Ar tām pagalēm ir tā - ja runā par kaut kādu satiksmes dalībnieku kopumu, tad tā var teikt, jo katrā ģimenē kāds urods ir. Bet patiesībā jau ir tikai konkrētie gadījumi, kur ir konkrēti vainīgie. Ja opis uz 80 kārtojas kreisajā joslā, pa kuru uz atļautajiem 90 traucas jenotēns, tad opis ir vainīgs. Ja jenotēns traucas uz 150, tad vainīgs ir viņš. Ja gājējs vai velosipēdists neskatoties metas uz gājēju pārejas, no kuras 20m attālumā ar atļautajiem 50 brauc auto, tad vainīgs ir gājējs vai velosipēdists. Ja auto 50 m attālumā brauc ar 100, tad vainīgs ir auto. Rezumē - vienalga, cik ļoti tu ievēro noteikumus, acis jātur vaļā. CSN ierakstīts, ka katram satiksmes dalībniekam ir tiesības pieņemt, ka visi pārējie brauc pēc noteikumiem, kas, protams, ir jauki, bet šo atziņu savā nekrologā es negribētu redzēt. Kā teica mans exvīrietis, pie mums lielākas iespējas tapt nobrauktam ir, ja neskatoties iet pāri pie zaļā, nekā tad, ja pēc rūpīgas situācijas izpētes šķērso ielu pie sarkanā.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: