Pastāstīšu, kāpēc, piemēram, Eksporta - Hanzas nav variants, jo Hanzas un P. Brieža krustā samērā nesen aizvāca kreiso pagriezienu (principā dēļ 24. autobusa, kuru palaida pa Skanstes ielu) un palika vai nu Elizabetes vai Lugažu, pa vidu nav variantu (smagajiem palika tikai Lugažu).
Es nesaku, ka sabiedriskais ir slikts, bet vajadzētu vairāk kontrolēt, lai nav tā, ka tu kā, es atvainojos, lohs gandrīz vienīgais maksā par braucienu, bet apkārt sēž nemaksātāji un uzspļauj visam (kā rezultātā statistika rāda, ka braucēju maz).
Man nepatīk arī tas, ka vispirms nīdē ārā auto, nepiedāvājot kvalitatīvu alternatīvu centra apbraukšanai (tā pati Austrumu maģistrāle vēl nav pabeigta, arī Brīvības un Zemgala krustojums tajā ir šaurā vieta; Dienvidu tilts arī nav aizvilkts līdz Vienības gatvei un tuvākajos gados arī netiks), toties uz ātro uzkrāsot velojoslas gan var, jo krāsa jau lēta.
P.S. Un maksimuma stundās sabiedriskais ir piebāzts, pats tagad dēļ lielās apkopes dažus rītus braucu ar autobusu (un citreiz, ja vajag ko centrā darīt, labāk izmantoju sabiedrisko) - ir pilns, ok siļķu muca nav, bet nav arī tā, ka viegli tikt ārā, ja nestāvi pie durvīm.
Un atsevišķos maršrutos ir "nooptimizējuši" sarakstu tieši darba ļaudīm - ap 17-18 samazinot, piemēram, tramvaja sastāvu skaitu.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: