Wed, May. 6th, 2009, 08:57 am

Etalonu sistēmā atrodas arī jauki pārsteigumi. Es vedu sīci uz bērnudārzu ar tramvaju. Sanāk tā, ka izkāpjam no tramvaja, bērns tiek aizvests uz bērnudārzu. Tad dodos atpakaļ uz tramvaju un parasti tas ir tas pats, ar kuru braucu uz bērnudārzu, tikai apmetis loku un tagad braucošs atpakaļ. Labā ziņa ir tā, ka stunda vēl nav pagājusi un mans etalonelis turpina būt derīgs arī atpakaļbraucienam.

Wed, May. 6th, 2009, 10:19 am
[info]sirdna

Vaidzēs palūgt ES atbalstu. Piemēram, ja testējam desmit tramvaju maršrutus, tas ir 20 galapunkti + 1 sviesta punkts 2.tramvaja maršrutā, brauciens sanāk ar divām biļetēm, viena turp, viena atpakaļ, tas ir 21 x 2 x 0.4 = 16,8 lati. Tālāk, ja sistēma sabrūk un mani savāc kontrole, tas ir divi latu, tobiš, 21 x 2 x 2 = 84 lati, ko atpirkties. Kopā 100 latu.

Process prasa laiku, garāku nekā stunda, teiksim, pusotra stunda. 21 x 2 x 1.5 = 63 stundas, teiksim, astoņas darba dienas tīra darba. Visi tramvaji nav manā tiešā tuvumā, nokļūšana pie tiem prasa laiku un līdzekļus, ierēķināsim arī izdevumus pusdienām, apmaksu personai, kura pa to laiku pieskata sīkos, zaudējumus, kurus ciešu, jo nestrādāju pamatdarbā. Vēl ir jāalgo auditori, kuri pārbaudīs procesa kvalitāti un sekos metodikas korektai pielietošanai, ierēķinām papildus pārbaudes neskaidros gadījumos, aizkavēšanos sakarā ar laika apstākļiem, vēl noteikti būs jāiziet sagatavošanās kursi un dažas dienas jāvelta, lai teorijā iepazītos ar e-talona sistēmas darbību, uh...

Rēķini paliek sarežģīti, bet, imho, apmēram trīs mēnešos un par kādiem divdesmit pieciem tūkstošiem latu es šito varētu atkost.