spriidiic ([info]spriidiic) rakstīja,
@ 2007-10-26 09:35:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
šapka
Gaidu ar nepacietību, kad no Krievijas federācijas atsūtīs šapku. Latvijā tāda maksā no 160Ls. ebay dabūju pāris reizes lētak Lūk Šāda:

Būšu Anna Karēņina


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]gg
2007-10-26 09:44 (saite)
interesanti cik ebayjā maksā šapka ņeviģimka :)

(Atbildēt uz šo)


[info]digna
2007-10-26 09:48 (saite)
Izskatās pēc beigta dzīvnieka.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]spriidiic
2007-10-26 09:51 (saite)
tā arī ir. vispār cenšos no visādiem ādas izstrādājumiem, bet .. drausmīgi gribējās un no makslīgās ādas šādu nava

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]_lain_
2007-10-26 11:35 (saite)
haha, man ar tāda būs. bļins :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]spriidiic
2007-10-26 11:37 (saite)
kakashka :P , shpikO?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]_lain_
2007-10-26 11:43 (saite)
Jā noteitk špiko. man jau tepat viena ir mājās, balta :P jau no pagaišā gada. bet tā man kautkāda par maz bišķņ :DD un baltu man nav kur pievilkt.
Šjas gaidu kad man no murmanskas atsūtīs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]digna
2007-10-26 11:35 (saite)
Fui, fui, fui.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]spriidiic
2007-10-26 11:38 (saite)
bet es taa padomaju, ja man ir adas zabaki un es edu galju tad nav ko.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]digna
2007-10-26 11:57 (saite)
Es arī ēdu gaļu un man ir ādas zābaki, bet es neēdu, piem., lapsas un visādus susurus, lāčus, bebrus, vilkus utt., un viņu nogalināsāna kažoka ieguves nolūkos man liekas absurda, savukārt, šo kažokādu izstrādājumu iegāde - amorāla un šaušanu mudinoša, jo, ja ir pieprasījums, tad ir arī piedāvājums.
Es ēdu tās cūkas un govis, kuras velku mugurā. Un to gaļu pērku veikalā.
Gribēju te vienu linku pielikt par kažokzvēru audzēšanu, bet viņš diemžēl ir izdzēsts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]spriidiic
2007-10-26 12:59 (saite)
nu jā briesmīgi. tāpat var jau diskutēt par ēdamo zvēru audzēšanu un galēšanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]blin_da
2007-10-26 13:04 (saite)
Apģērbu mēs arī pērkam veikalā...
Un vai govs, cūka ir sliktāka par zaķi bebru lāci?
Parasti jau šos kažokzvērus arī speciāli šim nolūkam audzē, tāpat kā cūkas, govis....
Un es vienreiz redzēju vienu linku, kur vēl dzīviem zvēriņiem velk nost ādu,nocērt kājiņas, lai vieglāk un apdullina tos sitot ar galvu pret zemi, bet nenosit un tad viņi bļauj. Tanī brīdī es domāju, ka korķēšu un apmēram 2 dienas man bija naids uz visu pasauli.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]spriidiic
2007-10-26 13:10 (saite)
ja aizdomajas par to cik nezjeligi vispar dzivnieki tiek nogalinati tad vispar negribas nekadus dzivnieku izcelsmes izstradajumus vilkt un est.
starp citu govis galina ieshaujot naglu galvaa un ar mehanismu ka pec tam taa nagla ievelkas atpakalj pistolee, jo tak dargi ir atstat galvaa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]digna
2007-10-26 13:24 (saite)
Tas ir tas links, kuru gribēju pievienot, man liekas.
Cūkas un govis visnotaļ humānā veidā tiek nogalinātas - vismaz salīdzinot ar lielu daļu kažokzvēru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blin_da
2007-10-26 15:24 (saite)
Ta sanāk, ka mēs te diskutējam, jo gribam nevis lai dzīvniekus nenogalina, bet lai tos nogalina maigi :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]spriidiic
2007-10-26 15:36 (saite)
nu nu.tieši tā. vai ta nav vienalga? nogalina enīvei.
un vārds "humāni" ir cilvēcigi, bet cilvēcīgi ir darīt visādas ļaunas lietas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]digna
2007-10-26 15:49 (saite)
Mmmm, kas vai nav vienalga?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]spriidiic
2007-10-26 16:01 (saite)
nogalināšana ir un paliek nogalināšana, jo nezinu vai mērķis attaisno līdzekļus. vai otrādāk līdzekļi neattaisno mērķi?!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]digna
2007-10-26 16:14 (saite)
Beidzam, beidzam.
Man nav vienalga, vai mana cepure mirusi no tā, ka viņai novilkta āda un nocirstas ķepas un no sāpju šoka un noasiņošanas, vai arī no tā, ka viņu ātri nošauj vai kaut kā tamlīdzīgi nomirdina.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]spriidiic
2007-10-26 16:34 (saite)
bet es nezinu kā mana cepure ir nogalināta. nevar arī zināt kā tavēja, ja vien nav darināta zināmā saimniecībā. un nevar zināt kā tās dzīvniekus ādas ir nogalinātas,kuras lietojam un lai varētu likt roku uz sirds par dzīvnieku tiesību ievērošanu ir jāstāv klāt galēšanas brīdi un tad diezvai tu to ādiņu vai gaļiņu gribēsi lietot

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]digna
2007-10-26 15:48 (saite)
Ja runa ir par dzīvnieku nogalināšanu, piemēram, ēdienam - tad jā, tad es esmu par to, lai tos nogalina ātri, maigi utt :D, ja par profilaktisku izšaušanu mežā, lai par daudz nesavairojas, tad tas ir kaut cik humāni.
Bet, ja viņus audzē briesmīgos apstākļos, pēc tam spīdzināšanas veidā, dzīviem esot un vēl visādi šausmīgi tur izdaroties novelk kažoku nost, lai kāds to vilktu mugurā, tad tas ir slimi un pašus šos "rūpniekus" vajadzētu profilaktiski izšaut - lai par daudz nesavairojas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]spriidiic
2007-10-26 16:00 (saite)
tur jau sakne jāmeklē dziļāk tie rūpnieki jau tā dara jo tā drīkst kur tad ir visi PET un WWF. utt. es arī esmu par visām dzīvnieku tiesībām un neatbalstu dzīvnieku mocīšanu bet audzēt vistas arī būrīšos mazos kur šamās pat nedabū pakustēties arī ir briesmīgi, un varam ta vēl pieskaitīt ka ir briesmīgi ar kodolbumbām nomētāt nevainīgus cilvēkus utt utt un bezgalīgi. secinājums, ka lai sevi nepieskaitītu pie pieprasījuma ir pilnībā jāatsakās no dzīvnieku izcelsmes produktiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]digna
2007-10-26 16:10 (saite)
Nepiekrītu - nevis tāpēc, ka drīks, bet tāpēc, ka tā ir ātrāk un lētāk. Patiešām, kur viņi paliek - PET un WWF? Paliek tur, ka tādu lielu valstu priekšā kā Krievija un Ķīna, viņi neko prātīgu izdarīt nevar, it īpaši jau tāpēc, ka šī dzīvnieku "rūpniecība" bieži ir nelegāla un nekur netiek afišēta.
Nepiekrītu 2 - manuprāt pietiek ar saprātīgu atteikšanos, neko nevajag pārspōlēt.

Katram ir izvēle: Tava ir likt beigtu dzīvnieku uz galvas (ok, es arī aukstās ziemas dienās lieku, bet tas ir trusis un tos, lai arī reti, es mēdzu ēst), mana ir lietot tikai tos beigtos dzīvniekus, kurus es ēdu, tātad - ne savvaļas dzīvniekus.

Man liekas, ka šo diskusiju jābeidz, viņa var vilkties bezgalīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]digna
2007-10-26 16:19 (saite)
Mazliet pielabošu:
Es neēdu visus mājdzīvniekus (kaķus, suņus, kāmjus utt neēdu), ko varētu noprast no: "dzīvniekus, kurus es ēdu, tātad - ne savvaļas dzīvniekus". :D:D

Precizējumam, manā racionā ir šādi līķi:
govju, cūku, zivju, vistu un, ārprātīgi reti trušu, vēl ārprātigāk retāk - nūtriju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]spriidiic
2007-10-26 16:28 (saite)
man piemēram mājas ir trusis un doma par trušu ēšanu un nēsāšanu man ir pretīga. bet tev tak ar ir trušu cepure.takā diskusiju varam tiešām beigt.
un starp citu humanitāte ir attiecināma tikai uz citiem cilvēkiem (Tāds, kura attieksmē pret citiem cilvēkiem izpaužas cieņa, atsaucība, iejūtība, sirsnība)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]spriidiic
2007-10-26 16:29 (saite)
re tu pati arī liec beigtu dzivnieku uz galvas, ikdienaaa velc beigtu dzīvnieku kājas un ēd beigtus dzīvniekus

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]spriidiic
2007-10-26 16:31 (saite)
un vēl tas ka tu trušu cepuri velc reti, nenozīmē, ka tu neesi veidojusi kopējo pieprasījumu pēc kažokādām. jo trušu kažokāda man liekas arī ir un paliek kažokāda , nemaz nerunājot par nūtrijām utml zvēriem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]spriidiic
2007-10-26 16:38 (saite)
"profilaktiska izšaušana mežā" nu common?!?! tas ir slēpts nosaukumam "latvijas miljonāriem nav ko darīt" un arī cik tas ir forši izšaut profilaksei.tā taču ir daba un tie paši dzīvnieki

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]digna
2007-10-26 17:28 (saite)
Katru gadu ir noteikts meža zvēra daudzums, kuru izšauj (protams, var strīdēties, cik godīgi tas notiek, ir malumednieki utt.), lai zvēru nebūtu par daudz.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]blin_da
2007-10-26 16:38 (saite)
O bože moj!
Beigtam jau ir vienalga kā viņš nomiera, tas iespaido tikai dzīvi palikušo ego!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]spriidiic
2007-10-26 16:39 (saite)
nu ja. ta vispar nedrīkst ne cik lietot tos zvērus un viss.
o es piemeram tagad iedomāšos ka mana cepure nomira dabīgā navē zooloģiskajā darzā, kur visi viņu mīlēja .

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blin_da
2007-10-26 16:42 (saite)
Zooloģiskais dārzs ar ir nežēlīgi! Ai da cilvēks vispār ir visu sačakarējis, kas ap viņu ir....

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]blin_da
2007-10-26 16:41 (saite)
Un kā tad ir, mēs kārtējo reizi uztraucamies par sevi, un kā tas mūs sāpina un aizskar vai tomēr par tiem zvēriņiem uztraucamies, nē neuztraucamies, tad mēs ietu ziemā taisīt stirniņām barotavas un citas figņas, mēs uztraucamies tik par tiem lopiem, kas ir mums līdzās un par sevi vislaik atgādina.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?