scope ([info]scope) rakstīja,
Heh, šaubos, ka Tu, piemēram, vēlētos braukt no Ķengaraga uz centru caur Torņakalnu. Tas tā, par pamata maršrutiem spriedelējot.

Plāno kā gribi - ja nogriež kādu artēriju, tas pats apjoms nāk klāt citur. Jautājums tāds, kāpēc pilotprojektam jāizvēlās maģistrālā iela? Vai nevarēja sākt ar vairākām paralēlajām?
Un, ja jau izvēlējās, kāpēc tad neaizliedza tos kreisos pagriezienus, kas traucē plūsmu? Un neiekārtoja krustojumus tā, ka labā pagrieziena veicēji netraucē plūsmai un velosipēdistiem?
Kāpēc nevarēja atdalīt auto plūsmu no gājēju, kā tas ir Čaka ielas krustojumos?
Vienkārši - jo tad ir jādomā, nedaudz jāpatērē nauda un nevar tā pa fikso sačakarēt labu ideju. Par šo jau citi pilsētplānotāji bija minējuši savās atsauksmēs.

P.S. Kreisos var un vajag aizliegt uz maģistrālajām ielām, Brīvības un Čaka ielas ir labs piemērs. Arī uz Lāčplēša varētu. Bet mazākās ielās to gan nevajag darīt.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?