variants A - ja paceļu un dzirdu fonā milzīgu call-centru un pirmie vārdi ir "aļooo, investiruj denjgi", nolieku un nobloķēju
variants B - zvana un prasa vai ir sazvanījuši konkrētu uzņēmumu. Parasti pajautāju kādā jautājumā un 99% gadījumos, ja sarunu turpina ar "Te no Nacionālās Statistikas.. bla bla bla" vai "Mēs te no Nordstat" vai "Te no Latvijas Naftas" - agrāk runāju, tagad vienkārši nometu un nobloķēju
variants C - zvana un stādās priekšā no kaut kurienes (viasat, baltcom, tele2, utt), prasu - jūs zināt, kam jūs esat piezvanījuši (vēlams dusmīgā balsī)? Pēc dažu sekunžu pauzes te ir bijuši vairāki varianti - nomet klausuli, mēģina izlocīties, ka zvana man, kā TV skatītājam.. Ja saka, ka zvana privātajiem, tad atbildu, ka šis ir uzņēmuma tālrunis, ja saka, ka zvana uzņēmumam, atbildu, ka šis ir privātais un lai nekad nezvana. Un, protams, nobloķēju.
No agrākajiem iknedēļas zvaniem esmu nonācis līdz aptuveni 1 zvanam mēnesī.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: