Šjā pasaulē ir n lietu ko es neizprotu, n+ vairāk nekā to, ko es izprotu. Šāda atziņa neliecina par pārāko viedumu, ar ko arī nekad neesmu lepojies. Bet vienu es toč nesaprotu - amati un cilvēku atbilstība tiem. Šausmas. Tjipa slinkajam kompānijas bosam čaklās meitenes no CV online vai kā viņu tur, ir piespēlējušas ahūnāko darbinieku, tādu, kurš ir izgājis visus psiholoģiskos un loģikas testus uz 10, un piedevām ir ar augstāko izglītību. Divām. Jurists un ekonoms. A kas beigās izrādās- daunis. Daunis bļe, vai daunene. Bet nu tik ambiciozs, tik vērtīgs, tik tāds ka dirst gribās. Un māk rakstīt ēpastus, un nolasīt aktuālos rādītājus un vispār, zelts ne cilvēks. Bet daunis. Jo tad kad tā lieta aiziet līdz darīšanai, nevis tikai datu analīzei un e-pastu pārsūtīšanai, sanāk tikai čiks.
Un visi tik gudri... Es varētu saprast mediju plānotāju - viņam pohuj. Es varētu saprast mediju projektu vadītāju - arī viņam uzdirst. Nu tad brand aģentūras cilvēks, a ko viņš, viņam arī pohuj. Un es viņus saprotu, to ka viņiem ir pohuj I mean, jo klients,MĀRKETINGA DIREKTORS LIELĀ, STARPTAUTISKĀ KOMPĀNIJĀ, kurš skaitās augsti izglītots cilvēks, rīcības cilvēks, cilvēks savā vietā utt, izlaiž cauri presi, startēģiski I mean, ja core TA: "kaut kāds vecums, kaut kādi ienākumi, bet definitely internet users". Ņevrubajus, tad jau varēja kādu bilbordu vai 1200GRP iekš TV par šo tēmu arī ierubīt.
Tas būtu OK, ja būtu nodalīta image no promo, kur prese n stuff ir image, bet inets ir promo. Bet promo, interneta, presē... nu atvainojiet.
Es par 15x10 Pickwick 500LVL tējas spēka maketu Auto Dienā, pie raksta par Mercedess....
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: