scope ([info]scope) rakstīja,
Skumīgi, jā, bet domāju, ka likumsakarīgi.
Līdz vakardienai domāju līdzīgi, bet, apskatoties kādās vietās daļa staciju(nerunāju par lielajām) atradās, gribējās jautāt - priekš kam šeit, meža vidū, nepieciešama stacija, kurai nav pat primitīvas būdiņas.
Palasot materiālus par šo posmu, kļuva skaidrs, kāpēc arī bez lokomotīves avārijas šis posms agri vai vēlu tiktu slēgts - sliežu ceļš vietām bija ļoti sliktā stāvoklī un pa to varēja pārvietoties ar ātrumu 25 km/h un nekādas investīcijas nebija gaidāmas, jo pa šo dzelceļa posmu nenotika kravu pārvadājumi, kas citur savā veidā subsidē sliežu uzturēšanu.
Viens paziņa, kad vēl dzelceļš funkcionēja, ap Ziemassvētkiem vai Jauno gadu bija pavadījis ceļā no Rīgas līdz Ērgļiem ~ 5 stundas.

Par dzīvojamo platību - ja nav vispār kur dzīvot, stacijas ēka ir labāka par klaju debesi. Un tur jau arī pirms tam ir bijuši dzīvokļi, nevis uzradušies pēc dzelzceļa likvidēšanas. Vienīgi pirms tam ēkas apsaimniekoja LDz, kurš esot bijis labāks saimnieks, nekā pašvaldība(pēc cilvēku teiktā).


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?