par event marketingu
Es nezinu kurš idiņš ir izdomājis, ka braņdžām kuras rīko baļļukus, korporatīvos kodienus un automobīļu prezentācijas, nosaukumā jākabina vārds marketing. Tas tā, lai lepnāk skanētu, vai radītu asociāciju ar kaut ko lielu, gudru un profesionālu? Nē nevar vizītkartē ierakstīt tur - Jānis Krūmiņliepa, ballīšu organizators, tamada na vijezģe. Nē jāraksta Event marketing account ekzekjutive. Skan jau lepni, bet astoņdesmit procentu no lokālajiem klientiem, kas lielākoties ir santehnikas vai šokolādīšu vairumtirgotāji un vēlas tik vien kā diskauntētu viesu namu ar vakara vadītāju Usmas ezera krastā, to tā pat nesaprot.
Šodien ar, aizjūras draugi grib zināt TOP 5 event marketing agencies Latvijā. Tipo, lai es tā mudīgi uzrakstu. Aizdomājos, jo manuprāt nemaz tāda precīza topa mūsu valstī nava, vismaz man pārredzamā areālā. Šādu topu veidotu kas, aģentūru apgrozījumi, vai viņi tos publisko? Šaubos.
Vot i uzrakstīju, ka topu nezinu, nosaucu sev zināmākās un beigās pierakstīju:
and hundreds another names... every DJ call himself a EVENT MARKETING MANAGER :))))
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: