Petrovichs ([info]petrovichs) rakstīja,
@ 2008-07-28 22:24:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Visādi blakusefekti
Ja Amerikā bojā gājušo skaits ir sarucis procentuāli daudz straujāk nekā degvielas cenu pieaugums, to vēl var saprast un izskaidrot, ka cilvēki sākuši braukt mazāk, lēnāk (jo ekonomiskāk) un tāpēc mazāk negadījumu. Un īpaši mazāk sākuši braukt cilvēki ar zemiem ienākumiem - padsmitnieki un ļoti vecie ļaudis.
Bet tas, ka uzstādot kameras, kas fiksē tos, kas pie sarkanā krustojumus šķērso, negadījumu skaits krustojumos pieaugs, lai gan kameru mērķis ir bijis negadījumu skaitu samazināt, tas man drusku izbrīnu izraisīja. Bet izskaidrojums tur vienkāršs - cilvēki biežāk sākuši asāk bremzēt, kad jūt ka nepaspēs, un rezultātā kāds aiz muguras nepaspēj noreaģēt un pakaļā ienesas.
Efekts pilnīgi pretējs plānotajam.

Mums Zivtiņš negribēja krustojumos tādas kameras?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mdog
2008-07-28 22:37 (saite)
sc, kurš bija tas debīls tēvzemē, kas nolikvidēja luksoforus, kur mirgoja zaļā gaisma pirms ieslēdzās dzeltenā? tagad uz piepeši iedegošos dzelteno vai nu mauc pa mēmajiem vai velk pāri praktiski uz sarkano!
bļā!

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?