rabarbermaize ([info]rabarbermaize) rakstīja,
@ 2012-09-20 20:05:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Man kā parasti nedienas vai klapatas ar visādiem dienestiem. tad nu šoreiz bija ar elektrību. To man apmaksā saimnieks, bet nu bija aizmirsis un nāca atslēgt. Man dzīvoklī 2 skaitītāji, tā ka nekas traks. Pagarinātāju sistēma un vis darbojas. Tajā pašā dienā sazvanu saimnieku, viss tiek nomaksāts, bet tā kā nākamā dienā draugs brauca prom, man darbs un lauki, tad neviens nav mājā, kurš sagaidītu meistaru, kas pieslēgtu (solījās ka nākamajā dienā nāks un paņēma manu tel.nr, bet tā arī neviens nezvanīja).
Pāris dienas vēlāk atbraucu un skatos ka zem ledusskapja peļķīte. Iepriekš minētajā pagarinātāju sistēmā biju nedaudz aizblondojusies un viss atkusis.
Nu nekas, aizsūtu epastu uz Latvenergo klientu centru. Nekādas reakcijas. Pēc vēl kādas dienas ietwitteroju, ka uz atslēgšanu naski, bet kad jāpieslēdz tad gurķojas. Un kas to būtu domājis...uzreiz direct message, tā un tā. Operatīvi viss noskaidrots, sazvanīts...pēc pāris mirkļiem jau zvana meistars, ka pēc 10min būs. Atnāk, pieslēdz..vēl ieņirdzam ka twitterī ir spēks. Nu neko priecājos par elektrību.
Paiet 2 stundas un otrā skaitītājā izsit korķus!!! Man neiet! Labi, nieki vien. Nopirku šodien automātiskos drošinātājus jaunus un viss strādā.

Bet prikols ta kāds..šodien zvana no Latvenergo, ka saņēmuši manu e-pastu, par elektrības pieslēgšanu utt. Es saku, ka meistars jau bija un viss ok. Tātad uz epastu atbild 3 dienās, uz twittera ierakstu pēc 3h jau viss pieslēgts!

Tad nu morāle kāda- izmantojiet twitteri, lai sazinātos ar Latvenergo, jo tad viss notiks daudz, daudz ātrāk!


(Ierakstīt jaunu komentāru)

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?