aktīvais politisms

« previous entry | next entry »
Jun. 3rd, 2011 | 12:17 am
music: Ундервуд - Мама, я нашел нефть!

principā neesmu no tiem, kas kaut kur publiskā telpā izsaka savas domas par valstī notiekošo, bēt nu ir laiks, kad es arī vairs nespēju klusēt.

visam taču ir kaut kādas zināmas robežas, ne? nu, piemēram, es esmu no tiem cilvēkiem, kas vēl līdz šim tic tam, ka cilvēki ir labi. es uzticos cilvēkiem un vēlos, lai viņi man arī uzticas. es ticu, ka agrāk vai vēlāk visos pamostas sirdsapziņa un viņi sāk laboties. vai arī vienkārši nedara neko, lai taptu vēl sliktāk. pēc šodienas notikumiem, mana ticība (iespējams, pat reliģiskā pārliecība) ir spēcīgi sašūpojusies. lai neteiktu vairāk - tā ir iemīta gaužām dziļi dubļos un tai ir uzspļauts ar zaļo harču-puņķi. fū.
es, goda vārds, nesaprotu, kā var ievēlēt par prezidentu cilvēku, kuru tauta principā ienīst? labi, mēs esam ievēlējuši deputātus, mums pašiem daļēji jāatbild par viņu lēmumiem, tomēr - viņiem būtu jāieklausās arī tautas teiktajā, kas pārlieku daudz reižu ir izteikts pārlieku klusi, taču šodien par klusumu pie Saeimas ēkas gan nevarēja būt ne runas.
kā izskatās valsts prezidents, kurš ņirgājas par savu tautu, kuram nav sievas, kurš izskatās pēc pretīga, liekulīga čekista, un kurš preses konferencēs neatklāj cik tad īsti viņam ir bērnu?
kā izskatās valsts ar tādu prezidentu?

un paskatoties ziņu sižetus, paskatoties uz to, kas notiek, man, goda vārds, paliek tik sasodīti žēl. tiešām žēl. sirsniņa tak sāp par savu zemi un saviem tautiešiem.

BET! man ir jauna ticība (kas sākas tik patētiski, kā M. Lutera Kinga runa "I have a dream..."), es ticu, ka šoreiz pūlis neizklīdīs, es ticu, ka šoreiz arī tauta kaut ko spēs izdarīt, es ticu, ka kādreiz kāds nošaus pāris "valsts interesēs domājošus" cilvēkus, jo vienīgais atbilstošais sods ir nāve.. tas, ko viņi dara, ir valsts nodevība. es ticu, ka latvietis beidzot pacels galvu, nevis kā parasti, kā tauta absolūti bez jebkādas pašcieņas, nodursim galviņas un turpināsim paciest visu, ko pāris ļauni cilvēki grib mums nodarīt.


lai man nepiešūtu pantu par kūdīšanu pret valsts varu - šī nav kūdīšana pret valsts varu!




bet vispār, man iet labi, varu tagad savam vārdam priekšā likt Bac. hist. :)

Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {28}

Tikai retorisks jautājums

from: anonymous
date: Jun. 3rd, 2011 - 12:32 am
Link

Tātad Tev labāk patika prezidents, kurš no slimiem cilvēkiem nekaunējās ņemt aploksnes? Un nemaksāt nodokļus? Un vizināt sievu kā piekabi ekskursijās par Tavu naudu?

Reply | Thread


krēpjlācis

Re: Tikai retorisks jautājums

from: [info]nistagms
date: Jun. 3rd, 2011 - 12:41 am
Link

visvairāk man, un cerams arī Ērikai, nepatīk anonīmi ložņas, kas izsaka pilnīgi debilus argumentus

Reply | Parent | Thread


Re: Tikai retorisks jautājums

from: anonymous
date: Jun. 3rd, 2011 - 09:20 am
Link

Tad atliek tikai novēlēt arī tev izbaudīt situāciju, kurā tavi tuvinieki nesaņem ārstēšanu un operāciju, kamēr neesi praties ielikt aploksnē "pateicību".
Visu gaišu
Jānis

Reply | Parent | Thread


ʾāliph

Re: Tikai retorisks jautājums

from: [info]alefs
date: Jun. 3rd, 2011 - 12:06 pm
Link

Tev ir kāds pamats apgalvot, ka Zatlers pateicības pieprasīja un kādu nav ārstējis tāpēc, ka viņam nav papildus samaksāts?

Reply | Parent | Thread


krēpjlācis

Re: Tikai retorisks jautājums

from: [info]nistagms
date: Jun. 4th, 2011 - 06:49 pm
Link

tā kā viņš vairs nav anonīms, bet jau ir atklājis, ka ir Jānis, tad varam viņam piezvanīt un paprasīt :)

Reply | Parent


krēpjlācis

Re: Tikai retorisks jautājums

from: [info]nistagms
date: Jun. 3rd, 2011 - 02:47 pm
Link

tā ir Latvijas veselības aprūpes sistēma, nevis Valdis Zatlers, par kuru šobrīd runā. kaut gan es, protams, pats neesmu ārstējis pie Zatlera un nezinu - varbūt viņš tiešām spieda no cilvēkiem ārā milzu naudas, pretējā gadījumā dodot cerības slimniekam mirt neārstētam, tādā gadījumā atvainojos. bet jebkurā gadījumā viņš nebija tāda līmeņa 'oligarhs' kā ļ.cien. Andris Bērziņš, Lemberga ieliktenis. turklāt, lai gan viņš uzstāties īpaši neprata, viņš prata atbildēt uz jautājumiem, atšķirībā no ļ.cien. Andra Bērziņa. iespējams, jūs neesat redzējuši viņu runājam.

Reply | Parent


zanzibra

Re: Tikai retorisks jautājums

from: [info]nebukadnecars
date: Jun. 3rd, 2011 - 12:44 am
Link

Jā.

Reply | Parent


krēpjlācis

Re: Tikai retorisks jautājums

from: [info]nistagms
date: Jun. 3rd, 2011 - 12:52 am
Link

starp citu, aplokšņu ņemšanas obligātais anti-ētiskums pat ir apšaubāms jautājums, jo Zatlers nevienam nebija licis sev maksāt papildus naudu - iespējams, cilvēki paši tā vēlējas, jo Zatlers bija izdarījis priekš viņiem labu darbu, un viņi šādi novērtēja labu darbu tādēļ, ka Latvijās TĀ IR PIEŅEMTS. tātad vaina ir nevis pašā Zatlerā, bet gan LV iedzīvotāju morāles līmenī. prezidentiem parasti mēdz būt šādas sievas, jo viņi reprezentē ģimenes modeli, un prezidents kā tāds ir reprezentatīva funkcija. visi šie apvainojumi Zatleram ir pilnīgi nenopietni, salīdzinājumā ar to, ka ievēlēts ir Lemberga ieliktenis, kura pensija ir ap 4500 Ls (un tikai nevajag par iespēju tādu summu godīgi nopelnīt) un izteikšanās / argumentācijas spējas līdzvērtīgas nullei.

Reply | Parent


judging the mice

(no subject)

from: [info]rasbainieks
date: Jun. 3rd, 2011 - 12:48 am
Link

wah, ja vien problēma būtu tajā, ka "viņam nav sievas (wtf?!), viņš izskatās pēc pretīga, liekulīga čekista, un viņā preses konferencēs neatklāj cik tad īsti viņam ir bērnu"

Reply


302cc9b4780f8cbef6f70c3a8417913050b6aafb

(no subject)

from: [info]mindbound
date: Jun. 3rd, 2011 - 12:53 am
Link

Aside from all else - kādēļ par mīnusu tiek pierakstīts arī tas, ka "viņam nav sievas"? XD

Reply | Thread


zanzibra

(no subject)

from: [info]nebukadnecars
date: Jun. 3rd, 2011 - 01:20 am
Link

Tādēļ, ka, kā jau nistagms minēja, prezidentam Latvijā ir principā reprezentatīvas funkcijas, un, lai arī nav rakstīts, tomēr ir pieņemts, ka prezidents reprezentē arī ģimenes modeli. Un tieši tāpat ir pieņemts, ka prezidentam ir sieva.
Kaut gan, jā. Visiem jau tāpat par LV nospļauties, tad nu... maitāsim to tēlu vēl vairāk.

Reply | Parent | Thread


302cc9b4780f8cbef6f70c3a8417913050b6aafb

(no subject)

from: [info]mindbound
date: Jun. 3rd, 2011 - 02:20 am
Link

Un Latvijā, protams, eksistē viens vienīgs Pareizs Ģimenes Modelis, kas sastāv no precēta heteroseksuāla baltādaina pāra, divarpus bērniem un suņa. "Pieņemts", jāsmejas.

Reply | Parent | Thread


judging the mice

(no subject)

from: [info]rasbainieks
date: Jun. 3rd, 2011 - 02:40 am
Link

māju un mašīnu aizmirsi, bez tiem tak nav ģimenes :)

Reply | Parent | Thread


krēpjlācis

(no subject)

from: [info]nistagms
date: Jun. 3rd, 2011 - 02:54 am
Link

nu par īpašumu trūkumu konkrētajam čalim nevarētu sūdzēties

Reply | Parent | Thread


judging the mice

(no subject)

from: [info]rasbainieks
date: Jun. 3rd, 2011 - 02:55 am
Link

mēs te viens par pirkstu, otrs par ārējo perifēro moduli runājam.

Reply | Parent


302cc9b4780f8cbef6f70c3a8417913050b6aafb

(no subject)

from: [info]mindbound
date: Jun. 4th, 2011 - 02:39 am
Link

:>

Reply | Parent


krēpjlācis

(no subject)

from: [info]nistagms
date: Jun. 3rd, 2011 - 03:02 pm
Link

jā, eksistē, un ne tikai Latvijā, aizej uz Ģimenes dienām un paskaties, lol

Reply | Parent | Thread


302cc9b4780f8cbef6f70c3a8417913050b6aafb

(no subject)

from: [info]mindbound
date: Jun. 4th, 2011 - 02:39 am
Link

"Is" doesn't equal "should".

Reply | Parent


krēpjlācis

(no subject)

from: [info]nistagms
date: Jul. 5th, 2011 - 03:43 pm
Link

sorz, bet Bērziņš, kā izrādās, nav tik ļoti disidents :( http://www.apollo.lv/portal/news/articles/242852?ref=theme

turklāt tagad ir ļoti uzskatāms, ka šī precēšanās ir konkrēta formalitāte :*

Reply | Parent | Thread


302cc9b4780f8cbef6f70c3a8417913050b6aafb

(no subject)

from: [info]mindbound
date: Jul. 5th, 2011 - 04:07 pm
Link

Kretiniāze un sociālie stereotipi (kuru bāzi šajā gadījumā man ir pat pagrūti iztēloties - vai tam būtu jānozīmē, ka indivīds kļūst par pilnvērtīgu sabiedrības locekli tikai pēc stāšanās laulībā, un tādēļ prezidentam būtu jāatbilst šim kanonam?), pffft.

Reply | Parent | Thread


krēpjlācis

(no subject)

from: [info]nistagms
date: Jul. 5th, 2011 - 11:28 pm
Link

es nezinu, kas ir kretiniāze un mani galīgi neinteresē laulības (vispār daudz brīvāk var komunicēt ar cilvēkiem, kas nav kaut kādās ciešajās attiecību / ģimenes saitēs) un kaut kādi vispārēji spriedumi par tām, es šeit norādu uz to, ka jūsu elks pašlaik formāli apprecas, lai atbilstu šiem 'kanoniem'. tā kā par disidentu jau nu viņu galīgi nenosauksi ;(

Reply | Parent | Thread


302cc9b4780f8cbef6f70c3a8417913050b6aafb

(no subject)

from: [info]mindbound
date: Jul. 6th, 2011 - 12:11 am
Link

Kopš kura laika viņš būtu mans elks? XD

Reply | Parent


indulgence

(no subject)

from: [info]indulgence
date: Jun. 3rd, 2011 - 10:09 am
Link

Tb pamatatšķirība no iepriekšējā (kuru izraudzījās oligarhu sapulcē Zoo, Saeimā apstiprināja par spīti plašākajiem tautas protestiem) ir viena: nav sievas un neatzīstas par bērniem. Tas ir šausmīgi. Kā debesis pār dievzemīti nesabrūk? :)))

Reply


(no subject)

from: [info]windrider
date: Jun. 3rd, 2011 - 11:41 am
Link

Jautājums tikai kāpēc viņu ienīst? Viņš vēl savā amatā pilnīgi neko nav izdarījis. Savukārt atceries, ka savulaik Zatleru ienīda gandrīz tikpat ļoti, bet tagad viņš ir varonis un nācijas glābējs. Varbūt tā pat būs ar Bērziņu pēc gadiem! :)

Reply | Thread


krēpjlācis

(no subject)

from: [info]nistagms
date: Jun. 3rd, 2011 - 02:57 pm
Link

Zatlers ir izņēmuma gadījums, jo sākumā tik tiešām bija tāds pats ieliktenis kā šobrīd Bērziņš (bet, subjektīvi, protams, viņš nebija TIK briesmīgs), bet uz prezidentūras beigām kļuva par politiķi, turklāt veiksmīgi atkratījās no cilvēkiem, kas viņu paši visticamāk bija virzījuši par prezidentu. Turklāt Valdim Zatleram vismaz nebija nekāda partejiskās konkrētas piederības, kas viņam noteikti ļāva šobrīd pieņemt lēmumus tautas labā. Šādu rīcību gan, manuprāt, būtu ļoti naivi gaidīt no A. Bērziņa, kuram ir partejiskā piederība - Zaļo un Zemnieku Savienība, un kurš ir diezgan nepārprotami konkrēti Lemberga ieliktenis - viņam nebūs tik vienkārši atbrīvoties no savām saistībām.

Reply | Parent | Thread


krēpjlācis

(no subject)

from: [info]nistagms
date: Jun. 3rd, 2011 - 02:58 pm
Link

un Zaļo un Zemnieku savienība ir ļaunāka politiskā prostitūta, kas šobrīd ir uz skatuves. viņiem vajadzētu vismaz aizliegt izvazāt zaļo un zemnieku vārdu, jo viņiem nav nekādu saistību ne ar zaļajiem, ne ar zemniekiem (vismaz klasiskajiem jau nu noteikti nē)

Reply | Parent


(no subject)

from: [info]windrider
date: Jun. 3rd, 2011 - 05:14 pm
Link

Nu bet kāpēc Bērziņš ir TIK briesmīgs? Izbijis baņķieris? So what, viņš vadīja Unibanku vēl pirms zviedriem un šie nopērkot banku uzreiz no viņa atbrīvojās, jo viņš atļāvās viņiem runāt pretī.
Partijiskā piederība? Bērziņš oficiāli nav nevienas partijas biedrs.
Saistīts ar ZZS? Nu un, visi ļoti labi savulaik zināja, ka Zatlers ir piedalījies Tautas partijas dibināšanā un parakstījis tās manifestu nekad nebūdams tās biedrs.
Miljonārs? Tad labāk būtu, ja valsti vadītu centrāltirgus bomzis, vai bankrotējis zemnieks?
Pieredzes trūkums, nemāk runāt? Kāda politiskā pieredze bija savulaik Zatleram? Par viņa sākotnējām oratora dotībām nemaz nerunājot, tās joprojām nav sevišķi spožas.

Es ne tuvu neesmu sajūsmā par Bērziņu, manuprāt ir krietna čupiņa labāku kandidātu, bet varbūt tomēr ir vērts nedaudz pagaidīt, atļaut cilvēkam pastrādāt un tad vērtēt viņa darbus, nevis izgāzt savu žulti anti-Bērziņa masu psihozē.

Reply | Parent