Prof. Biezpientaure ([info]biezpientaure) rakstīja,
lielais vairums reklāmistu (tāpat kā lielais vairums citu -istu), ir jefiņi kuri iztēlojas ka ir sapratuši kā kautko pārdot pūlim. A vo skuju, vairums reklāmistu ir netalantīgi klišeju atražotāji (tas - pēc reklāmu novērtējuma), un viena daļa - maukas, kuri paklausīgi uztaisa cementa reklāmu "līdzīgi kā tajā smukājā par pelmeņiem", jo klientam vienmēr taisnība. Labu reklāmu ir maz.

Šorīt skatījos uz "laiks dzīvot metropolē" uz autobusa pakaļas un aptuveni visu šito jau nodomāju. Laiks ieguldīt nākotnē, laiks dzert tēju, laiks skuju zobā. Un visur figurē pulkstenis. Tfubļa.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?