|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
as i dream about movies they won't make of me when i'm dead -
Comments:
skyscannerī tāpat tu nobukot nevari, viņi tevi redirektēs vai nu pie pašas aviolīnijas, vai pie pieciem dažādiem bukingservisiem
es sēžu internetā jau visu nakti ar savām pārdomām, tiešām vērtē mani tik zemu, ka domā nezinu vismaz septiņus saitus, kas man grib pārdot biļetes?
vienkārši domāju, cik liels reāli ir risks, ka mēģinot te briesmīgi taupīties, beigās tieku palikt mājās.
nēnu tu raksti "bukot skaiskanerī" :)
zinkā, tajos burkingservisos uzrādās mazliet lētākas cenas, nekā pie pašas aviolīnijas, bet gala maksājumā tev visdrīzāk parādīsies kaut kāda kartes komisija vai kas tāds, un summa šā vai tā beigās būs tāda pati. te nudien nav vērts pist kapeiku. kādi tev tur faktori vēl ir? aviolīnija viena? izlidošana no rīgas? reiss savienots? cik reisi vispār?
Un ja tu esi cilvēks, kuram traucē spams (es tāds neesmu, man totāli nav grūti piespiest pogu "mark as spam", bet zinu, ka daudziem tiešām nepatīk mēstules), rēķinies, ka jebkāds bukingserviss tev sāks nemitīgi atgādināt par "BEST DEALS FROM DULLES AIRPORT ONLY TODAY" un citām jautrām akcijām.
Ja atšķirība nav ļoti būtiska (manā gadījumā aptuveni 50EUR+), drīzāk pirktu biļetes tieši no aviosabiedrības.
Nu, 50 EUR man škiet ir tāds saprātīgs limits, kad ir vērts sākt nedomāt par papildus riskiem, bet domāt par ietaupīto naudu. :)
Tīra ziņkārība: kur Tev īsti jālido, ja TransAero šķiet vislabākais piedāvājums?
Tad noteikti neriskētu. Risks pārāk liels, jaunākā attīstība Ukrainā to tikai palielina.
Finnair neko sakarīgu nepiedāvā? Cik esmu skatījies lidojumus uz Āziju, viņiem parasti labas cenas.
Sankcijas, finansiāla nestabilitāte (aviosabiedrības bankrots), pārlidošanas aizliegumi ES teritorij, vēl kaudze lietu var aiziet greizi.
Ja neesi to darījusi, silti iesaku paskatīties Skyskannerī cenas no citām Eiropas pilsētām uz Deli. Sāc ar tuvajām (Stokholma, Helsinki, Varšava), tad virzies tālāk prom (Berlīne, Frankfurte u.t.t.). Noteikti paskaties arī cenas no Londonas.
Kad pirms kāda pusotra gada skatījos biļešu cenas uz Austrāliju, varēja atrast DAUDZ lētākus piedāvājumus no daudzām citām Eiropas pilsētām, nekā meklējot pa tiešo no Rīgas. Ir vērts paskatīties.
bet līdz tām pilsētām tikt nemaz arī nav tik lēti (maigi izsakoties), labi savienoties lidostā visdrīzāk nesanāks, turklāt ievērojami palielinās iespēja kādam posmam nočakarēties un beigās palikt pavisam bešā vai krietni patērēties. man kā reiz ir pieredze ar lidojumu uz dienvidameriku, kas beigās nemaz arī baigi lētāks nesanāca.
Es tomēr piebildīšu, ka statistikas dēļ es ar krievu avio nelidotu lai vai cik lēti tas būtu, turklāt abas krievu avio kompānijas ir uz bankrota sliekšņa un var sanākt, ka reiss tiek atcelts.
nez, man varbūt aizspriedumi vai kā, bet, manuprāt, par daudz tie mirušie priekš Krievijas, ja salīdzina ar ASV vai pat Austrāliju. Nedomāju, ka ASV pa šiem gadiem lido tikai divreiz vairāk kā Krievijā vai Austrālijā padsmit reizes mazāk (var mēģināt meklēt pasažieru skaitu)
http://aviation-safety.net/database/cou http://aviation-safety.net/database/cou http://aviation-safety.net/database/cou Bet vispār jau tas ir diezgan izplatīti ārpus 'rietumu' pasaules, ka pret lidošanu izturas pavirši, attieksme pret drošību un darba kvalitāti ir zemā līmenī, dokumenti un zināšanas tiek viltotas, "nekas jau slikts nenotiks"/"ar mani nekad tā nenotiks" attieksme. Ļoti bieži avio katastrofas notiek cilvēku paviršības dēļ. Nekādus citus maršrutus ieteikt gan nevaru, var jau mēģināt..
tie visi ir reģionālie lidojumi. starptautiskie viņiem nav krituši ļoti ļoti ļoti sen.
pie tam avarējušās lidmašīnas teju vienmēr ir krievu ražojuma, ko int. lidojumos neizmanto vis.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||