pepija ([info]pepija) rakstīja,
sīkajam bērnudārzā bija metodika, kurā mācīja ieraudzīt sakarības un mijiedarbības. Piemēram, bija sniega nedēļa. Mācījās dzejolīti par sniegu, izgrieza pārsliņas no papīra, kausēja sniegu un skaidroja par tvaiku, ūdeni un ledu u.tml. Viss savstarpēji saistīts. Pat nespēju iedomāties, kā to varētu pārcelt uz skolu, lai, piemēram, vēsture secīgi sasietos ar mūziku, literatūru un zinātnes atklājumiem. Kā jau te vienā diskusijā minēja - gadskaitļu iekalšana neveicina izpratni par gadsimtiem un personībām tajos.

nesen viena augstskolas pasniedzēja auditorijā uzdeva jautājumu - ko par jums liecina tas, jums ir (konkrētajā gadījumā) augstākā izglītība? Un pati atbildēja - tikai to, ka esat spējīgi iekļauties sistēmā.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?