ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
Uztaisīt kafiju/ praast salabot aparātu - jā to es sagaidītu un vēlētos. Visus tos cilvēku sociālos rituālus - nevajag.

Ir vērtīgi padomāt kā tās izskatās no abām pusēm:

No pircēja/ klienta puses - jā drusku noglauda viņa mazvērtības kompleksu/ paceļ asti: tipa ar viņu sveicinās, re kāds viņš svarīgs.

No darbinieka puses - ja viņš ir spiests labdienoties un paldiesoties tūkstošiem reižu dienā, tad tas viņam būs līdz brošai.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?