besī ārā
Uzrakstīju komentāru interneta veikalam.
Labdien!
Iespējams, Jums būs interesanti uzzināt, kāpēc es šodien pie Jums neiepirkos.
Gribēju nopirkt jaucējkrānu Hansgrohe Focus S. Pirmais, ko atradu, bija www.santehnikasveikals.lv (Google reklāma labi nostrādāja). Diemžēl, kad mēģināju pasūtīt, no manis tika prasīts daudz informācijas, kuru neuzskatu par vajadzīgu šādā situācijā sniegt, tāpēc meklēju citu alternatīvu. Alternatīva atradās - www.220.lv, kur šis pats krāns maksāja par 2Ls dārgāk, bet piegāde par 1 Ls lētāk. Pie 220.lv vienīgā informācija, kuru es ievadīju nelabprāt, bija e-pasta adrese. Par laimi uztaisīt vienreizējās lietošanas e-pasta adresi ir viegli, kā jau varat nojaust no manas pašreizējās adreses - a234b564@inbox.lv.
Iesaku Jums apdomāt, vai tiešām jūs vēlaties par katru savu krānu pircēju zināt sekojošas lietas (obligāti ievadāmas, kad vēlos kaut ko nopirkt) :
1) Dzimšanas datums. Kāda jums ir atšķirība, vai esmu 20 vai 60 gadus vecs? Vai mana nauda tāpēc ir vairāk vai mazāk vērtīga?
2) Adrese. Cik saprotu, tad tā ir domāta dzīvesvietas/pieraksta adrese, jo nekur nav minēts, ka tā būtu piegādes adrese. Tam ir liela nozīme, it īpaši, ja ņem vērā, ka es, piemēram, dzīvoju ārpus Rīgas, bet strādāju Rīgā. Tas nozīmē, ka, visticamākais, savu pasūtījumu vēlēšos saņemt Rīgā, jo mājās esmu tikai ārpus darba laika. No otras puses - ja tā ir piegādes adrese, tad kāpēc Jums jāzina pasta indekss? Es, piemēram, nezinu savas darba vietas pasta indeksu, kaut arī tā atrodas ērti piebraucamā un labi atpazīstamā vietā tuvu Rīgas centram. Vai tāpēc es neesmu tā vērts, lai iepirktos pie Jums?
3) E-pasta adrese. Ja šī adrese tiek izmantota tikai, lai sūtītu spamu, no kura turklāt var atteikties, tad kāpēc man to ievadīt? Ja cilvēks vēlēsies, lai viņam raksta, viņš savu e-pastu mācēs ievadīt arī neobligātā laukā.
4) Dzimums. Vai tiešām Jums klientu ir tik daudz, ka varat veidot kādu jēdzīgu statistiku sadalījumā pa dzimumiem? Vai datu ir tik daudz, ka operators pēc vārda/uzvārda nespēj salikt ķeksi? Un kāda vispār starpība? Jums liekas, ka cilvēks, kas ievada savus datus, vienmēr ir tas pats, kas atrada/izvēlējās preci?
Kopumā ņemot - vai tiešām Jums nepieciešams kaut kas vairāk par piegādes adresi, telefonu (kontaktinformācijai), vārdu/uzvārdu (kontaktiformācijai) un apmaksas veidu? Iesaku to apdomāt.
P.S.
Papildus piezīmes par adresi:
Jūsu piegāžu mērķu sarakstā nav visu rajonu centru. Vai Ogres rajona cilvēki nevar cerēt uz piegādi?
Ja piegādājat tikai uz rajonu centriem, tad vēlreiz - kāda nozīme ir adresi norādīt precīzāku par rajona centru?
P.P.S.
Vai esat pilnībā iepazinušies ar Fizisko personu datu apstrādes likumdošanu? Tai skaitā ar MK Noteikumiiem par personas datu apstrādes reģistrācijas un Fizisko personu datu aizsardzības likumā noteikto reģistrējamo izmaiņu reģistrācijas valsts nodevu? Pieņemu, ka ne. Tieši tāpēc iesaku to izdarīt, lai nebūtu nepatīkamu pārsteigumu.
http://www.dvi.gov.lv/likumdosana/Izaugsmi vēlot - ne-jūsu klients.