Šugā faiv
 
16.-Feb-2012 10:28 pm
Par cilveekiem man viedoklis izveidojaas veel akuraat pirms gada, bet, ziniet, draugi, ir tieshaam zheel, ka Latvijaa tiek kurinaats karsh.
Nee, nopietni - riktiigs, ar asiniim un sastingushiem liikjiem uz ielaam. Ne noteikti pilsonju, jo nu, juus jau pashi saprotat, kursh ir lielais iniciators.
Zheel ir taapeec, ka cilveeki ir pietiekami dumji, lai ietu emociju un zombeetaaju pavadaa un neieredz viens otru tikai uz taa vieniigaa pamata.
Ziniet, kaa tie Ziemeljkorejas zaldaati, kuri pashaizliedziigi ciinaas uz dziiviibu un naavi par savu great liideri.

Es nezinu vai ir jeega ko taadu luugt, jo diez vai tas ko mainiis, bet, luudzu, cilveeki, atveriet acis.
Izmetiet visas siltaas iluuzijas aaraa no galvas un klausieties savaa veesajaa praataa iekshaa. Bez emocijaam un iluuzijaam.
Saprotiet savu riiciibu sekas un to, vai jums tieshaam ir jaadara tas, ko juus daraat.
Comments 
16.-Feb-2012 03:43 pm
kāpēc Tu domā, ka man acis ir ciet?
16.-Feb-2012 03:46 pm
Protams, ka es nerunaaju ne par vienu noteiktu cilveeku. Vienkaarshi aicinu apzinaaties savas riiciibas meerkjus un sekas bez liekaam iluuzijaam.
16.-Feb-2012 03:53 pm
katram savi mērķi, savas ilūzijas. un kā es varu zināt, ka mums abiem ir viens mērķis. man ir tikai ilūzija (nojausma?), ka mana nostāja referenduma sakarā sakrīt ar tavējo.
16.-Feb-2012 04:05 pm
Nu, redzi, es sevi uzskatu par visai pragmatisku cilveeku un neesmu sev ienaidnieks, taapeec variantu kaa balsot nav, tas ir paredzami un aciimredzami.

Bet tomeer, neveelos ietekmeet neviena cita viedokli, jo viedoklis ir katram un nevienam taas tiesiibas nedriikst atnjemt. Vieniigais uz ko es aicinu ir paskatiities uzmaniigi uz kurieni ved darbiibas, pauzhot savu viedokli. Ja meerkjis apmierina - luudzu, pat cilveeks balso savaadaak. Svariigi ir, ja cilveeks apzinaas meerkjus.
16.-Feb-2012 04:19 pm
Jā. Es Tev neoponēju. Bet ja mani (saprotu, ka ne konkrēti, bet tak tomēr)kāds aicina atvērt acis, atmest ilūzijas, apzināties mērķus un sekas, būtu tikai godīgi uzzināt paša aicinātāja personisko nostāju. Un tagad uzzinot, ka Tev nav variantu kā balsot, apmulsu. Būtu zinājusi, nebūtu uzsākusi diskusiju.
16.-Feb-2012 04:20 pm
Nav nevis variantu, bet izveeles. Variants ir tikai viens.
16.-Feb-2012 04:29 pm
nu ja - izvēles nav. un jā - nesaprotu vienalga. esmu primitīva.
16.-Feb-2012 04:03 pm
skaidrībai. visa mūsu ģimene, t.sk 18 gadīgā jaunkundze, iesim un balsosim PRET
16.-Feb-2012 04:08 pm
Lieliski, to dariis katrs, kursh apzinaas ko dara. Bet redzot, cik man paziistamu cilveeku balso savaadaak, man rodas diivaina sajuuta skatoties tiem aciis veelaak, jo cienjas vairs, redzi nav, kad saproti, ka cilveeks publiski ir paudis viedokli, ka tu, principaa, vari izniikt/tikt izniicinaats. Bet shitaadas tieksmes esmu saklausiijies jau pietiekami daudz pirms kaada laika, taapeec tas nepaarsteidz.
16.-Feb-2012 04:27 pm
Ja es būtu māmulis, kurš 50 gadus atpakaļ ieradies no Krievijas, es balsotu Par. Garantēju. :D Un tas tak skaidrs un saprotams. Nav naida. Vienkārši mēs katrs esam savā pozīcijā. Mani personiski visvairāk mulsina tie, kuriem nav tādas skaidras nostājas jeb ir nespēja atbildēt uz jautājumu ar vienu vārdu. Bet tas man subjektīvi. Pilnīgi nepretendēju uz to kā objektīvu redzējumu.
16.-Feb-2012 04:32 pm
Iisteniibaa, ja es buutu tas krievu baabietis, es vienalga balsotu Pret, jo tas ir prinitiivs cienjas jautaajums. Cienjas pret tiem, kas zemee ir saimnieki, patiik tas vai nee.
16.-Feb-2012 04:39 pm
tas ir tas, kā mums šķiet šobrīd no mūsu pozīcijām.
16.-Feb-2012 04:45 pm
Pareizi!! Tieshi par to ir mans ieraksts.
Ja cilveekam skjiet, ka jaabalso par - lai dara to, iet un balso. Bet es aicinu lai tie, kas iet balsot par, saprot to, kaadas tam ir potenciaalaas sekas, bez iluuzijaam un veesu praatu. Taapeec necenshos ietekmeet neviena viedokli - lai katrs izsaka to, kas uz sirds, bet veelaak buus laiks nozheelot.

16.-Feb-2012 04:50 pm
a-ha. tad jau mums tas domu gājiens vienā virzienā tomēr bijis :)
16.-Feb-2012 04:33 pm
kapēc tad uzreiz tā? varbūt vienkārši balso par jo ļoti labi zin valodu, lai varētu vēl vairāk izkonkurēt tos, kuri nezin - rezultātā iznīktu tie, kuri nezin.
16.-Feb-2012 04:35 pm
Tas ir variants, bet tas nav godiigi, taapeec vienalga zemiski.
16.-Feb-2012 05:01 pm
bez emocijām un ilūzijām
16.-Feb-2012 05:04 pm
Redz cik dazhaadi var vienu fraazi iztulkot. :)
16.-Feb-2012 09:44 pm
Vai tiešām neviens nelasa uzstādījumus?
Kāpēc man vēl speciāli ir kaut kur jāiet, ja savā brīvdienā man nekur nav jāiet...lai balso tie, kam kkas rūp. Es, kā uzskaitītais vēlētājs atkritīšu, attiecīgi mīnus viens no vajadzīgā. Sēdēšu krogā un vērošu gājējus...
17.-Feb-2012 09:42 am
Tu tik skaisti pateici, a zin kā te LV visi sazombējušies un pilnīgā histērijā par visu šito, gan krievi gan latvieši :D
22.-Feb-2012 11:10 pm - drusku offtopiks
jālūdz tavas japāņu valodas zināšanas palīgā

1) kas ir yamato-gata. literatūrā tulko kā vienkārši japāņu stils vai japāņu stila kuģis

2) kas ir virsū uz tā karoga? ja nav tulkojuma tav vai hieroglifus var atpazīt?
http://collections.rmg.co.uk/mediaLib/369/media-369008/large.jpg

3)kā to yamato-gata lai japāniski uzraksta internetos kaut ko pameklēt?
23.-Feb-2012 01:58 am - Re: drusku offtopiks
1. Pareizi vien tulko. Ja gribi etimologiju, tad Yamato ir japaanas vecais nosaukums un kata, jeb gata ir "klase", "veids" vai "forma", atkariibaa no heroglifa. Shajaa gadiijumaa "klase" un to lieto 2. pasaules kara Yamato klases karakugjiem.
2. Tur ir rakstiits 住吉丸 - taads miiliigs kugja nosaukums. "Dziivot forshi maru". -maru liek uz visiem kugjiem, kuri nav kara kugji veel no Meiji laikmeta laikiem. Tas kugjis bildee ir vecaaks par Meiji laikmetu, taapeec tas -maru tur ir tiiri taapat, lai kaut vai kaads nosaukums buutu.
3. 大和型 - domaaju, ka runa ir par sho.
23.-Feb-2012 09:02 am - Re: drusku offtopiks
aha - milzonīgs paldies

meji laikā šitos kuģus būvēt aizliedza un pārgāja uz 100% reitumu tehnoloģijām

tomēr šitie te ir 100% tīri japānīši - nekādas ietekmes no ķīnas ;)

ar to viņi interesanti - tomēr bez šitā modeļa internetos neko nevar atrast, tamdēļ mēģinu kādu "radošu" pieeju
This page was loaded Dec 21. 2025, 7:38 pm GMT.