rabarbermaize ([info]rabarbermaize) rakstīja,
@ 2009-08-24 13:18:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Patīkama nedēļas nogale. Bijām aizlaiduši uz latgali ekskursijā pa spirta rūpnīcu. Diezgan interesanti tā visa razošana notiek...beigās protams bija arī šķaidītas mantas degustācija! Nu zinat ko- labāk par jebkuru šņabi ko veikalā var nopirkt.
Pēctam devāmies apskatīt pusaizaugušu dīķi Jaunkalsnavas (laikam) arborētumā...nu tur izmēgina audzēt visādus dīvainus kociņus.
Un nu jau pēc ekskursiju beigšanās devamies pie Gara uz lauku māju. Māja bieza latgales meža vidū. Sajūtas kā senajos laikos, kad dzīvo bez elektrības, gatavo ēst uz dzīvās uguns u.t.t.
izdomājam, ka jāiet sēņot. Protams process jau patīkams. Brikšni vietām nenormāli, bet tāpat mums bija jautri. Tad nu ik pa laikam sasaucamies. Bijām 4 sēņotāji. 2 no tiem kopa kaut kur aizsēņoja un es ar vienu meiteni arī sēņojam nesteidzīgi. Sasaucamies, sasaucamies...vairāk nesasaucamies. Nu neko..apsēžamies uz ceļa vietā, kur pašķiras 2 meža celini, jo neesam īsti drošas uz kuru pusi jāiet, bet esam pārliecinātas, ka viens no tiem ir pareizais.. Domājam, ka draugi apmaldījušies un nolemjam gaidīt uz ceļa- gan jau iznaks. Brauc garam mašīna ar makšķersēņomedniekiem un saka, ka mēs esam apmaldijušās. Nu neko- šie mums uzzīmē ceļu kur mums jāiet. Tā nu pēc smiltīs zīmētajām norādēm arī dodamies. Protams...nonākam mājā. Izrādas, ka draugi par kuriem mēs uztraucāmies jau cītīgi tīra sēnes un mierīgi atpūsas. Nejēdzība, bet nu viss labs, kas labi beidzas. Vakarā pirtošanās, sēnu pagatavošana, aliņa padzeršana un odu atsišana. Līdz pienak mirklis, kad jau jāiet gulēt.
No rīta gandrīz labi izgulējušies pēc 6h miedziņa ceļamies. Brokastis jau ir pagatavotas. Apspriežam dienas plānu un dodamies uz dzidrajiem dolomīta ezeriem. Daļa no mums nopeldas tīksminoties par to cik labi var redzēt akmeņus ūdenī.
Pēc peldes dodamies apkopt sētu, lai pēc sevis visu atstātu kārtīgi. Malciņa sanesta, trauciņi tīri un pirtiņa izslaucīta. Varam doties atpakaļ uz pilsētas burzmu. Protams pēc pilnīga meza pilsētas skaļums liek sevi manīt, jo izdomāju, ka gribu aiziet līdz krastmalai paskatīties uguņošanu. Bija jau jauki, satiku sen neredzētus draudziņus. Burzma jau pamatīga un Vecrīga ka vienmēr smird. Bet nu nekas...nedaudz pasēžam alusdārzā un nu jau jādodas majā. Nedēļas nogale gandrīz beigusies.
Nākamajā rītā pēdējā brīvdiena. Tā tiek pavadīta vislaiskākajā no veidiem- visas dienas vārtīšanās pa gultu. Zaķīts man uztaisija pusdienas un man nebija jadara nekas. Patīkami.
Un šodien jau atkal darbadiena, ko es neminēsu, lai nesabojātu šī skaistā ieraksta brīvdienu auru.
ceru, ka arī tev bija jauka nedēļas nogale.