Augusta DebesisKeep It Simple |
| ||||||||||||||
50ls paliek 50ls, skaties, kurā portālā gribi :)
Bet tas biki neprecīzi.. 20ls ir no janvāra +50ls būs no septembra. + no visas šīs summiņas novilktie nodokļi :D
sasniedzot 234 latus par likmi
Nja, kruti. http://www.vid.lv/aprekini/1 Kāda ir Jūsu darba alga pirms nodokļu ieturēšanas ("alga uz papīra")? 234.00 Uz rokas Jūs saņemsiet šādu summu 167.70 Vairāk jau ir kā kādā lauku gaterī :)
1) likme ir 21 stunda nedēļā.
2) reāli skolotajas stradā 1,5-2 likmes. 3) cik redzeju izdrukās videjās algas skolā skolotajiem ar no 5 gadu darba stažu- 350-450 Ls/ mēnesī. 4) mūsdienu skolotaju attieksme pret mācību procesu - zem jebkuras kritikas....
Atminos, reiz, pirms gadiem piecpadsmit, ar kādu kolēģi grimām filozofiskās pārdomās kā ir pareizāk - "strādā tā kā maksā" vai "maksā tā kā strādā".
Un tu vēl līdz šim brīdim esi iegrimis domās ?:)))
Vairs ne. Viss izrādījās relatīvi - atkarīgs no tā, vai tu pērc vai pārdod. ;)
21 kontaktstunda, t.i., darbs klasē. Plus pēcstundas, plus mājas darbi, plus gatavošanās stundām.
Nez kurā skolā ir tādas algas? Varbūt Rīgā, kur dome piemaksā papildus valsts naudai. Un, protams, strādā 1,5 likmes. Vairāk normāls cilvēks nav spējīgs, tad tā jau ir haltūra. Attieksmi nevar vispārināt, ir pietiekami daudz labu skolotāju. Vai viņiem jāizturas tāpat kā pret ne tik labajiem? Un vispār, ja jau skolotājiem ir tik labas algas un darbs, tad kādēļ viņi nestāv rindā pie skolām, gaidot uz vietas atbrīvošanos? Tad tak fiksi varētu nomainīt nelabos pret labajiem :)
Diemžēl. Man ir 3 sīkie. Juniors mācās jau 11. klasē. Cik es neesmu salauzis šķēpus cīņā ar skolotajiem....
Atrunas ir vienkāršas- mums aldziņas maziņas, ko jūs no mums gribat? Mājas darbus uzdeva ļoti reti, prasības ļoti zemas... Attieksme pret vecākiem nicinoša. Glāba paziņa Iz M un tas ka sieva strādāja citā skolā... Tagad sīkais mācās Komercģimnāzijā, it ka ir mazliet augstāks tas līmenis, bet videnē... oj... | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||