Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

as i dream about movies they won't make of me when i'm dead -

Feb. 15th, 2016 12:00 am

baltijas ballītē netiku iekšā, pārbāzts ar baltiju esot, bet nu labi, man jau tāpat kauns, ka esmu aizvilkusi savu vīrieti uz berlīni un to vien daru kā kaut ko citu, valentīndiena tomēr. jādara viņš.

man nav spēka nekam citam, bet pierakstīšu savā unikālajā sešzvaigžņu sistēmā jau redzēto.

Hail Caesar *** (vienkārši gaidīju vairāk, tas ir mazliet personiski, nebijuši tie brāļi, būtu dāsnāks)
Hedi **** (a ļoti mīļa, a ļoti cilvēciska, a, vot, izrādās arābi var taisīt tādas pievilcīgas romantiskas dramēdijas, simpātiski, dikti simpātiski)
Midnight Special *** (ne mana tējas krūzīte, sci-fi cilvēkiem varbūt pavelkas, man gribējās smieties par visādu patosu)
Maid for Each **** (kaut kas tur nav tīrs, kā tādu doķeni var dabūt gatavu, visu laiku domāju, ka rekonstrukcija, nē, īsts viss esot, nu tad cepuri nost, dokumentālisti reizēm māk burties)
Fire at Sea ***** (ļoti cilvēciski, patvēruma meklētāji un vietējie, par pasaulēm, kas nesaskaras, traģikomiski un kaut kā tomēr gana dziļi, lai arī cik nozelēta tēma berlināles kontekstā- par šo mazliet rīt satori.lv)
War on Everyone **** (tango un kešs ar drusku ironijas un drusku ironiska feminisma, nu ne tā, ka pa īstam, bet tā ka pamāžoties, kaut kas tur bija, daži absolūti izcili joki, smuka izdauzīšanās)
Shepherds and Butchers ***** (kritiķiem nepatīk. man patika. fizisks nelabums, bet nevar novērsties, brutāla patiesību barošana, varbūt klišejiski, varbūt lēti, man vienalga, manī atbalsojās)
Es esmu šeit ** (par katru labu ainu pa zvaigznītei. bet šitais ir šausmas, pat ne caur un caur fui tēlojums, bet nekonsekvents, tizli dialogi, tēli bez motivācijas, lēti mēģinājumi jokot, staigāšana (as opposed to teleportēšanās, kaut kāds filmskolniecisms, tas pats ar plot device, iestādīsim, tagad parādīsim sekas, un vēlreiz, un vēlreiz, tā cenšas, bet tāpat nemaz nevaru noticēt, pārāk daudz gļuku un sižeta vajadzībām ievietotu sviestu), nezinu filma kā latvijas radio divi. tautai patiks, a es noskatoties riktīgi samīlējos pelnu sanatorijā, jo tas vismaz bija kino, ja tā padomā, nebijis PS, varbūt vērtētu augstāk, jo nespētu atcerēties neko ciešamu in the history of neatkarības kino, bet, nezinu, salīdzinot kolka cool ir ģeniāla, nu nevar vienkārši bāzt iekšā tēlus, kas vāji imitē realitāti, kaut kādu garšu, stilu, rokrakstu, pārspīlējumu, virzienu, nu dodiet man kaut ko, nē, vienkārši kauns, bet prieks, ka vismaz te neviens nesaprot lv valodu un nedzird to, ka kreģa beidzās. zinkā, saka, ka nevajag taisīt kino par to, par ko tu neko nezini. vimba tur intervijā nobliež, ka saprotot meitenes sensitivitāte, trīrs atradies, neko viņš nesaprot, neko.ai, es tā gaidīju kaut ko īstu vai vismaz norijamu, bet šis bija pē un zem krēsla, un ja visiem citiem patiks, nezinu, mammu, es tevi mīlu, man arī tā nekā, bet respektēju par normālu scenāriju un vizuālo, šeit klišeju jūra, klišeju jūra.)

Tags:

7 comments - Leave a commentPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

From:[info]iive
Date:February 15th, 2016 - 12:49 am
(Link)
Bet (un es vēl joprojām uzskatu, ka PS ir /post/modernās mākslas ārtvorks, kas nav kino, lai gan ieņem kino formātu) tas IR leģitīms ietvars, caur ko kritizēt - kāpēc šī filma ir so self consciopus, ka tai vajag izpatikt skatītājam tik ļoti, ka skatītājs jau liek filmai bučot viņa pazoles. There is a reason. Go and find it! Ja jau Tu esi jaunā un asprātīgā meitene Berlinālē, do your role! Uzraksti šo.
From:[info]penny_lane
Date:February 15th, 2016 - 02:27 am
(Link)
i want to make movies. i don't want everybody in the movies to hate me. complicated, kā teiktu aprīle laiviņa.
From:[info]jim
Date:February 15th, 2016 - 04:50 am
(Link)
Es sāku, bremzēta as I am, sajust, ka mums laikam ir ļoti atšķirīga kinogaume. Man ļoti patika "Es esmu šeit". Klišeju jūra storijā mani netraucēja - attēls un montāža, un aktrises jutekliskums bija daudz svarīgāki elementi par sižeta jēlumu, un kaut kā viss saslēdzās tajā, ka filma notika, lai arī man būtu kritiskas iebildes no profesionālā viedokļa - viņas kaut kā nebija svarīgas. Bet nu Berlināle arī ir savs konteksts, kurā skatīties. Es skatījos tajā pašā zālē, kurā esmu skatījusies "Rīga, es tevi mīlu".
From:[info]penny_lane
Date:February 15th, 2016 - 10:40 am
(Link)
varbūt šī bija tā filma, no kuras es ekspektēju ļoti daudz atkal. bet jau kopš peļķes sajutu milzīgu neticību un šausmīgu uzstādījuma sajūtu. bet k. arī brīnījās par manu teju izmisīgo spiedzienu par "es nevaru par šo filmu rakstīt, nevaru, nošauj mani!" tiesa, ļoti iespējams, biju aizmirsusi, ka jāvērtē kontekstā un konteksts nav vēl paaudzies pietiekami, par spīti tam, ka ne pakalniņu, ne dāvi man nebija i ne instinkta vērtēt iekš LV konteksta, tās bija pārāk Lielas Filmas. tur nebija ko piedot, varēja tikai izvērtēt. bet nezinu, tā mana feispalmošanas sajūta tiešām pat pašai šķita par daudz. varbūt jāpadomā dziļāk, kas notrigeroja tik šausmīgu nepatiku, tajā bija kaut kas jau personisks.
a bet mums abām vājprātīgi patīk miss little sunshine, tad kaut kur cilvēcīguma definīcija satiekas gan.


ak, bet es bez problēmām izlasīju: mammu, es tevi mīlu, un tikai ar septīto reizi piefiksēju, ka rīga nav mamma. aizdomīgi.
From:[info]iive
Date:February 15th, 2016 - 11:47 am
(Link)
UN MAN NEPATĪK LITTLE MISS SUNSHINE
From:[info]jim
Date:February 15th, 2016 - 01:03 pm
(Link)
man arī jau no peļķes bija neticība, un pirmo pusi skatījos samērā garlaikoti un skeptiski, pat ieskatoties pulkstenī, ko parasti nedaru, bet tad otrajā pusē tā filma sāka ar mani darīt lietas.
From:[info]liljabrik
Date:February 15th, 2016 - 02:10 pm
(Link)
es nevaru izdomāt vai man skatīties to PS, jo kaitina aizraušanās ar estētiku, stojaks pāriet jau no pirmajiem kadriem, ja šie kadri ir pārāk estētiski. Mammu es tevi mīlu bija tas pats.