all I have is further questions

« previous entry | next entry »
Jul. 12., 2010 | 02:06 pm

[atļaušos pārcitēt] ņekto Kconcrete [poor language!]
"Par Helēnu runājot, vēl pirms 3 mēnešiem neviens nezināja, ka viņa atkārtoti startēs uz vēlēšanām." [I'm afraid, poor language again!]


Tad ir atkal 2 iespējas:
1. satori.lv ir IZMANTOTI kā jaunavas. tante jūs izmantojusi sevis akadēmiskās-intelektuālās leģitimācijas vajadzībām!
2. lai arī pirms 3 mēnešiem naivs cilvēks vēl varbūt varēja minēt, vai Helēna noturēs sevi pa gabalu no varas FAMILIA un nebalotēsies,
TAS, VAI viņa uzraxtījusi izdošanas vērtu darbu, GAN bija saprotams, redaktoriski novērtējams jau izdošanas procesa sākumā. vai tad kāda cita - respektējama - izdevniecība pretendēja uz tā izdošanu?

Prognoze: tagad drīzākais, ka šo darbu [ironisks nosaukums ar likteņa pieskaņu] tā bālās kvalitātes dēļ "Nepamanīs". :) so vai bija vērts zaudēt cieņu tā dēļ?

Link | ir doma | Add to Memories


Comments {27}

silvija

[#]

from: [info]silvija
date: Jul. 12., 2010 - 02:51 pm
Link

How disappointing, my good man pulkvedis.
kaut kas iesāpējās?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


******* *******

[#]

from: [info]polkovnik
date: Jul. 12., 2010 - 03:08 pm
Link

man likās, ne gluži vietā, iejaucos.

bet varētu tiešām tā būt, ka nevainīgās lamatas ir uzskatā, ka politika ir tikai taktika kā šahā un štrunts par šahistu cilvēciskajām īpašībām, kā jau rakstīju, un pēc tam - the winner takes it all. varbūt tagad skolās tā māca lietas uztvert. man gan tas izskatās kā gogoļa vīrs deguna, bet varbūt pašam vīram šķiet, ka ar degunu viss ok.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


******* *******

[#]

from: [info]polkovnik
date: Jul. 12., 2010 - 03:09 pm
Link

bez deguna

Atbildēt | Iepriekšējais


silvija

[#]

from: [info]silvija
date: Jul. 12., 2010 - 05:13 pm
Link

nē, nekādi neiejaucāties nevietā.

jāskatās gan, ar ko sienies. dzīve ir īsa. līdz ar to kam to sacūkot ar draņķīgu naudu un saskarsmi, plus vēl pa ceļam saražot krāmus vai būt līdzdalīgam to ražošanā, vai to kvēli un frāžaini sveikt kā Tukišs? Un brāļoties ar varu, kas smird pēc vircas?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


******* *******

[#]

from: [info]polkovnik
date: Jul. 12., 2010 - 05:50 pm
Link

bet arī pārspīlējumus negribas. tukišs varbūt vadījās tikai no literārajām kvalitātēm. par kurām man grūti spriest, vai tādas tur ir, bet, ja nu viņam likās, ka ir? jo var taču tā likties?!

reiz man gadījās runāt ar kādu jaunekli tukiša gados un statusā un viņš nekādi negribēja vilkt kopā reālo dzīvi un politiku, jo politika viņaprāt bija tāda kā profesija ar saviem noteikumiem, uz kuriem viss pārējais neattiecas, ne cilvēki, ne morāle, nekas. patiesībā attiecas, bet tikai kā materiāls, no kura veidot savas konstrukcijas. tāda shēmošanas māksla. it kā kaut kas abstrakts. un to jauneklis teica svētā pārliecībā un nevainīgu mirdzumu acīs. tad nu pieļauju, ka tas ir tāds savā ziņā infantils domāšanas veids, aiz kura paši domātāji nesaskata nevismazāko ļaunumu un visi, kas domā citādāk ir vienkārši muļķi.

bet vispār pēc saksa metamorfozēm un demakovas tāds plāns ledus pār satori ir savilcies. ne tā, ka ļoti pamatots, bet nezinātājam no pirmā acu uzmetiena... pēc principa - pasaki, kas ir tavi draugi, un es pateikšu, kas esi tu pats.

bet par tām bībelēm un publisko grēksūdzi.. pieļauju, ka viņš ir iebaidīts. kā saka - šutki šutkami, no mogut bitj i deti.

Atbildēt | Iepriekšējais


******* *******

[#]

from: [info]polkovnik
date: Jul. 12., 2010 - 06:11 pm
Link

Un brāļoties ar varu, kas smird pēc vircas?

Bet, ja nav deguna, tad jau nemaz nevar just, ka smird!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


silvija

[#]

from: [info]silvija
date: Jul. 12., 2010 - 07:21 pm
Link

es varu tikai lasīt un piekrist visam, ko kungs saka. :) par to jaunekli - nu, vispār. wow.


bet aktīva nezināšana jau neatbrīvo... nu, labi, no atbildības jau tagad arī atbrīvo, padarot arī šo frāzi par kaļķainu klišeju, bet - no iespaida neatbrīvo, no tā, kā tas no malas izskatās.

Un - nu, tā Tukiša un Klementjeva vai kā tur viņu TEXTU kvalitāte. Vezde-suščij Košmar odnako.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


silvija

[#]

from: [info]silvija
date: Jul. 12., 2010 - 07:34 pm
Link

neizglītots jauneklis Konstantinovs, ambiciozs, ļoti viduvēji apdāvināts,

tipiski viduvējībām - bez humānisma un cieņas pret da jebko, pret to man tādi lielāki iebildumi, jo - ar kādām tiesībām - bez? bez kultūrslāņa utt.


bet tik agresīvs. tik lopiski agresīvs. Lūk, vircas smārds atkal. varbūt tas viņu un esošo varu tā i satuvinājis?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


šaubas & skepse

[#]

from: [info]porcupine
date: Jul. 12., 2010 - 09:18 pm
Link

tā jau nav satuvināšanās - vara tīksmīgi izbauda angažēšanas procesu, bet nu atlasa jau pēc sev līdzīgas smakas. viss kā visos laikos.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


silvija

[#]

from: [info]silvija
date: Jul. 13., 2010 - 07:54 am
Link

"vara tīksmīgi izbauda angažēšanas procesu" - jā, bravo; vara izbauda pērkamību. gan to. ka djoševo imejet parņa, gan vēl uzvijai to,

ka ..... imejet parņa, ka viņš ir bijis ar mieru kā NABAGS - par naudu.

Atbildēt | Iepriekšējais


******* *******

[#]

from: [info]polkovnik
date: Jul. 12., 2010 - 10:54 pm
Link

varbūt viņam cits kultūrslānis, tie jau ar visādi. es vienu viņa grāmatiņu izlasīju un kā kičs viņa bija forša. arī noformējums bija atbilstošs. lielās devās gan grūti būtu, jo man pietrūkst, kā lai to pasaka, kaut kāda cilvēciska siltuma fundamentā. brīžiem šķiet, ka tas ir tas briesmīgākais tajā "kultūrslānī", kad pietrūkst elementāra iekšējā siltuma. var jau būt arī cilvēki, kam viss šķiet nosacīts, dezorientācija, vilšanās, nihilisms, vērtību zudums utt, bet tam visam apakšā tomēr kaut kur dzīva sirds jūtama. tas man viņos pietrūkst. un man šķiet, viņi paši mokās ar to savu nespēju mīlēt, it kā cenšas, bet vienalga tas izskatās pēc kārtējās ironizēšanas par ironiju un fonā tukšums un nekam tā īsti nav nozīmes, tikai pašu ego. nezinu, varbūt maldos, bet tā to izjūtu.

nu un šis nila gājiens. viņam taču savi cienītāji un atbalsta izteicēji (kā literātam). varbūt viņš sajuties tik pašvērtīgs, ka domā, var darīt jebko, arī pilnīgi pretējo, nodot visus pirms tam deklarētos principus, jo viņu jau mīlēs tikai par to, ka viņš ir viņš?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


******* *******

[#]

from: [info]polkovnik
date: Jul. 12., 2010 - 11:04 pm
Link

un es nesaprotu arī to fantastisko vēlēšanos izsisties. par katru cenu, jebkādā veidā. kur viņiem šito samāca? un tas ir riņķī apkārt, tā, ka šķiet tam pat ir kāda bāze, kāda mācība. katrs sīks krupis sper ar kāju durvis vaļā un saka - te es esmu un es esmu ģēnijs. nodzied šķībi, viņam jautā - kā sevi vērtējat? - atbilde, protams, ir - ļoti labi, es visu izdarīju kā bija cerēts un viss bija ļoti labi! nekādas paškritikas vispār. un tā ir vispārēja tendence. es domāju, viņiem to samāca. skolās? ģimenēs?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


******* *******

[#]

from: [info]polkovnik
date: Jul. 12., 2010 - 11:17 pm
Link

uz tā šausmīgi drausmīgi uzbriedušā ego arī visi sūdi izaug. kad gribās sevi pierādīt. SEVI. par katru cenu. pipūstiem sarkaniem vaigiem, tā, ka asaras šķīst. atrast kādu teorētisku konstrukciju, nobetonēt no visām pusēm un iebetonēt tajā savu vārdu, sak - ja pamjatņik vozdvig sebe nerukotvornij, ņe zarastjot k ņemu narodnaja tropa!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


silvija

[#]

from: [info]silvija
date: Jul. 13., 2010 - 07:56 am
Link

+1

Atbildēt | Iepriekšējais


silvija

[#]

from: [info]silvija
date: Jul. 13., 2010 - 08:06 am
Link

VIDĒ - es teiktu, jo viņiem tak NAV ne īsti skolas, ne ģimenes.

VIDĒ samācās, meaning, sagrābstot savu personību s miru po ņitke. Mediju vidē, masu kultūras vidē visvairāk, - es teiktu. Vienvārdsakot, PATĒRIŅA vidē.

Atbildēt | Iepriekšējais


silvija

[#]

from: [info]silvija
date: Jul. 13., 2010 - 08:02 am
Link

Gluži manas apkārt visiem līdz pagurumam klāstītās domas - es vienkārši brīnos, kā mēs tikai tagad par to sadziedamies! -

1. viss šis, kas te līdz šim nosaukts, ir špicka pret šo zēnu totālo ATSALDĒTĪBU, nu ja - nespēju JUST kā cilvēkiem - siltumu, ņežņostj un sāpes arī. Līdzjust arī.

2. tad vēl trūkst tādas MEGA svarīgas lietas kā IZTĒLE.

pārējais viss ir tikai jauki aksessuāri: erudīcija, zināšanas un tā tālāk; bet bez tiem var dzīvot. bez tām pirmajām 2 lietām nē.


so tā viņi ņemas pa to pasauli - Padomju Ledusskapja cilvēki.

man drausmīgi žēl mūsu sab-bas lielākās daļas - tieši šī iemesla pēc, ka ne ar vienu vietu sevī nepazīst mīlestību. NE AR FUCKING 1NU. NEZINA, kas tas ir.

labi, ka tu par to ierunājies.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


šaubas & skepse

[#]

from: [info]porcupine
date: Jul. 13., 2010 - 08:14 am
Link

jā, polkovnik uzrakstījis tik precīzi, ka pat bail paliek.
man vienu ilgu brīdi arī bija šis stāvoklis "man drausmīgi žēl mūsu sab-bas lielākās daļas...", bet tad atjēdzos. vienīgais jēgpilnais process ir spēt iedot saviem bērniem apjēgu par būtisko. pagaidām, šķiet, izdodas.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


silvija

[#]

from: [info]silvija
date: Jul. 13., 2010 - 08:26 am
Link

jūs esat laimīgs cilvēks. labrīt.
DOŠANU:
es arī, kā un kur varu, cenšos.
ar DEMONSTRĒJUMIEM.


un paraugdemonstrējumiem. un sīkie jau mīļi un acīgi - nāk uz gaismu. un kā minkas - tūlīt arī atdarina.

so atsaldētības teritorija sarūk.
ir jauki pielikt roku šai lietā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


šaubas & skepse

[#]

from: [info]porcupine
date: Jul. 13., 2010 - 08:42 am
Link

labrīt :)
tiešām esmu, jā.
bet nu tikai ar DEMONSTRĒJUMIEM. viegli nav, bet tas ir to vērts.

Atbildēt | Iepriekšējais


silvija

[#]

from: [info]silvija
date: Jul. 13., 2010 - 08:33 am
Link

un SENCIS - tā TOČ ir vissvarīgākā profesija pasaulē. un grūta kā ķirurģija.

Atbildēt | Iepriekšējais


silvija

[#]

from: [info]silvija
date: Jul. 13., 2010 - 08:47 am
Link

Svarīgi vēl, viss tas pats - un tā kā tās ir meičas, vēl neomulīgāk vērotājam no malas - attiecas arī uz meičām.


BEZJŪTĪGUMA [neaptēstības] problēma nav rezervēta puikām vien.
Vienkārši, pretēji ieskatam par kaut kādu matriarhātu Latvijā, zēni ir aktīvāki, redzamāki, diemžēl arī NOMĀCOŠĀKI publiskajā telpā. Tāpēc iznāk vairāk runāt par viņiem.

var piekrist?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


šaubas & skepse

[#]

from: [info]porcupine
date: Jul. 13., 2010 - 09:09 am
Link

protams, ka ne tikai puikām. meitenēs tam visam klāt dažkārt ir kaut kas šausminoši pašiznīcinošs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


silvija

[#]

from: [info]silvija
date: Jul. 13., 2010 - 07:02 pm
Link

paš un arī cit. iznīcinošs.

boys and girls are tik nodarbināti ar sevi,
ka vispār neskatās, ko ievaino.

bet ievaino visus, visapkārt un ļoti traumatiski.

bet - Konstantinova gadījums - apsēstākie vēl arī varu vēlas, pār lielāku baru, jukuši, bet grib valdīt. sākumā pār prātiem, bet domā, ja viņam piedāvātu reālu, labi apmaksātu varu pār reāliem cilvēkiem, politisko, to, kurai viņš tagad pielīdis tuvāk, - viņš atteiktos? tieši otrādi, viņš to acīmredzami uzskata par sev pienākošos.

defektīvie ir ĪPAŠI varaskāri.

par to jau es te kādus 3 gadus arī cepos.
kamēr visi stāsta, cik viņš īpants, kičīgs un talantīgs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


silvija

[#]

from: [info]silvija
date: Jul. 13., 2010 - 07:03 pm
Link

īpatns

Atbildēt | Iepriekšējais


silvija

[#]

from: [info]silvija
date: Jul. 12., 2010 - 07:24 pm
Link

Jā, DEGUNA biedīgais tēls pasē [der] - noturas lietderīgs - arī tālāk sarunā :)

Atbildēt | Iepriekšējais


kconcrete

[#]

from: [info]kconcrete
date: Jul. 12., 2010 - 04:19 pm
Link

Vislabāk par šīm lietām ir runāt ar klab.lv!~rt jo man pa tukšo kasīties nav ne laika, ne patikšanas.

Atbildēt | Diskusija


silvija

[#]

from: [info]silvija
date: Jul. 12., 2010 - 05:06 pm
Link

bet kurš tad jums īpaši uzbāzies?
ja jums vajag runāt ar RT, runājiet.

a tā, katrs pats te runāt drīkst, par ko vien vēlas.
it's called democracy.

Atbildēt | Iepriekšējais