sickboy - Vēl es gribēju pateikt, ka man patīk iet dziļāk. [entries|archive|friends|userinfo]
sickboy

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Vēl es gribēju pateikt, ka man patīk iet dziļāk. [Mar. 7th, 2009|09:49 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[music |Velvet Acid Christ - There Is No God]

Es esmu 100% ticīgais, bet man ļoti patīk "Velvet Acid Christ" dziesma "There is No God" un es domāju, ka saprotu šo dziesmu dziļāk, nekā random ateists, ok.
linkpost comment

Comments:
From:[info]poverty
Date:March 7th, 2009 - 09:55 pm
(Link)
es sapratu šo ierakstu labāk kā random ticīgais
[User Picture]
From:[info]psihs
Date:March 7th, 2009 - 10:23 pm
(Link)
nav jau arī, lol
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:March 7th, 2009 - 10:26 pm
(Link)
bet padomaa pats. skaistaak ir nevis vnk dirst, ka nekaada Dieva nav, skaistaak ir ticeet Dievam un pat nedaudz miileet Vinju, neskatoties uz to, ka materiaalajaa pasaulee un pasha dziivee ir tik daudz vilshanaas. got it?
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:March 7th, 2009 - 10:35 pm
(Link)
iisteniibaa es jau zinaaju, ka nav veerts sho teemu attiistiit, jo tas ir paaraak skaisti un paaraak ieksheeji. (sapnjains skatiens taalumaa).
From:[info]slikts
Date:March 7th, 2009 - 10:37 pm
(Link)
ja tu saproti kontekstu un cilvēciskās vājības, kas pie tādiem uzskatiem noved, tas nav pārāk skaisti. tas ir tikai nožēlojami.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:March 7th, 2009 - 10:40 pm
(Link)
tu nezini mani, bet domaa, ka zini. jaa, mana vaajiiba ir miilestiiba. man nav citu motivaaciju, kaapeec man vajadziigs Dievs. es nebaidos no elles utt. vari man nebaazt sejaa sho shitu, es neesmu autoritaates miilosh cilveeks, gluzhi otraadi un tas (anarhisms) man ir sagaadaajis daudz probleemu. tava vaajiiba ir domaat, ka tu zini par citiem, kad taa nav.
From:[info]slikts
Date:March 7th, 2009 - 10:44 pm
(Link)
duļķo, duļķo visu, kas cits tev atliek. neiesi jau atzīt, ka akli tici absurdām lietām.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:March 7th, 2009 - 10:47 pm
(Link)
pats tu esi absurda lieta ;) tu neeksistee :)
From:[info]slikts
Date:March 7th, 2009 - 10:49 pm
(Link)
varbūt, bet es vismaz atstāju pierādījumus par savu esamību, atšķirībā no daža laba.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:March 7th, 2009 - 10:53 pm
(Link)
Neieshu tagad striideeties par zinaatni, juo neesmu zinaatnieks, bet pats noteikti vari pamekleet info internetaa par zinaatniskiem Dieva pieraadiijumiem, kurus tu nemekleesi vai pat neiepaziistoties apsaukaasi par bulshitu, jo tu negribi, ka taa buutu patiesiiba. Pats galvenais virziitaajs apzinjai ir veelme. Caur savu veelmju prizmu mees pasauli redzam. tagad tu teiksi, ka tas attiecas uz mani, bet paskaties kaadreiz arii uz sevi, pietiks citus analizeet. bet sevii skatiities negribaas.
From:[info]slikts
Date:March 7th, 2009 - 10:59 pm
(Link)
man nav jāmeklē, es par pseidozinātni interesējos gadiem un zinu, kā šie apgalvojumi izskatās. fakts ir tāds, ka īstu zinātnisku pierādījumu nav, un ir tikai anekdotiski dati par brīnumiem, daži salīdzinoši vāji filosofiski argumenti un daudzu cilvēku sevis mānīšana.
From:[info]slikts
Date:March 7th, 2009 - 11:58 pm
(Link)
es tev varu pateikt priekšā, ka zinātne nenotiek caur tīmekļa video, un sofisticētākie teoboti cenšas argumentēt, ka zinātnieki pret viņiem ir sazvērējušies, lai neļautu zinātniski pierādīt Dievu.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:March 8th, 2009 - 12:02 am
(Link)
ja es tev paraadiitu video, kur ir tavi miiljaakie zinaatnieki, tu arii teiktu: "es tev varu pateikt priekšā, ka zinātne nenotiek caur tīmekļa video"? Man gan liekas, ka vinja argumenti ir ljoti ekselenti, tur nav ne vaarda par sazveerestiibaam.
From:[info]slikts
Date:March 8th, 2009 - 12:04 am
(Link)
jā, es to teiktu vienmēr. zinātne nekad nenotiek caur lajiem domātiem tīmekļa video, bet caur rakstiem respektablos zinātniskos izdevumos, kur tos izvērtē citi zinātnieki.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:March 8th, 2009 - 12:08 am
(Link)
ko tu ieguusti kaa argumentu izmantojot respektablumu? vai pasaules lielaakie zinaatnieki savas dziives laikaa vienmeer skaitiijaas respektabli?
From:[info]slikts
Date:March 8th, 2009 - 12:14 am
(Link)
mēs viņus šodien uzskatām par "lielākajiem zinātniekiem" tikai tāpēc, ka viņi pierādīja savu taisnību caur atzītajiem zinātniskajiem kanāliem, nevis vērsās pie nespeciālistu masām. tā tas ir pilnīgi visu teoriju gadījumā, sākot no Kopernika un Galileja ar ģeocentrismu, un beidzot ar lietām kā relativitāte, evolūcija, Lielais sprādziens utt.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:March 8th, 2009 - 12:15 am
(Link)
vai apgalvojums "zinātne nekad nenotiek caur lajiem domātiem tīmekļa video" ir teorija vai zinaatniski pieraadaams fakts?
From:[info]slikts
Date:March 8th, 2009 - 12:19 am
(Link)
fakts, fakts. zinātne tiešām tā notiek.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:March 8th, 2009 - 12:22 am
(Link)
Vai fakts, ka es atradu youtubee par Alberta Einshteina mantojumu, ir pieraadiijums, ka Alberts Einshteins bija pseidozinaatnieks?
From:[info]slikts
Date:March 8th, 2009 - 12:28 am
(Link)
ja tas būtu viss, kas pamatotu viņa teorijas, jā, viņš būtu pseidozinātnieks. zinātne nenotiek caur ideju popularizēšanu masām, bet starp citiem zinātniekiem attiecīgajā jomā.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:March 8th, 2009 - 12:26 am
(Link)
vai tev neliekas smiekliigi, ka ja ateistiem iesviezh sejaa reaalus argumentus, vinji novirzaas no sev miiljaas zinaatnes teemas un paariet uz sociologiju (vai kaa lai to nosauc)? vai shaada nostaaja dod pamatu ateistus uzskatiit par zinaatnei tuvaakiem un objektiivaakiem indiviidiem?
From:[info]slikts
Date:March 8th, 2009 - 12:32 am
(Link)
jā, zinātniskā procesa izpratne dod pamatu šādus cilvēkus uzskatīt par zinātnei tuvākiem indivīdiem.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:March 8th, 2009 - 12:37 am
(Link)
Vai tev pieder uzskats, ka par Periju Marshalu nav nekas bijis respektablos zhurnaalos? (man par to nav info). Saskanjaa ar taviem uzskatiem par zinaatni, Periju Marshalu mees veel nevaram norakstiit (kameer neesam paarshkirstiijushi visus pasaules respektablos zhurnaalus un vinju tur neatradushi).
From:[info]slikts
Date:March 8th, 2009 - 12:48 am
(Link)
nē, es to nezinu. mēs viņu nevaram norakstīt, bet nav nekāda pamata viņu uztvert īpaši nopietni. ja tev patīk, tu vari skatīties viņa video, bet es pagaidām savu laiku ieguldīšu manuprāt lietderīgākos veidos. lai mans viedoklis mainītos, es vispirms gribētu dzirdēt, ka viņš ir pārliecinājis citus ekspertus attiecīgajās zinātniskajās jomās. ja viņam tas izdotos, tici man, par to varētu izlasīt visās avīzēs un dzirdēt visos raidījumos, jo Dieva pierādīšana nevarētu nebūt skandaloza. kad tas notiks, pasauc mani.

tikmēr es varu ātri paskaidrot, kāpēc zinātnei vajag notikt zinātnieku starpā. ir daudz dažādu zinātnes nozaru, un tās visas ir ļoti dziļas, tāpēc neviens nevar būt speciālists tajās visās. patiesībā, cilvēki ir tik ierobežoti savās spējās, ka parasti spēj sasniegt dziļu ekspertīzi tikai vienā jomā, un pārējās varbūt ir hobijisti vai vispār neorientējas. tas nozīmē, ka viņi nevarēs paši izvērtēt lietas sev nezināmajās jomās. teiksim, es neesmu speciālists astrofizikā. kā lai es zinu, ko domāt par Lielo sprādzienu? tas pamatojas uz daudz un dažādiem eksperimentiem, novērojumiem, aprēķiniem utt. es daru tā, ka es novērtēju, vai pastāv zinātnisks konsenss caur uzticamiem avotiem. es sāku ar populārzinātniskiem izdevumiem, un redzu, ka tam ir plašs atbalsts, kas pamatā noreducējas uz profesionālapskatītiem, respektabliem žurnāliem. tādā veidā es varu izlemt, ka vai nu astrofiziķi ir sazvērējušies savā starpā, vai šī teorija ir daudzus no viņiem pārliecinājusi. tā kā man nav gluži iemeslu ticēt sazvērestībai, bet ir iemesli neticēt, es ticu, ka Lielais sprādziens ir pamatoti atzīts zinātnisks skaidrojums, un varu orientēties kaut kādā līmenī astrofizikā, lai gan neesmu eksperts. lūk, tā.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:March 8th, 2009 - 12:55 am
(Link)
vai tu pienjem, ka zinaatnieki arii ir tikai cilveeki un pakljauti pasaules redzeeshanai caur savu veelmju prizmu? un attieciigi gjeneree teorijas, kuras nevar pieraadiit, bet kas taapat tiek publiceetas respektablajos zhurnaalos un cilveeki/zinaatnieki taam tic. Dieva eksistence un neeksistence pat ir vairaak nekaa slavas un naudas kaardinaajums. tas var apgaazt visu dziivi kaajaam gaisaa. vai var apgalvot, ka te nevar ielaviities personiiga ieintereseetiiba lietas uztvert taa vai savaadaak?
From:[info]slikts
Date:March 8th, 2009 - 01:01 am
(Link)
zinātniskā metodoloģija ir balstīta uz skepticisma un atziņas, ka zinātnieki ir tikai cilvēki. no subjektivitātes nevar izbēgt pilnībā, bet tās prasības, ko uzliek zinātne, ir paredzētu, lai samazinātu tās ietekmi. lietām vienkārši ir jābūt pārbaudāmiem pierādījumiem. Dievs gadījumā, tas ir tīru spekulāciju kategorijā, tāpēc zinātne to neapstiprina.
From:[info]slikts
Date:March 8th, 2009 - 01:02 am
(Link)
*paredzētas
[User Picture]
From:[info]psihs
Date:March 7th, 2009 - 10:33 pm
(Link)
From:[info]slikts
Date:March 7th, 2009 - 10:33 pm
(Link)
jā, ticīgie ir tik dziļi, tikumīgi un kopumā pārāki par neticīgajiem. nerunāsim jau par to, ka varbūt atzīt, ka tu kaut ko nezini, ir godīgāk un pazemīgāk. turpini ducināt, cik daudz labāks tu esi.
From:(Anonymous)
Date:March 8th, 2009 - 08:55 pm
(Link)
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:March 8th, 2009 - 09:32 pm
(Link)
Kādam Mīlestība ir skaistums un poēma, kādam tikai ķīmisks kairinājums smadzenēs. Izvēlies - vai gribi baudīt dzīvi vai būt nūģis. :)