Wed, May. 6th, 2009, 08:57 amWed, May. 6th, 2009, 09:05 am
Wed, May. 6th, 2009, 09:14 am
Wed, May. 6th, 2009, 09:16 am
apbraucot apkaart - tas ir atpakaljvirziens ;) Wed, May. 6th, 2009, 09:26 am
Wed, May. 6th, 2009, 09:35 am
Runa ir par 2.tramvaju, kurš ir unikāls Eiropas un pasaules tramvaju starpā to, ka tam galapunkts ir maršruta vidū, bet es iekāpju akurāt tai "vidusgalapunktā". Interesanti, kurā momentā tā lunātiskā sistēma iedomājas, ka tagad brauc atpakaļ, Tapešu ielā vai Zasulaukā? Wed, May. 6th, 2009, 10:06 am
- bet jaa - vispaar interesants piedziivojums :) patestee kaadu normaalu tramvaju ;) Wed, May. 6th, 2009, 10:19 am
Process prasa laiku, garāku nekā stunda, teiksim, pusotra stunda. 21 x 2 x 1.5 = 63 stundas, teiksim, astoņas darba dienas tīra darba. Visi tramvaji nav manā tiešā tuvumā, nokļūšana pie tiem prasa laiku un līdzekļus, ierēķināsim arī izdevumus pusdienām, apmaksu personai, kura pa to laiku pieskata sīkos, zaudējumus, kurus ciešu, jo nestrādāju pamatdarbā. Vēl ir jāalgo auditori, kuri pārbaudīs procesa kvalitāti un sekos metodikas korektai pielietošanai, ierēķinām papildus pārbaudes neskaidros gadījumos, aizkavēšanos sakarā ar laika apstākļiem, vēl noteikti būs jāiziet sagatavošanās kursi un dažas dienas jāvelta, lai teorijā iepazītos ar e-talona sistēmas darbību, uh... Rēķini paliek sarežģīti, bet, imho, apmēram trīs mēnešos un par kādiem divdesmit pieciem tūkstošiem latu es šito varētu atkost. |
|