Tā kā šodien ir pēdējā publiskās apspriešanas diena, varbūt kāds no jums vēl var man palīdzēt!?
Mīļie cibas draugi!
Arī mani skāris skarbais liktenis Rīgas domes veidolā, kurš paredz mājas, kurā patlaban dzīvoju, nojaukšanu, tās vietā izbūvējot četrjoslu maģistrālo ielu. Tieši šobrīd Rīgas domē notiek publiskā apspriešana par šīs ielas izbūves variantiem. Pēc iedzīvotāju pieprasījuma ir izveidoti divi varianti. Variantā nr.2 iela tiek pārbīdīta 30 metrus - pārvietojot to uz pašvaldības zemi, un iedzīvotāju mājas tiek saglabātas.
Man ir liels lūgums atbalstīt manu vēlmi saglabāt māju, un elektroniski Rīgas domes mājas lapā aizpildīt publiskās apspriešanas anketas.
Es vēlos lūgt, lai tie no jums, kuri gatavi atbalstīt manu vēlmi palikt šajā mājoklī, izmantojot elektronisko sistēmu, aizpilda anketas par labu man nepieciešamajam variantam.
Tātad - jāieiet http://www.riga.lv, labajā pusē slejā jāatrod iespēja autentificēties. Visvienkāršāk to izdarīt ar savas internetbankas datiem. Kad autentifikācija veikta, tajā pašā labajā slejā ir e-pakalpojumi. Izvēloties tos, atvērsies saraksts ar pakalpojumiem - sabiedriskās apspriešanas ir saraksta beigās. Uzklikšķinot uz tām, atvērsies saraksts ar pieejamajām apspriešanām. Mani interesē apspriešana nr. 345 (pirmais, pamata, sliktais variants) un nr. 362. (alternatīvais, kompromisa variants).
Lai vienkāršāka aizpildīšana, mēs ar kaimiņiem esam uzrakstījuši vēlamās atbildes pa punktiem abām anketām. Protams, ja jums ir laiks izpētīt visu lielo projektu, esat laipni aicināti paust jebkuras citas domas. Visa informācija par projektu kopumā ir pieejama Rīgas domes mājas lapā te. Vēl ir arī Panorāmas sižets (~4 min) par mūsu situāciju http://www.youtube.com/watch?v=wrY8q9BY 8t0.
Anketas var aizpildīt jebkura Latvijas nostūra iedzīvotāji, tāpēc ceru, ka mani atbalstīs arī liepājnieki, ogrēnieši, jelgavnieki un citi cibiņi. :)
Šis ir jāizdara līdz 30.decembrim.
Paldies mīļš! :)*
-------------
345.
Būvniecības ieceri Noraidu [x]
Būvniecības rezultātā iecerēts atsavināt daudz privātīpašumu un nojaukt neadekvāti daudz privātmāju posmā Buru iela – Vienības gatve. 8 māju nojaukšana šāda īsa posma izbūvei nav adekvāta.
Apkārtējos iedzīvotājus ietekmēs Negatīvi [x]
Tiks atsavināts privātais īpašums, kas apdraud iedzīvotāju Satversmēs noteiktās tiesības uz mājokli un privāto īpašumu. Māju īpašnieki un pastāvīgie iedzīvotāji zaudēs savas mājas un ierasto vidi. Īpašnieki, kuri izīrē telpas zaudēs iespēju saņemt peļņu ar kuru ir rēķinājušies. Īrniekiem būs jāmeklē jaunas telpas.
Teritorijas iedzīvotājus ietekmēs Negatīvi [x]
Tā kā šim projektam jāpiesaista lieli finanšu līdzekļi, cietīs Rīgas iedzīvotāji, un iedzīvotāji, kuru nodokļi ienāk šajā pašvaldībā. Līdzekļi tiks novirzīti kārtējā lielā projekta īstenošanai, nevis sociālās drošības pasākumiem pilsētā. Jau šobrīd lielus finanšu līdzekļus prasa Dienvidu tilta izbūve, tiek plānota Ziemeļu koridora izbūve. Iespējamo piesaistāmo Eiropas Savienības projektu naudu būtu jāizmanto esošās infrastruktūras atjaunošanai un uzlabošanai, nevis jaunu vērienīgu projektu uzsākšanai, kuru īstenošanas iespējas nav paredzamas, ņemot vērā ekonomisko situāciju. Tiks iznīcinātas zaļās teritorijas (dārziņu teritorija), tās vietā radot jaunu maģistrālu ielu pilsētas centrā, kas vēl vairāk pastiprinās vides piesārņošanu.
Priekšlikumi
Atlikt ieceri pilnībā vai uz laiku, kad uzlabosies ekonomiskā situācija pilsētā, valstī un pasaulē kopumā.
Izvērtēt iespēju izvēlēties citus trases novietojuma variantus (virzot kravas transporta plūsmu no VIA Baltica uz brīvostu pa Rīgas apvedceļu un/vai Ziemeļu koridoru).
Izvēlēties citus trases novietojuma variantus, kombinējot 1. variantā un 2.variantā paredzētos risinājumus.
Visoptimālāk – izvēlēties 2. “alternatīvā” variantā piedāvāto risinājumu Buru ielas posmam no krustojuma ar Vienības gatvi/Raņķa dambi līdz Laivu ielas krustojumam ar Mūkusalas ielu (projektēt ārpus sarkano līniju robežas, saglabājot esošo dzīvojamo apbūvi un šķērsojot daļu trolejbusa parka teritorijas) un izbūvējot Bieķensalas ielas turpinājumu līdz Vienības gatvei. Savukārt no 1. varianta izmantot Raņķa dambja un Vienības gatves savienojumu, kurā nav paredzēts pilnībā slēgta tipa transporta tunelis, bet gan trase ar atbalstsienām un atsevišķiem slēgtiem posmiem. Tādējādi tiks saglabātas iedzīvotāju mājas un nebūs nepieciešamība atsavināt privātīpašumu, savukārt izvēloties daļēji slēgtu pārvada risinājumu, tiktu izvēlēts lētāks un ekonomiskās transporta risinājums.
-------------
362.
Būvniecības ieceri Atbalstu [x]
Būvniecības iecere daļēji atbalstāma, jo projekts paredz izbūvēt ceļu, nenojaucot tik daudz privātmāju un neatsavinot tik daudz privātīpašumu kā paredzēts 1. “pamatvariantā” posmā Buru iela – Vienības gatve.
Apkārtējos iedzīvotājus ietekmēs Negatīvi [x]
Daļēji šis variants ietekmēs pozitīvi, jo tiks aizsargātas iedzīvotāju likumiskās tiesības uz mājokli un īpašnieku tiesības uz privātīpašumu.
Tomēr īpašniekiem, kuriem tiks daļēji atsavināti zemes gabali, jaunais ceļš atradīsies tuvu mājām. Tā būvniecības un ekspluatēšanas rezultātā māju iedzīvotāji tiks pakļauti trokšņu, putekļu ietekmei, kā arī vides piesārņojumam, kas sagādās neērtības un pazeminās dzīves kvalitāti iedzīvotājiem.
Teritorijas iedzīvotājus ietekmēs Negatīvi [x]
Tā kā šim projektam jāpiesaista lieli finanšu līdzekļi, cietīs Rīgas iedzīvotāji, un iedzīvotāji, kuru nodokļi ienāk šajā pašvaldībā. Līdzekļi tiks novirzīti kārtējā lielā projekta īstenošanai, nevis sociālās drošības pasākumiem pilsētā. Jau šobrīd lielus finanšu līdzekļus prasa Dienvidu tilta izbūve, tiek plānota Ziemeļu koridora izbūve. Iespējamo piesaistāmo Eiropas Savienības projektu naudu būtu jāizmanto esošās infrastruktūras atjaunošanai un uzlabošanai, nevis jaunu vērienīgu projektu uzsākšanai, kuru īstenošanas iespējas nav paredzamas, ņemot vērā ekonomisko situāciju. Tiks iznīcinātas zaļās teritorijas (dārziņu teritorija), tās vietā radot jaunu maģistrālu ielu pilsētas centrā, kas vēl vairāk pastiprinās vides piesārņošanu.
Priekšlikumi
Atlikt ieceri pilnībā vai uz laiku, kad uzlabosies ekonomiskā situācija pilsētā, valstī un pasaulē kopumā.
Izvērtēt iespēju izvēlēties citus trases novietojuma variantus (virzot kravas transporta plūsmu no VIA Baltica uz brīvostu pa Rīgas apvedceļu un/vai Ziemeļu koridoru).
Lai arī 2.variantā risinājums ir veiksmīgās, attiecībā uz iedzīvotājiem Buru, Jelgavas un Akaču ielās, lai būvniecība būtu ekonomiski pamatota, nepieciešams kombinēt abus variantus.
Visoptimālāk – izvēlēties 2. “alternatīvā” variantā piedāvāto risinājumu Buru ielas posmam no krustojuma ar Vienības gatvi/Raņķa dambi līdz Laivu ielas krustojumam ar Mūkusalas ielu (projektēt ārpus sarkano līniju robežas, saglabājot esošo dzīvojamo apbūvi un šķērsojot daļu trolejbusa parka teritorijas) un izbūvējot Bieķensalas ielas turpinājumu līdz Vienības gatvei. Savukārt no 1. varianta izmantot Raņķa dambja un Vienības gatves savienojumu, kurā nav paredzēts pilnībā slēgta tipa transporta tunelis, bet gan trase ar atbalstsienām un atsevišķiem slēgtiem posmiem. Tādējādi tiks saglabātas iedzīvotāju mājas un nebūs nepieciešamība atsavināt privātīpašumu, savukārt izvēloties daļēji slēgtu pārvada risinājumu, tiktu izvēlēts lētāks un ekonomiskās transporta risinājums.
-------------
Šis ir fragments no varianta nr.1. - pamatvarianta, kurā tiek nojauktas 8 daudzdzīvokļu mājas. (Iezīmētas sarkanas)
Šis ir fragments no varianta nr. 2 - alternatīvā varianta, kurā tiek pārplānots mūsu posms, un mājas saglabātas.
-----------------
Mīļie cibas draugi!
Arī mani skāris skarbais liktenis Rīgas domes veidolā, kurš paredz mājas, kurā patlaban dzīvoju, nojaukšanu, tās vietā izbūvējot četrjoslu maģistrālo ielu. Tieši šobrīd Rīgas domē notiek publiskā apspriešana par šīs ielas izbūves variantiem. Pēc iedzīvotāju pieprasījuma ir izveidoti divi varianti. Variantā nr.2 iela tiek pārbīdīta 30 metrus - pārvietojot to uz pašvaldības zemi, un iedzīvotāju mājas tiek saglabātas.
Man ir liels lūgums atbalstīt manu vēlmi saglabāt māju, un elektroniski Rīgas domes mājas lapā aizpildīt publiskās apspriešanas anketas.
Es vēlos lūgt, lai tie no jums, kuri gatavi atbalstīt manu vēlmi palikt šajā mājoklī, izmantojot elektronisko sistēmu, aizpilda anketas par labu man nepieciešamajam variantam.
Tātad - jāieiet http://www.riga.lv, labajā pusē slejā jāatrod iespēja autentificēties. Visvienkāršāk to izdarīt ar savas internetbankas datiem. Kad autentifikācija veikta, tajā pašā labajā slejā ir e-pakalpojumi. Izvēloties tos, atvērsies saraksts ar pakalpojumiem - sabiedriskās apspriešanas ir saraksta beigās. Uzklikšķinot uz tām, atvērsies saraksts ar pieejamajām apspriešanām. Mani interesē apspriešana nr. 345 (pirmais, pamata, sliktais variants) un nr. 362. (alternatīvais, kompromisa variants).
Lai vienkāršāka aizpildīšana, mēs ar kaimiņiem esam uzrakstījuši vēlamās atbildes pa punktiem abām anketām. Protams, ja jums ir laiks izpētīt visu lielo projektu, esat laipni aicināti paust jebkuras citas domas. Visa informācija par projektu kopumā ir pieejama Rīgas domes mājas lapā te. Vēl ir arī Panorāmas sižets (~4 min) par mūsu situāciju http://www.youtube.com/watch?v=wrY8q9BY
Anketas var aizpildīt jebkura Latvijas nostūra iedzīvotāji, tāpēc ceru, ka mani atbalstīs arī liepājnieki, ogrēnieši, jelgavnieki un citi cibiņi. :)
Šis ir jāizdara līdz 30.decembrim.
Paldies mīļš! :)*
-------------
345.
Būvniecības ieceri Noraidu [x]
Būvniecības rezultātā iecerēts atsavināt daudz privātīpašumu un nojaukt neadekvāti daudz privātmāju posmā Buru iela – Vienības gatve. 8 māju nojaukšana šāda īsa posma izbūvei nav adekvāta.
Apkārtējos iedzīvotājus ietekmēs Negatīvi [x]
Tiks atsavināts privātais īpašums, kas apdraud iedzīvotāju Satversmēs noteiktās tiesības uz mājokli un privāto īpašumu. Māju īpašnieki un pastāvīgie iedzīvotāji zaudēs savas mājas un ierasto vidi. Īpašnieki, kuri izīrē telpas zaudēs iespēju saņemt peļņu ar kuru ir rēķinājušies. Īrniekiem būs jāmeklē jaunas telpas.
Teritorijas iedzīvotājus ietekmēs Negatīvi [x]
Tā kā šim projektam jāpiesaista lieli finanšu līdzekļi, cietīs Rīgas iedzīvotāji, un iedzīvotāji, kuru nodokļi ienāk šajā pašvaldībā. Līdzekļi tiks novirzīti kārtējā lielā projekta īstenošanai, nevis sociālās drošības pasākumiem pilsētā. Jau šobrīd lielus finanšu līdzekļus prasa Dienvidu tilta izbūve, tiek plānota Ziemeļu koridora izbūve. Iespējamo piesaistāmo Eiropas Savienības projektu naudu būtu jāizmanto esošās infrastruktūras atjaunošanai un uzlabošanai, nevis jaunu vērienīgu projektu uzsākšanai, kuru īstenošanas iespējas nav paredzamas, ņemot vērā ekonomisko situāciju. Tiks iznīcinātas zaļās teritorijas (dārziņu teritorija), tās vietā radot jaunu maģistrālu ielu pilsētas centrā, kas vēl vairāk pastiprinās vides piesārņošanu.
Priekšlikumi
Atlikt ieceri pilnībā vai uz laiku, kad uzlabosies ekonomiskā situācija pilsētā, valstī un pasaulē kopumā.
Izvērtēt iespēju izvēlēties citus trases novietojuma variantus (virzot kravas transporta plūsmu no VIA Baltica uz brīvostu pa Rīgas apvedceļu un/vai Ziemeļu koridoru).
Izvēlēties citus trases novietojuma variantus, kombinējot 1. variantā un 2.variantā paredzētos risinājumus.
Visoptimālāk – izvēlēties 2. “alternatīvā” variantā piedāvāto risinājumu Buru ielas posmam no krustojuma ar Vienības gatvi/Raņķa dambi līdz Laivu ielas krustojumam ar Mūkusalas ielu (projektēt ārpus sarkano līniju robežas, saglabājot esošo dzīvojamo apbūvi un šķērsojot daļu trolejbusa parka teritorijas) un izbūvējot Bieķensalas ielas turpinājumu līdz Vienības gatvei. Savukārt no 1. varianta izmantot Raņķa dambja un Vienības gatves savienojumu, kurā nav paredzēts pilnībā slēgta tipa transporta tunelis, bet gan trase ar atbalstsienām un atsevišķiem slēgtiem posmiem. Tādējādi tiks saglabātas iedzīvotāju mājas un nebūs nepieciešamība atsavināt privātīpašumu, savukārt izvēloties daļēji slēgtu pārvada risinājumu, tiktu izvēlēts lētāks un ekonomiskās transporta risinājums.
-------------
362.
Būvniecības ieceri Atbalstu [x]
Būvniecības iecere daļēji atbalstāma, jo projekts paredz izbūvēt ceļu, nenojaucot tik daudz privātmāju un neatsavinot tik daudz privātīpašumu kā paredzēts 1. “pamatvariantā” posmā Buru iela – Vienības gatve.
Apkārtējos iedzīvotājus ietekmēs Negatīvi [x]
Daļēji šis variants ietekmēs pozitīvi, jo tiks aizsargātas iedzīvotāju likumiskās tiesības uz mājokli un īpašnieku tiesības uz privātīpašumu.
Tomēr īpašniekiem, kuriem tiks daļēji atsavināti zemes gabali, jaunais ceļš atradīsies tuvu mājām. Tā būvniecības un ekspluatēšanas rezultātā māju iedzīvotāji tiks pakļauti trokšņu, putekļu ietekmei, kā arī vides piesārņojumam, kas sagādās neērtības un pazeminās dzīves kvalitāti iedzīvotājiem.
Teritorijas iedzīvotājus ietekmēs Negatīvi [x]
Tā kā šim projektam jāpiesaista lieli finanšu līdzekļi, cietīs Rīgas iedzīvotāji, un iedzīvotāji, kuru nodokļi ienāk šajā pašvaldībā. Līdzekļi tiks novirzīti kārtējā lielā projekta īstenošanai, nevis sociālās drošības pasākumiem pilsētā. Jau šobrīd lielus finanšu līdzekļus prasa Dienvidu tilta izbūve, tiek plānota Ziemeļu koridora izbūve. Iespējamo piesaistāmo Eiropas Savienības projektu naudu būtu jāizmanto esošās infrastruktūras atjaunošanai un uzlabošanai, nevis jaunu vērienīgu projektu uzsākšanai, kuru īstenošanas iespējas nav paredzamas, ņemot vērā ekonomisko situāciju. Tiks iznīcinātas zaļās teritorijas (dārziņu teritorija), tās vietā radot jaunu maģistrālu ielu pilsētas centrā, kas vēl vairāk pastiprinās vides piesārņošanu.
Priekšlikumi
Atlikt ieceri pilnībā vai uz laiku, kad uzlabosies ekonomiskā situācija pilsētā, valstī un pasaulē kopumā.
Izvērtēt iespēju izvēlēties citus trases novietojuma variantus (virzot kravas transporta plūsmu no VIA Baltica uz brīvostu pa Rīgas apvedceļu un/vai Ziemeļu koridoru).
Lai arī 2.variantā risinājums ir veiksmīgās, attiecībā uz iedzīvotājiem Buru, Jelgavas un Akaču ielās, lai būvniecība būtu ekonomiski pamatota, nepieciešams kombinēt abus variantus.
Visoptimālāk – izvēlēties 2. “alternatīvā” variantā piedāvāto risinājumu Buru ielas posmam no krustojuma ar Vienības gatvi/Raņķa dambi līdz Laivu ielas krustojumam ar Mūkusalas ielu (projektēt ārpus sarkano līniju robežas, saglabājot esošo dzīvojamo apbūvi un šķērsojot daļu trolejbusa parka teritorijas) un izbūvējot Bieķensalas ielas turpinājumu līdz Vienības gatvei. Savukārt no 1. varianta izmantot Raņķa dambja un Vienības gatves savienojumu, kurā nav paredzēts pilnībā slēgta tipa transporta tunelis, bet gan trase ar atbalstsienām un atsevišķiem slēgtiem posmiem. Tādējādi tiks saglabātas iedzīvotāju mājas un nebūs nepieciešamība atsavināt privātīpašumu, savukārt izvēloties daļēji slēgtu pārvada risinājumu, tiktu izvēlēts lētāks un ekonomiskās transporta risinājums.
-------------
Šis ir fragments no varianta nr.1. - pamatvarianta, kurā tiek nojauktas 8 daudzdzīvokļu mājas. (Iezīmētas sarkanas)
Šis ir fragments no varianta nr. 2 - alternatīvā varianta, kurā tiek pārplānots mūsu posms, un mājas saglabātas.
-----------------
1 ierakstījis | Rakstīsi?