polija ([info]polija) rakstīja,
Jā - jo īpaši vietās, kur tā "pāreja" ir pa noledojušām trepēm lejā vai augšā. Kur jau vesels cilvēks var kaulus visus salauzt. Vai arī, kad pēc 2min tās kājas atsaka klausīt, gāzties kuenā (jo piesēst jau nav kur). Daudzi gājēju luksofori arī tādi, ka jāgaida >2 minūtes. Es nesaku, ka visi ir šādi, bet dafiga tādu gadījumu. Plus arī vietas, kur nav izdomātas normālas gājēju pārejas pie tām pašām pieturām, utt.. tas ir reāls pilsētplānošanas trūkums, nevis cilvēku vaina.
Te gan vairāk par velo, bet ir arī teksts par gājējiem, kam Rīgā esot bieži vien jāiet nesaprotami līkumi, lai tikai tiktu pāri ielai, bet visa infrastruktūra esot domāta automašīnām.
Tur viņš arī runā par kkādu procentu cilvēku, kuri protams, tāpat pārkāps jebkurus noteikumus - gan kājām, gan velo, gan auto, bet tas ir mazs procents, nevis standarta lieta. Ja pārkāpj bezmaz visi, tad tomēr kkas tur nav ar to satiksmi pareizi organizēts..
Arī ar auto, ja piepeši būs "piegriezts" kkāds ierasts maršruts, piemēram, lai tiktu tur kur cilvēki pieraduši braukt, piepeši jāizvizinās 5km līkums pa visādām mazām ieliņām, korķiem, utt. Tb braucām taisni a piepeši tgd, lai tiktu 20m tālāk, ir jāizbraukā apkārt visam kvartālam, bet citi alternatīvi ceļi, nav izdomāti/paredzēti, tāpat varu saderēt, ka pēc laika pie tukšākām ielām arī autovadītāji sāktu tur vnk ignorēt kkādu zīmi un tāpat laistu tos 20m taisni pretēji visām zīmēm. Un daudzi ievērotu to zīmi arī tikai tāpēc, ka nofilmējot viņu auto pēc numura viņus var atpazīt. Ja numuru nebūtu, vispār puse dragātu pāri ar auto jau pēc pavisam īsa laika.

Doma tāda, ka pie debīlas infrastruktūras noteikumus ātri vien sāks pārkāpt visi. Jo noteikumiem jābūt tādiem, kādi vvajadzīgi VISAI sabiedrībai, nevis tikai daļai par labu. Un, ja kādā sabiedrības daļā, šo pārkāpēju piepeši ir baigi daudz, tad secinājums ir viens, ka infrastruktūrā konkrēti par viņiem nav padomāts. Nu piemēram, es nebraukšu ar velo vienvirziena ielā pret spalvu, piemēram, Elizabetes/Dzirnavu, bet, ja man vaajadzīgajā virzienā kas ved uz kaut kādām standarta vietām - skola, darbs, veikali, utt.), tuvākā vajadzīgā virziena kustības iespēja (kaut vai trotuārs vai tml.) būs 5km attālumā, tad gan braukšu. Jo nu pa grāvi jau es ar netaisos braukt tikai tāpēc, ka tās vietas ceļu planotajam ir sagribējies padomāt tikai par auto, ar kuru tie 5km tāds nieks vien ir.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?