Wed, Feb. 18th, 2004, 10:19 pm
jo dziļāk mežā, jo krutāka apkalpošana

Aizvakar gribēju aiznest netīro drēbju kalnu uz mazgātuvi (vienu no nozares vadošajiem uzņēmumiem iekš LV), filiāli pāķos. Ne vien nepaņēma manu sieriņus, bet arī dabūju lekciju par to, ka pašam jāmazgā un lai tak ejot tepat veikalā nopērkot veļas pulveri, un "vai ta' jums nav kur īzmazgat?"... vai es pieminēju tās sievietes nežēlīgi spilgti krāsotās lūpās? Nu neko. Iešu atkal uz veikalu papildināt savus krājumus un, kā parasti, sastūķēšu visu somā un vedīšu pie vecākiem...

Šovakar izaicināšu savu nepaklausīgo vēderu un ēdīšu picu. Tie pasūtījuma pieņēmēji arī vienmēr izceļas ar visādiem labiem jautājumiem. Šoreiz man pajautāja: "a telefons jums nav?" Protams, ka ir - kā tad es citādi varētu jums piezvanīt... (Protams, es to nepateicu)

Pasūdzējos, pietiks - visumā nav jau tik traki. Pica ir garšīga... un labi, ka mani neuzrunā ar "eu, tu!"...

Wed, Feb. 18th, 2004, 10:54 pm
[info]divi_g

Pazvani uz tā kantora centrālo biroju un pastāsti. Nopietni.

Wed, Feb. 18th, 2004, 11:17 pm
[info]pzrk

nezinu, vai tas ko mainīs, jo viens džeks, kuram tur ir sakari, pirms tam brīdināja mani, ka viņi nepieņem visu. Cita lieta ir par to, ka dienu iepriekš es tai pašai darbiniecei apvaicājos, vai viņi pieņem drēbes un veļu mazgāšanai, un nekādu protestu viņa neizrādīja. Un par attieksmi arī grūti sūdzēties, jo tas ir tā stipri subjektīvi...

Thu, Feb. 19th, 2004, 09:02 am
[info]divi_g

Varbūt mainīs.