scope ([info]scope) rakstīja,
@ 2017-07-27 23:32:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Automātiskās gaismas ir forši, bet ar vienu nosacījumu - ja iestājoties tumsai, vai nu automātiski ieslēdzas aizmugurējie gabarīti, vai arī kopā ar tām nedrīkst izgaismot instrumentu paneli, lai šoferītis būtu spiests ar roku ieslēgt vismaz gabarītus.
Šovakar, man par lielu pārsteigumu, īsi pirms plkst. 23, kad saule jau kādu labu laiku bija norietējusi, pa Jelgavas šoseju Rīgas pašā pievārtē pārvietojās policijas bulku vāģis (to, ka policijas, pamanīju tikai pēc vairākkārtējas uzmidžināšanas ar tālajām gaismām), kuram aizmugurē spīdēja tikai lukturos ieliktie atstarotāji. Uz midžināšanu šoferītis ar diez ko nereaģēja un aizbrauca vien tālāk tādā pat izkatā.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]le_minga
2017-07-28 00:18 (saite)
pag nu - automātiskās gaismas: ko tu ar to domā?
man visi zināmie auto tādi, kam automātiski lukturi ieslēdzas, kā piedarbina auto, ieslēdz tos protams arī pakaļā"
vai domā tos advancētos lukturus, kas pielāgojas laika apstākļiem, attiecīgi - apgaismojumam laukā?

-
mani rigtīgi kaitina nost visi luņi, kas vizinās ar migliniekiem (tuvo vietā) un neaptver, ka vēlkais, kā tumsa iestājas, tos "pirkstumētātājus" no pēcpuses pat vells neredz /

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]scope
2017-07-28 00:42 (saite)
Tas variants, kad priekšā ieslēdzas automātiski, bet aizmugurē nedeg nekas (labi, ja nedeg panelis - tad vismaz tumsā nākas to kloķi pagriezt).
Vvz vai tagad ko tādu no rūpnīcas jau piedāvā, vai arī kāds brīvmākslinieks šādu fīču uztaisa.

Man pašam tagad ir pilnais auto režīms, kad pēc apkārtējās gaismas daudzuma auto pats ieslēdz tuvās gaismas un gabarītus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?