scope ([info]scope) rakstīja,
Vienvirziens ir risinājums, bet arī kvartāliem jābūt maziem, lai riņķis un līdz ar to lieki izkūpinātie CO2 nav par lielu. Un no vienvirziena arī kreisie ir OK, nav OK, ka uz maģistrālās ielas nepadomā par izmaiņām krustojumos, kad veic radikālas izmaiņas joslu skaitā. Starp citu, uz Lāčplēša arī labais pagrieziens tagad traucē, jo jādod ceļš gājējiem un nākamie auto netiek garām.

Par Lugažu - ja viss transports no Elizabetes mestos tur, būtu liels korķis. Tur, starp citu, jau tagad pa dienu nav labi, korķis Ganību dambja virzienā ir līdz pat Trestam vai Dinazam (neatceros, kurš tur bija īsti) pie Katrīnas dambja (daudz smago), ja piemestu vēl vieglos kādu saujiņu, būtu līdz pat ostas dzelzceļa pārbrauktuvei.
Te, starp citu, labi redzams, ka labais pagrieziens kreiso aizvieto slikti, jo līkums ir gandrīz 100% pret pamata maršrutu.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?