KIA C'eed vagoniņš
Ērts, kluss, ietilpīgs un mazrijīgs.
Lai arī nomas meitene mēģināja up-seilot un uzstājīgi brīdināja, ka būs grūti satilpināt 4 mazos koferus, mēs itin viegli tur ielikām vienu lielo, četrus mazos koferus un vēl 5 mugursomas.
Salonā pietika vietas visiem 5iem, kondiška viegli tika galā ar Skandināvu +25 un Apple CarPlay savienojās kā nākas. Visvairāk patika joslu asistents - var atsevišķi ieslēgt/izslēgt piestūrēšanu, kas nu jau kļuvusi līdzvērtīga cilvēkam un spēj līgani pagriezties, bez raustīšanās no labā grāvja uz kreiso. Pogas loģiskas, vairs nav uzbāzīgi "par daudz" un izgaismojums naktī ir viegli regulējams. Nobraucot dažus simtus pa bāņiem (140 km/h), šosejām (90km/h) un piejūras celiņiem (max 60km/h) vidējais patēriņš bija 5,1 l/100km - manuprāt ļoti ok.
Nepatika audio sistēma - skaņas kvalitāte un regulēšanas iespējas likās "par maz". Adaptīvā kruīza kontrole reizēm bremzēja par vēlu, bet, kad priekšējais auto uzsāka braukšanu, paātrinājās vēl vēlāk (un lēnāk). Bija atpakaļskata kamera, bet sensori nepīkstēja - vai nu nebija vai nemācēju ieslēgt (no šķūnīša tomēr paspēju izvairīties). Pagrieziena radius liels kā garam kravas busam, ar trīs joslām nepietiek.
In general - ļoti labs ikdienas auto. Ja varētu dabūt plug-in hibrīda versiju, varētu pat izskatīt kā potenciālu kandidātu.