaa, un tagad atskaishu rakstiitaajam bija jaaatbriivojas no saimnieka un
visiem taa gjimenes locekljiem, lai balodeeni vareetu netrauceeti izpildiit
savu plaanu. Un vinjsh to arii atrada - mazpilseetaa iesaakaas meera epideemija
un peekshnji visi mazpilseetas iedziivotaaji briinumainaa kaartaa neizdziivoja,
bet lidonji vareeja turpinaat realizeet atbriivoshanaas plaanu bariibas
paarpildiitajaa tiigjera kraatinjaa.
Roziite auga un auga, auga un auga, griezdamies un viidamies (lai nu kaa kursh
to vareetu izteeloties, bet atskaishu rakstiitaajs izdomaaja, ka shai rozei
vajag arii viities) un izauga liela un stipra gara un plata. Taa auga laizhot
valja aizvien jaunas un jaunas lapas, jaunu un stiprus eerkshkjus, dziljas un
resnas saknes liidz kameer balozhu plaans bija izdevies! Roze paarpleesa
tiigjerkraatinju un izraavaas aaraa!
Un tad atskaishu rakstiitaajs izvilka no rozhu zariem tieshi piecpadsmit
sakaltushus balodeenus, kuri beidzot vareeja atdoties ierastajaam rotaljaam.
Linkir doma

netipiski iisi, bet nav laika rakstiit tipiski gari [7. Aug 2005|22:16]
....bet meesli veel aizvien smarzho peec sagremotaam rozeem
Link12 raksta|ir doma

[27. Maijs 2005|01:07]
...nu nav man ko teikt, bet shis te mani tieshaam paarsteidza.
pat ielikt sagribeejaas.
laikam tas skaitaas tas, ko sauc vaardaa 'spams'.?
You scored as Satanism. Your beliefs most closely resemble those of Satanism! Before you scream, do a bit of research on it. To be a Satanist, you don't actually have to believe in Satan. Satanism generally focuses upon the spiritual advancement of the self, rather than upon submission to a deity or a set of moral codes. Do some research if you immediately think of the satanic cult stereotype. Your beliefs may also resemble those of earth-based religions such as paganism.

Satanism

71%

agnosticism

58%

Islam

54%

Buddhism

54%

atheism

50%

Judaism

46%

Hinduism

42%

Paganism

42%

Christianity

25%

Which religion is the right one for you? (new version)
created with QuizFarm.com
Link15 raksta|ir doma

[3. Mar 2005|02:53]
Vai kaads neveeleetos parakstiit liigumu par apnjemshanos briivpraatiigi panest laimes sajuutu turpmaako pus gadu?
Link66 raksta|ir doma

Kursh negrib buut miljonaars? [3. Mar 2005|00:46]
[Mūzika |datora ruukonja]

Sveicinaati! Realitaates shovs 'Kursh negrib buut miljonaars?' ir atsaacis savu darbiibu jaunajaa ziemas beigu saakuma sezonaa! Lai arii shis ir tikai pirmais raidiijums un pirmaa shova diena, gribeetos jau teikt: "..un kaa parasti, mees iesaaksim ar daliibnieku padariitaa iisu atstaastu." , bet, taa kaa tas shobriid nav iespeejams, buus vien jaaapskaidro speeles noteikumi. Speelee var piedaliities jebkursh, kuram ir pietiekama veelme nevinneet miljonu ASV dolaaru un kursh tam var atrast pietiekami pamatotus iemeslus. Speelee piedalaas seshi pretendenti nevinneet miljonu, kuri katrs seshu dienu laikaa meeginaas paarliecinaat skatiitaajus, ka tieshi vinjam shii nauda ir vismazaak vajadziiga, ka tieshi vinjam ir atklaats riebums pret lielaam naudas summaam, ka tieshi vinja staavoklis visiespaidiigaak izmainiisies uz sliktaako pusi, ja vinjsh dabuus sho naudu. Speeles laikaa skatiitaaji tiek aicinaati zvaniit pa maksas taalruni un balsot par vinja izveeleeto kandidaatu, kursh, peec vinja domaam, kljuus visnelaimiigaakais, snjemot miljonu. Pieteikties speelei juus varat zvanot pa taalruni, kas redzams ekraana apaksheejajaa daljaa - jums buus jaaatbild uz paaris jautaajumiem un jaanoskaita dzejoliitis, kursh jums vislabaak patiik, taadeelj sagatavojieties jau ieprieksh. Bet! Mees esam aizmirsushi pastaastiit par galveno balu, ko sanjems uzvareetaajs! Kaa vareeja notikt tik milziigs iztruukums? Atbilde ir pavisam vienkaarsha - tas ir muusu shova lielais paarsteigums! Taa kaa juus jau dzirdeejaat pieminam skaitli miljons, tad arii balva noteikti buus saistiita ar sho ciparu! Apskatieties tik, cik daudz apalju nulliishu sevii ietver shis briinumainais skaitlis: 1000000! Veselas seshas!
Un tagad ir pienaacis laiks iepaziistinaat juus ar shiisnedeeljas shova daliibniekiem, kuriem buus jaadziivo kopiigaa maajaa, jaapaarvar daudzus biistamus paarbaudiijumsu un jaaiztur liidz kaads no tiem buus savaacis pietiekamu skatiitaaju atbalstu, lai sanjemtu galveno balvu - paarsteigumu! Visbeidzot, luuk vinji arii naak - pirmais kautriigi ienaak Mazuliitis Aapsis(MA), peec vinja seko Briivaa Domaataaja(BD), aiz kuras naak Objektiivais Ezis(OE), naakamais uz skatuves paraadaas Skaistais Purns(SP), tad Juutiigaa Klaburchuuska(JK), un visbeidzot arii Gjimenes Kjiegjelis(GK)! Luudzam aplausus muusu varonjiem - pirmajiem starp pirmajiem!
Saaksim ar iepaziishanos! Turpmaakaa nedeelja jums buus jaapavada dziivojot kopaa, pastaastiet skatiitaajiem un arii paareejiem shova daliibniekiem, kas juus esat, no kurienes juus naakat, kaadas ir juusu shiibriizha sajuutas, pastaastiet visu, kas jums liekas nepiecieshams, lai cilveekiem buutu skaidrs priekshstats par sadziivoshanu ar jums un nerastos lieki jautaajumi, kurus skatiitaaji tik ljoti biezhi uzdod mums zvanot uz studijas taalruni. ... tālāk ... )
Link22 raksta|ir doma

[18. Feb 2005|14:32]
Iegaazties sniegaa un vaartiities, nospljauties par apkaarteejo neizpratni un turpinaat apjaust veesuma burviibu. Skriet paari laukam, kam apkaart delonjstieples, mest kuulenjus zaalee un nospljauties par iespeejamo saguustiishanu. Griezties virpulii ap savu asi mezha viduu, aurot pilnaa balsii un nospljauties par seenjotaaju pastaigaam. Aizmigt bazniicas solaa, nezheeliigi kraakt un nospljauties par nosodoshajiem skatieniem. Izjust visu iespeejamo briiviibu, kas vareetu tikt izmantota, apjeegt, cik bezgaliiga gan taa vareetu buut un nospljauties paar katru ierobezhojumu, kas tiek paarkaapts. Nospljauties un dziivot sevis rediitajaa peljkjee.
Link9 raksta|ir doma

We'r dummy! [16. Feb 2005|00:41]
Un jaukaa, jaukaa pasauliitee mekleeju, ko dariit. Es skraidu ne pa sienaam, bet pa griidu un meeginu uzraapties liidz logam, kas tik taalu prom no manaam zoleem. Lai kaa arii es nemeeginaatu saskatiit uzlabojumus, var redzeet tikai un vieniigi to, ka laikam pats nespeeju visu redzeet. Ir tachu tik burviigi, ka es patiesi varu izmainiit jebko, ko tik gribu! Es dziivoju ar sho domu un pasaule kljuust apbriinojami skaista. Var izveerteet, kas man noder vairaak, kas manu dziivoshanu padara mieriigaaku un jaukaaku, var pienjemt laimi un dziivot tajaa! Izmainiit, ko vien es veelos, tas viss ir manaas rokaas, manaa apzinjaa, manis veidotajaa pasaulee, kuru var veidot un veidot no jauna un atkal jaunu. Vieniigais apstaaklis - Mazuliitis Aapsis var dariit jebko, vinjsh var izmainiit un izbaudiit visu, ko vinjsh grib! Vinjsh nezina, ko vinjsh grib. Vinjsh neprot gribeet. Vinjsh paaraak daudz var izdariit, lai gribeetu kaut vai ko dariit. Vinjsh pat nespeej sagribeet izmainjas, vinjsh tikai zina, ka vinjsh visu var. Mazuliitis grib gribeet. Vinjsh grib izveeleeties, veeleeties, un ties. Ir tik skaisti, eerti, labi, droshi un visaptveroshi, ka Aapsis pat nespeej nojaust par sevis pastaaveeshanu. Bet taa ir droshaak. Taads ir ideaalais pilsonis! Slava Mazuliitim Aapsim - visuvarenajam, visuspeeeciigajam, visuvisoshajam!
Un beidzot var izprast tieksmi domaat par domaashanu, meeginat izprast izprashanu un runaat par runaajamo. Nez, kas bija tanii graamataa, bet man laikam vinja patiktu. tagad. "Beegshana no droshiibas". Caur visuvareno visatljautiibu mees pienjemam visu! Slaveejam Aapsi un pat tad, kad kaads publiski izraada savu riebumu pret Aapshu rasi, Aapsiitis to noglauda un ieloka aploksnee ar laba veeleejumiem vecmaaminjai un apjautaajumiem par maatesmaasas beerninja veseliibu.
Ugi, gugi, gugi, gu!
Lai jums labi klaajas!
Link4 raksta|ir doma

[7. Feb 2005|00:04]

Nav, nav veel Ziemassveetki, bet tos jau var izjust katru dienu..

Link7 raksta|ir doma

[2. Feb 2005|23:04]
Take the quiz: "Method of Suicide"

Mutilation
You have come to terms with your demons and wish to see yourself bleed. Your method of suicide is Mutilation.
Link20 raksta|ir doma

[2. Feb 2005|11:45]

Dead Cat

..vai taas nav visusveetaakaas relikvijas?

Link11 raksta|ir doma

[29. Jan 2005|17:42]
Lielaakaa muljkiiba, ko es tagad varu dariit, lai izskaidrotu savu staavokli, ir uzrakstiit par to, kas nedriikst tapt rakstiits, jo tas pilniibaa apgaazh visu, ko gribu teikt. Vaardi. Vaardi ir domaati tikai un vieniigi Aapshiem. Izskaidroshana jau paredz neizskaidrotiibu, teikshana paredz nokluseeshanu, atklaatiiba paredz taas truukumu, ritma mekleejumus rada ritma truukums, melodija tiek radiita,jo ir ieksheejs haoss, kas to rada, harmonija ir taas neesamiibaa. Esiibaa nav noliegumu un nav arii apstiprinaajumu, apstiprinaajums ir pretestiiba. Kritika ir tikai sevis kritika. Apstiprinaajuma teikumos raksta tikai nepaarliecinaatie sevii. Patiesiiba ir nepatiesiibaa, bet taas mekleejumi - attaalinaashanaas. Jo skaidraaka ir apzinja, jo taalaak taa ir no taa, ko vareetu saukt par buutiibu. Katraa domaa ir pretstats pashai sev. Defineejums ir pretstatiits pats sev. Jebkuri vaardi. vaardi. vaardi - izskaidrojuma tajos nav, vaardos ir to noliegums un neizprashana. Vaardus rada vaardiskotaas definiicijas. Aapshi paaraak daudz domaa, domaa, domaa, Aapshi ir doma par domu, kas tiek domaata. Vilki vienkaarshi skrien, bet jeeri - pasaules stiprie, kuri sevi padara par vaarda iemiesojumu - 'labums'. 1900. gadaa mirushais shizofreenikis runaaja - taa arii bija lielaakaa vaajiiba, kas piemiit katram, kuros ir Aapsis vai jeers. Iespaids - iepaidojamiiba - vaardiem nedriikst buut. VAARDIEM NEE! Vaardiskotais, domiskotais - viss, kas ir jebkuraa, nee - vinju vienkaarshi nav, par tiem vairs nerunaa, tos nedomaa - lielaakaas bailes. Aapsim jaatiek domaatam, jeeram jaabuut izrunaatam - vieniigais to eksistences veids. Un redze ir nolaadeeta, ja to veerdisko! Un dzirde ir nolaadeeta, ja to domaa. Un jebkura izpausme ir nolaadeeta, ja to atziist par esoshu. Radoshi nolaadeetie. Nolaadeetie, lai nolaadee savus nolaadeetos. Luuk, sheit ir mani vaardi, kas jums tiek atdoti, lai juus nolaadeet caur to lietojumu, kas man tika kaa iedzimts laasts nodots, lai augljotos un vairotos domas, vaardi un definiicijas, kurus mums buus pakljaut.. tikai, pakljaujot mees pashi tiem pakljaujamies. Iespaidi. Runas. Nepilniiba, kas sevi postulee pilniibaa. Ja tev nebuutu..

klusums
klusums
nolaadeetie vaardi!
Link59 raksta|ir doma

[21. Jan 2005|19:17]
[Garastāvoklis: |nedaudz dzeeris]
[Mūzika |Pink Floyd]

Lai cik tas man nebuutu raksturiigi, gribu rakstiit lai cik vien taas vareetu tapt neraksturiigas rindas. Rakstiit rakstiishanas peec. Nav jau labi atklaat, kas iekshaas miit, bet gan jau kaads atpaziis savas daljas un gan jau kaada daljas arii buushu aiznjeemies, vienkaarshi, negribas taupiit pagultee lietas, kuras tachu pieder visiem. Jaa, taas vareetu buut dazhaadas izpratnes, jo tikpat labi arii es esmu visa pasaule kaa, protams, arii jebkursh cits, bet shoreiz veelos atvadiities no sapraata un paskraidiit pa klaviatuuru, nedomaajot par saturu. Un ievads man vienmeer ir paaraak garsh, bet, iespeejams, es nepaartraukti rakstu tikai ievadu un kaa jau kaartiigs pusaudzis esmu nepaartrauktaas priekshnojautaas. Tas laikam atkariigs no taa, kaa es uzmetiishu moneetu - kaa jau Mazuliitis Aapsis arii es noteikshu, cik taisniig kuro reizi ir taa svaidiitaa, cilaataa, vai nu kaada tur dzelzs. Varbuut pirmais solis arii ir izieshana no ievada - muuzhiigaas tuuliitbuushanas? Varbuut kas vareetu mainiities, bet kaa jau paklausiigs savu stereotipu neseejs idiots ir un paliek uzvareetaajs, bet tas, kas nespeej sevii pienjemt shaadu buutiibu - tuuliitkljuus! Un cik fizika tomeer ir nomaacosha, - sitiens ar airi pa galvu tieshaam ir labaakais impulss - nav pilnveertiigaakas sajuutas kaa saapes par fiziku! Mazs tu kljuusti, ja neproti pasleepties no aira, mazs tu esi, ja juuti airi, mazs tu esi, ja airim ir vajadziiba tevi apciemot! Un kaa vispaar kaads var sevi uzskatiit par lielu, ja tas nav nonaacis pie visnieciigaakaa, kas var pastaaveet? Es nezinu. Tie ir jautaajumi, pat apgalvojuma teikumi ir jautaajumi. Es pat jautaat neprotu, tikai skatiities uz saviem jautaajumiem un meeginaat saprast, kaadeelj tas tika uzdots.
Link6 raksta|ir doma

[17. Jan 2005|22:02]

Un tas buutu lavieshu ticeejumos rakstiitais....

    1747. Biezās tauku kārtas dēļ āpsi esot grūti nosist.
    Bet ja tam sitot pa degunu, tad to varot pat
    ar mazu žagariņu nosist.
    /A. Vaskis, Tukums./

    1748. Āpsis, pa ziemu guļot, iebāžot purnu savā pakaļā.
    /K. Jansons, Plāņi./

    1749. Āpsis pa ziemu guļ savā alā un zīž, iebāzis purnu
    savā pakaļā.
    /M. Navenickis, Zasa./

    1750. Āpsis pa ziemu guļot un zīžot ķepas, kādēļ arī
    tik vājš paliekot. [Sal. lācis.]
    /R. Straudovskis, Lielplatone./

Aapsis tomeer ir apbriinojams lopinjsh.

Link15 raksta|ir doma

[17. Jan 2005|20:04]
Link9 raksta|ir doma

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]