Augusta DebesisKeep It Simple |
| ||||||||||||||
Ja kāds vārdiski trollē, aizskar (tas nav tas pats, kas teikt, ko domā) vai fiziski sit, piemēram, bērnu rotaļlaukumā, vecāks vai garāmgājējs var iejaukties (vai pohujā slāt tālāk arīdzan) un to novērst (ne jau visos gadījumos, bet tomēr), tāpēc, manuprāt, ja ask.fm var kaut ko darīt lietas labā cenšoties novērst kaut vai rupjību publicēšanu, tad - kāpēc ne?
viņiem ir gan moderatori, gan iespējas bloķēt jūzerus utt
Terebin says there has been some fundamental media misconceptions about the way Ask.fm works. Firstly, the ability to accept questions anonymously, although on by default, can be switched off. Secondly, although profiles on Ask.fm are public, questions sent to a user’s profile aren’t published until a user chooses to answer. Don’t like the tone or subject of a question, then don’t answer it, says Terebin. Thirdly, and most importantly, Ask.fm has a ‘Report’ button for users to report content that breaks the site’s terms of use, which Terebin says is seen by the company’s growing team of moderators. In addition, users have the option to block specific users from posting questions to their profile. http://techcrunch.com/2013/07/04/as
Pieņemu, ka iemesls ir - pārāk liels apjoms, ko kontrolēt, bet - vai tad tiešām viņi to dara manuāli?
mhm, žēl, ka cibā nekad nav bijis tādu navarotu
Vai tad tur nav tā, ka jautājums kļūst redzams tikai tad, kad "saimnieks" uz to atbild? Nepatīk jautājums - neatbildi.
Tai meitenei bija 14 gadu. Ne visi šajā vecumā spēj būt pofigistiski un ignorēt uzbraucienus. Un - redzams vai neredzams citiem, bet jautājuma saņēmējs tos jautājumus redz tik un tā.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||