Comments: |
Un tagad atbildi uz jautājumu — kura Rīgas iela ir piemērota platuma auto un velo draudzīgai kopsadzīvošanai. UN, vai tie autovadītāji ir vainīgi pie tā, ka viņas nav piemērotas?
Kas tālāk? Dedzināsim vāģus, kas LIKUMĪGI noparkoti ielu malās, jo viņi tak traucē?!
ar tavu dedzību iet un apkarot reklāmas vāģus kas katru dienu pa pilsētu braukā ;D
Ar šo kritisko masu dedzību var pacelt zemeslodi. Gaidu, kad tiks sūtīti flajeri un ielūgumi uz taisnības noskaidrošanu ar dūrēm Vērmanītī.
Uz jautājumu tu tā arī neatbildēji, staprcitu.
uz kuru jautājumu es tavuprāt būtu kompetents atbildēt - nu tā bez emocijām, rēķinot, ka ceļu satiksmes noteikumos ir atļauts pārvietoties arī zirgu pajūgos tāpat kā ēzeļa vilktos ratos ;)
Uz jautājumu — vai Rīgas ielas ir PIEMĒROTA PLATUMA, lai normāli sadzīvotu abi transporta līdzekļi. Ja nevari atbildēt uz šo jautājumu, tad vispār neredzu jēgu sarunai par kritiskajām masām un velosipēdiem uz ielām.
ja brauc atbilstoši satiksmes noteikumiem, tad visas
vai vēl kā varu palīdzēt?
Ja brauc atbilstoši noteikumiem auto, tad ne tu ne es nekad nebrauksi atbilstoši noteikumiem uz velosipēda pa šīm, nieka divām uzskaitītajām, ielām, jo tās pašas lietus ūdens notekas akas, kas ir iegrumušas asfaltā, neļaus tev normāli pārvietoties. Beidz tak dzīt demagoģiju.
nu es esmu braucis gan pa valdemāra gan čaka ielu - bedres ir jāapbrauc parādot atbilstošu signālu - kāda problēma? ja auto ievēro tavus signālus kā to paredz satiksmes noteikumi, tad nevajadzētu būt problēmām
Nesmīdini manas čībiņas ar šiem noteikumiem saistībā ar kritisko masu.
ko tu jauc mani kopā ar kritisko masu un savām čībiņām?
Nu runa, cik sparatu, bija par kritisko masu, tās jēgu, lietderību un pienesumu, ja pasākums tiek organizēts reizi mēnesī pīķā stundās. Ne tā? Vai es apmaldījos diskusijās un mani sagaida "pareizo diskusiju kritiskā masa"?
davai nodalam mušas no kotletēm - man gar velopraidiem nav nekāda sakara ;)
Un mopēds nav tavs — šeit viss skaidrs. Paldies.
savukārt jebkurš transporta līdzeklis var izmantot koplietošanas ceļus kad un kā viņam ienāk prātā - to pašu vienīgo un pareizo un visu cienīto satiksmes noteikumu ietvaros
cita lieta, ka kādam šķiet ka katram ir savi satiksmes noteikumi - nu tad tādam mērķim - cik es zinu, daži organizējas praidos
ja pārvietojas atbilstoši satiksmes noteikumiem tad VISAS ielas ir piemērotas satiksmei gan ar velo gan zirga pajūgu gan auto gan kravas mašīnu
ja ievēro satiksmes noteikumus protams, savstarpējo cieņu un toleranci - bet ja runa atkal aizies pat auto dedzināšanu, tad es attālinos ;) tas ir ārpus manas kompetences ;)
Kad tu pēdējo reizi pārvietojies pie automašīnas stūres, piemēram, pa Čaka ielu. Vai pa Valdemāra ielu. Kad vispār pēdējo reizi pārvietojies pie auto stūres?
pēdējo reizi pārvietojos pie auto stūres, kad sievu vedu uz stradiņiem dzemdēt
tā arī bija trešā un beidzamā reize kad sēdēju pie auto stūres
ja drīkst painteresēšos, ar ko čaka iela atšķiras no teiksim audēju ielas?
Emmm, pa Audēju ielu pārvietojas 1/4 satiksmes plūsma caur Rīgas centru? Kad pēdējo reizi biju Vecrīgā, neko tād nemanīju. Visādā citādā ziņā — jā, tiešām neatšķiras, gandrīz, pat platumā.
satiksmes noteikumi tur savādāki?
Ir gan, ja neesi pamanījis.
tad nav brīnums, ka katrs brauc ar saviem noteikumiem ;D
man bija tāda nojauta ...
tikpat valīds jautājums ir - vai velobraucēji ir vainīgi pie tā, ka viņas nav piemērotas?
Bet, ja domas loģiski kārtojas, tad kāpēc jāmēgina otru "sodīt" vai "mācīt" pīķa stundās?
kāpēc "sodīt" vai "mācīt" velobraucējus, ka pīķa stundās ielās nevajadzētu rādīties? kritiskā masa ir tam, lai atgādinātu, ka arī velo ir satiksme. un kaut kā visiem satiksmes dalībniekiem būs jāapgūst, ka viņi ielās nav vieni, un plānotājiem - ka tas viss būs kaut kur jāliek, jo tas viss te ir. tas, protams, ja mēs gribam kaut kādu cerīgu nākotni.
Stulbi, no tiesas stulbi ir tas, ka viens otram mēģina likt iemīlēt Raini. Ar reizi gadā nepietiek? Jābaksta reizi mēnesī? Kam tas vajadzīgs? Ko tas dos? Tu tiešām domā, ka būs izmaiņas uz pozitīvo pusi? Ja tā, tad atliek tikai nopūsties un noplātīt rokas. Atgādināt par sevi vajag, bet lieka centība rada pārcentību. Viss — apnika.
bij man reiz tāds gadījums uz veloceliņa, kad divi babušoni man klārēja, ka man ar riteni nav jāatrodas uz veloceliņa, jo viņas ir divas, bet es esmu viena. true story. arī šis diskusijai attāli līdzīgais priekšmets parāda, ka tomēr velosatiksmi uztver kā "tikai kamēr tas nenotiek manā tuvumā". kaut vai tāpēc ir vērts savākties lielākā pulciņā, lai kļūtu redzami un kādam liktu aizdomāties un varbūt kādreiz pat nokāpt no veloceliņa vai pie stūres nežmiegties pie apmales. | |