nxn ([info]nxn) rakstīja,
@ 2013-03-07 15:26:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
oh un ak
Ja vēl kāds teiks kādu sliktu vārdu par Lattelekom, uzsūtīšu viņam Vācijas Telekom'u.
sēžam bez sakariem jau otro nedēļu, un nekādu izmaiņu nav plānos.
Solīt sola, bet nedeva...


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]auksts_entelekt
2013-03-07 16:29 (saite)
kā es Tevi saprotu..!
Man nekad nebūtu ienācis prātā, ka tik kārtīgā valstī var būt tāda dirsa ar klientu apkalpošanu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]nxn
2013-03-07 16:30 (saite)
galvenais, ka nav alternatīvas. nē nu ir, bet vēl sū#$%^ka.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]auksts_entelekt
2013-03-07 16:37 (saite)
par internet un telefon pieslēgumu man arī ir stāsts, bet tas nav tik interesants. Vot, kas tiešam iedzina tādā milzonīgā WTF bija apsaimniekotāja operatīva rīcība.
Pirms laika tualetē kaut kas salūza/ieklemējās "bačokā", kas iemūrēts sienā, un ūdens tecēja visu laiku. Esmu kārtīgi sabaidīta, ka te pats neko nedrīksti remontēt, par to var dabūt pat sodu, tāpēc zvanu apsaimniekotāj firmai. Viņi manu žēlabu pieraksta un saka, ka atsūtīs meistaru rīta pusē, ap 11, nebrīdinot kuru dienu. Tā kā es paskaidroju, ka ūdens tek ar draisku strūklu, tad man likās, ka visiem skaidrs, ka tā ir dzīva nauda. Rīta pusēs es strādāju, tāpēc palūdzu kolēģi divas stundas nostrādāt manā vietā..vienu dienu, otru..trešo! Man nervi vairs neturēja un to bačoku salaboju saviem spēkiem. Pēc nedēļas!!! man zvana un prasa, vai esmu mājās, ka meistars tūlīt atnākšot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nxn
2013-03-07 16:53 (saite)
esmu laimīga, ka man tas viss no kakla nost- iepriekš bijām īpašnieki, dari, ko gribi, tagad īrnieki, un es ne velna nesaprotu, kā jau tu teici, kas no tā visa bazara ir uz mūsu kakla, kas- uz īpašnieku. labi, ka ar to visu nodarbojas vīrs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?