kvantitāte=kvalitāte?
bet kaut kas manī spurojas pretī - tas, ka šeit neesot šobrīd daudz jāmācās un iepriekš ir bijis vairāk, ka es pa savam joprojām neesmu nopietni pievērsusies vispārīgam mācību procesam... vai tas, ka lv mēs neatsēžam tik daudz laika lekcijās (un arī mājās pie grāmatām), nozīmē, ka mūsu izglītība ir sliktāka? Vai es tā jūtos? Nez. Varbūt mazliet. Tomēr universitāte tāpat ieliek tikai bāzi, tātad starpība vai es rēķinu Maksvela vienādojumus integrālformā vai rakstu viļņu vienādojumus kompleksā formā, protot izlasīt, ka tie apraksta sfērisku/plakanu vilni, kas polarizēts lineāri/eliptiski kas izplatās x (y, z) ass virzienā ar ātrumu v, nav nekāda lielā. Tāpat lielākā daļa gudrību nelietotas tiek aizmirstas. Tas, protams, nenozīmē, ka es drīkstu uz 3dienu nezināt Komptona efektu, Bora ūdeņraža jona modeli vai kā ar oglekļa palīdzību var noteikt mūmijas vecumu.
un man labāk patīk, kad varu apgūt "mazāk", kaut es daudz slinkoju, nav vismaz sajūta, ka universitātes laiks ir grāmatās ierakti gadi... Un var sirsnīgāk pieķerties apgūstamajai vielai...
mēģināju draudzēties ar koju kaķi, bet viņam mans mēģinājums tuvoties nešķita gana vilinošs
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: