missalise |
Tad jau daudz viņš neprot, nabaga cilvēks, ja pietika ar puss minūti :D
(Reply)
Cerams, ka šādi ambāļi ilgi pa ceļu nebrauks, agrāk vai vēlāk kāds ne tikai uzpīpinās, bet uzbrauks virsū.
(Reply)
No kurienes tad tas motociklists uzradās? Izskatās, ka viņš vienkārši brauca pa galveno ceļu un netika pamanīts un palaists, kad nogriezāties uz Vanšu tilta. Un ja ar to bija par maz, tad vēl uzpīpinājāt, tad skaidrs, ka cilvēkam nervi neizturēja...
Motociklists arī brauca no tā paša ceļa uz tilta, viņš bija aiz mums, bet pagrieziena brīdī gribēja apsteigt kolēģi pa kreiso pusi.
Aha. Ok. Tagad sapratu situāciju. Skaidrs.
Tātad manu apakšējo komentu var neņemt vērā. Tb iepriekšējais koments attiecas uz situācijām, kad tu griez ārā no tās ieliņas, bet tev sānos ieper kāds, kas uzbrauc uz tilta pa Valdemāra.
Izskatās, ka tur motociklistam ir bijusi taisnība - varbūt ne par žestiem, bet par ceļu nudien. Tas, ka viņi ir ātrāki un grūtāk pamanāmi arī ir tiesa. Ne velti siltajā sezonā, kad saviešas uzkrītoši daudz velo un moto, ir jāievēro "skaties divreiz, divreiz".
p.s. uz tilta bez kreņķiem var uzbraukt arī no Kronvalda bulvāra - ne korķi, ne nervu bendēšana, toties luksofors un dzīve rāma.
Nesapratu īsti par to, kur motociklistam taisnība. Ja ir divas joslas, pa kurām uzbrauk uz tilta un mans kolēģis otro bija aizņēmis, bet viņam garām pa kreiso malu vēl gribēja aizbraukt motociklists - kā viņam varēja būt taisnība? Ja tur būtu mašīna motocikla vietā - pa kurieni tad tā kolēģim pabrauktu garām - pa pretējo braukšanas joslu pāri divām līnijām? Vai tad motociklistiem ir citādi ceļu satiksmes noteikumi?
Redz, manuprāt viss ir mazliet vienkāršāk - izbraucot no tās ieliņas ir zīme 'dot ceļu'. Un tas nozīmē, ka momentā, kad kāds tev ieper sānos, tu esi vainīgs, jo neesi redzējis, neesi palaidis, neesi novērtējis, ka izbrauktuve ir brīva.
Līdzīgi kā ar gājēju pārejām - ja uz pārejas tu kādu notriec - gājēju vai riteņbraucēju - tad ir visai vienalga, ka viņš tur ir parādījies pārāk ātri, ka viņš pats nav novērtējis satiksmes drošību utt. Fakts ir fakts. Un biežāk gadās, ka 'vainīgā' vadītāja apstākļus retāk ņem vērā nekā tā vadītāja, kam ir 'taisnība'. Visdrošāk, manuprāt, pārvietoties ar jebko, arī kājām, ir pieņemot domu, ka jebkurā momentā kāds var tevi mēģināt nogalināt. Tad tu pats esi uuberpiesardzīgs un uuberuzmanīgs. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||