pārrobežu biznesa problēmas
Manai mīļākajai kaimiņienei piedzima dēliņš (Luksemburgā). Pasūtīju pušķi piegādei mājās, baltas gerberas, daudz zaļumu, tumši zili ziedi tradīcijas labad. Kaut kā aizmirsu parakstīties, bet neko. Pēc kāda laika redzu, ka viņa epasta listē meklē sūtītāju "lūk te šādam ROZĀ pušķim" (attēls pielikumā). Nodomāju, re, sāk ieviesties pušķu piegāde, un re - vēl kāds aizmirsis parakstīties.
Pēc dažām dienām papļāpājām skype, un noskaidrojām, ka tas tomēr ir manis sūtītais pušķis (nekādas līdzības ar attēloto un pasūtīto).
Nosūtu mazu epastu ar piebildi, ka "ziniet, forši nav, būtu gribējusi, lai piegādātais drusciņ līdzīgāks tam, ko izvēlējos".
Saņemu atpakaļ visai indīgu atbildi, ka "naudu atmaksājam, ja divas dienas pēc piegādes saņemam attēlu ar nekvalitatīvo pušķi".
Drusciņ uzmetu lūpu un aizrakstīju, ka 1) naudas atmaksu neesmu pat pieminējusi 2) kā man zināt, ka, pasūtot, piemēram,orandžas gerberas, mans lielais priekšnieks nesaņem sarkanas rozes? 3) vai tiešām, ja es pasūtu puķes uz otru pasaules galu, man pēc tam saņemējam jālūdz tajā pat dienā man atsūtīt attēls?
Saņemu zvanu, uz kuru nevaru atbildēt, jo esmu sanāksmē. Lūdzu, lai man acumirklī nezvana, lai atsūta epastu. Tik daudz dzirdu, ka viņi nu man ir gatavi atmaksāt naudu vai nosūtīt jaunu pušķi (zilā krāsā, ja jau man tas ir tik svaŗīgi). Nolieku klausuli, izslēdzu skaņu, jo kundze turpina zvanīt.
Mātessabiedrība Spānijā, pasūtījumus Luksemburgā izpilda portugāļu firma, nu ja. Starp citu, nezinu, kas pasūtījumus izpilda Rīgā, nekad nav bijis nekādu problēmu, Beļģijā tāpat un UK arī.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: